Menu

Blog

Η Σημασία του Κωδικού EAN Προϊόντος στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

product ean

Αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τους κωδικούς EAN και τις απαιτήσεις των ηλεκτρονικών αγορών; Είτε πωλείτε στο Amazon, Bol.com, Zalando, ή Google Shopping, η ύπαρξη του σωστού EAN είναι ουσιώδης για την έγκριση του προϊόντος, την προβολή και την απόδοση των πωλήσεων. Ωστόσο, η διαχείριση των EAN σε πολλαπλά κανάλια μπορεί να είναι περίπλοκη, οδηγώντας σε σφάλματα καταχώρισης, απορρίψεις προϊόντων και απώλεια εσόδων.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα αναλύσουμε γιατί οι κωδικοί EAN είναι σημαντικοί, πώς επηρεάζουν την επιτυχία στις ηλεκτρονικές αγορές και πώς να αποκτήσετε έγκυρους κωδικούς. Επιπλέον, ανακαλύψτε πώς το Koongo αυτοματοποιεί τη διαχείριση EAN—βοηθώντας σας να συγχρονίσετε τα δεδομένα των προϊόντων, να αποφύγετε σφάλματα και να κλιμακώσετε αβίαστα σε περισσότερα από 500 κανάλια πωλήσεων.

Κυριαρχήστε στους κωδικούς EAN, εξορθολογίστε τις καταχωρίσεις σας και πωλήστε εξυπνότερα—συνεχίστε την ανάγνωση για να μάθετε πώς!

Η πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο είναι πιο ανταγωνιστική από ποτέ. Με εκατομμύρια καταχωρίσεις σε παγκόσμιες ηλεκτρονικές αγορές όπως το Amazon, το eBay, το Bol.com, και το Google Shopping, πώς διασφαλίζετε ότι τα προϊόντα σας ξεχωρίζουν, εγκρίνονται και προσεγγίζουν τους σωστούς πελάτες;

Η απάντηση βρίσκεται στον Κωδικό EAN Προϊόντος ή European Article Number — ένα παγκοσμίως αναγνωρισμένο γραμμωτό κώδικα που ταυτοποιεί μοναδικά κάθε προϊόν. Οι ηλεκτρονικές αγορές βασίζονται στους κωδικούς EAN για να επαληθεύσουν την αυθεντικότητα των προϊόντων, να αποτρέψουν τις διπλές καταχωρίσεις και να βελτιώσουν την ακρίβεια της αναζήτησης. Χωρίς έγκυρο EAN, οι καταχωρίσεις σας ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απόρριψη, προβλήματα προβολής ή ακόμη και αφαίρεση από σημαντικές πλατφόρμες.

Ωστόσο, η χειροκίνητη διαχείριση των EAN—ιδιαίτερα όταν πωλείτε σε πολλαπλά κανάλια—μπορεί να είναι χρονοβόρα και επιρρεπής σε σφάλματα. Εδώ είναι που το Koongo απλοποιεί τη διαδικασία. Συγχρονίζοντας αυτόματα τους κωδικούς EAN σε περισσότερες από 500 ηλεκτρονικές αγορές και διαδικτυακά καταστήματα, το Koongo διασφαλίζει ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας είναι πάντα ακριβή, μειώνοντας τα σφάλματα και βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα των καταχωρίσεων.

Αυτός ο οδηγός θα καλύψει:

  • Τι είναι ο Κωδικός EAN Προϊόντος και γιατί είναι σημαντικός
  • Γιατί οι διαδικτυακές αγορές απαιτούν κωδικούς EAN
  • Πώς οι κωδικοί EAN επηρεάζουν τις πωλήσεις και την προβολή σας
  • Πώς το Koongo αυτοματοποιεί τη διαχείριση EAN για πωλητές πολλαπλών καναλιών
  • Πού να αποκτήσετε έγκυρους κωδικούς EAN και να αποφύγετε προβλήματα καταχώρισης

κωδικός ean

Τι είναι ο Κωδικός EAN Προϊόντος;

Ορισμός Σκοπός

Ο Κωδικός EAN Προϊόντος είναι ένας γραμμωτός κώδικας 13 ψηφίων που ταυτοποιεί μοναδικά τα προϊόντα παγκοσμίως. Αποτελεί ουσιώδες μέρος των καταχωρίσεων προϊόντων στο λιανεμπόριο, τις αποθήκες και τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το απόθεμα.

Οι κωδικοί EAN διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην πιστοποίηση των προϊόντων, την τιμολόγηση και την εφοδιαστική αλυσίδα. Διασφαλίζουν ότι το ίδιο προϊόν αναγνωρίζεται με συνέπεια σε πολλαπλά κανάλια πωλήσεων, αποτρέποντας την εσφαλμένη ταυτοποίηση και τις λανθασμένες καταχωρίσεις προϊόντων.

Για παράδειγμα, εάν δύο διαφορετικοί πωλητές καταχωρίσουν το ίδιο μοντέλο smartphone στο Amazon, η πλατφόρμα θα ομαδοποιήσει και τις δύο καταχωρίσεις υπό τον ίδιο κωδικό EAN. Αυτό αποτρέπει τις διπλές καταχωρίσεις και διασφαλίζει ότι οι πελάτες λαμβάνουν το σωστό προϊόν.

EAN έναντι UPC έναντι GTIN – Ποια η Διαφορά;

Τύπος ΚωδικούΨηφίαΧρησιμοποιείται ΣεΣκοπός
EAN (European Article Number)13Ευρώπη παγκοσμίωςΤυπικός αναγνωριστικός κωδικός προϊόντος για διαδικτυακές αγορές και λιανική πώληση
UPC (Universal Product Code)12Βόρεια ΑμερικήΠαρόμοιο με το EAN, αλλά συντομότερο και ευρέως χρησιμοποιούμενο στις Η.Π.Α. και τον Καναδά
GTIN (Παγκόσμιος Αριθμός Εμπορικού Αντικειμένου)Ποικίλλει (8, 12, 13, 14)ΠαγκόσμιοΓενικός όρος που περιλαμβάνει EAN, UPC και άλλους τύπους γραμμωτών κωδίκων

Ενώ οι κωδικοί EAN και UPC εξυπηρετούν παρόμοιους σκοπούς, πολλές ευρωπαϊκές αγορές προτιμούν τους EAN, ενώ οι πλατφόρμες της Βόρειας Αμερικής συχνά χρησιμοποιούν κωδικούς UPC. Το GTIN, από την άλλη πλευρά, είναι μια ευρύτερη κατηγορία που περιλαμβάνει και τα δύο.

Γιατί τα Προϊόντα Χρειάζονται EAN;

  • Ακριβής Ταυτοποίηση Προϊόντος – Οι αγορές βασίζονται στα EAN για την ορθή αντιστοίχιση των προϊόντων και την αποφυγή σύγχυσης.
  • Καλύτερη Οργάνωση της Αγοράς – Διασφαλίζει ότι κάθε προϊόν κατηγοριοποιείται σωστά, διευκολύνοντας τους πελάτες στην εύρεσή του.
  • Αποτρέπει Σφάλματα Καταχώρισης Διπλοεγγραφές – Χωρίς EAN, οι πωλητές κινδυνεύουν να δημιουργήσουν διπλές καταχωρίσεις, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε κυρώσεις από την αγορά.
  • Ταχύτερες Εγκρίσεις Προϊόντων – Πολλές αγορές απαιτούν EAN για την έγκριση καταχώρισης, διασφαλίζοντας ότι πωλούνται μόνο γνήσια, επαληθευμένα προϊόντα.

Εάν είστε σοβαρά προσηλωμένοι στην κλιμάκωση της επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου σας σε πολλαπλές πλατφόρμες, η διασφάλιση ότι τα προϊόντα σας διαθέτουν έγκυρα EAN είναι απαραίτητη.

amazon ean

Γιατί οι Αγορές Απαιτούν EAN;

Διασφάλιση της Αυθεντικότητας των Προϊόντων

Οι διαδικτυακές αγορές εργάζονται σκληρά για την πρόληψη των πλαστών προϊόντων και των μη εξουσιοδοτημένων μεταπωλητών. Απαιτώντας ένα EAN για κάθε καταχώριση προϊόντος, οι πλατφόρμες μπορούν να:

  • Επαληθεύσουν την αυθεντικότητα του προϊόντος έναντι των βάσεων δεδομένων των κατασκευαστών
  • Αποτρέψουν μη εξουσιοδοτημένους πωλητές από την καταχώριση πλαστών ή εσφαλμένων ειδών
  • Διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών και την ακεραιότητα της αγοράς

Για παράδειγμα, η Amazon χρησιμοποιεί τα EAN για να αντιστοιχίσει τα προϊόντα στον υπάρχοντα κατάλογό της, διασφαλίζοντας ότι πωλούνται μόνο γνήσια είδη. Οι πωλητές χωρίς έγκυρα EAN ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απορρίψεις καταχωρίσεων ή περιορισμούς λογαριασμού.

Αποφυγή Σφαλμάτων Καταχώρισης Διπλοεγγραφών

Οι αγορές διαχειρίζονται καθημερινά εκατομμύρια καταχωρίσεις προϊόντων. Χωρίς ένα κατάλληλο σύστημα, οι διπλές καταχωρίσεις μπορούν να μπερδέψουν τους αγοραστές και να δυσχεράνουν τη διαχείριση αποθεμάτων.

Ένα μοναδικό EAN εξαλείφει αυτά τα προβλήματα με:

  • Την πρόληψη πολλαπλών καταχωρίσεων για το ίδιο προϊόν
  • Τη διασφάλιση ότι τα στοιχεία του προϊόντος (τίτλος, περιγραφή, εικόνες) είναι συνεπή μεταξύ όλων των πωλητών
  • Την υποβοήθηση των πλατφορμών στην ακριβή παρακολούθηση των πωλήσεων και των επιπέδων αποθεμάτων

Βελτίωση της Ορατότητας Κατάταξης των Προϊόντων

Τα προϊόντα με έγκυρα EAN κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της αγοράς επειδή:

  • Είναι σωστά ευρετηριασμένα και κατηγοριοποιημένα
  • Εμφανίζονται στις σωστές ομάδες σύγκρισης προϊόντων
  • Προτεραιοποιούνται στα φίλτρα αναζήτησης, βελτιώνοντας την ανακαλυψιμότητα

Για παράδειγμα, στην Amazon, εάν το προϊόν σας έχει ένα EAN που ταιριάζει με μια υπάρχουσα καταχώριση, η προσφορά σας ομαδοποιείται με άλλους πωλητές, αυξάνοντας την ορατότητά της. Χωρίς EAN, η καταχώρισή σας ενδέχεται να είναι δυσκολότερο να βρεθεί.

Συμμόρφωση με τις Πολιτικές της Αγοράς

Πολλές πλατφόρμες έχουν καταστήσει τα EAN υποχρεωτική απαίτηση καταχώρισης. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα:

ΑγοράΑπαίτηση EAN
AmazonΥποχρεωτικό για τις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων εκτός εάν χορηγηθεί εξαίρεση GTIN
Αγορές GoogleΑπαιτεί GTIN (EAN, UPC, κλπ.) για όλα τα νέα προϊόντα
Bol.comΑυστηρή επικύρωση EAN για όλες τις καταχωρίσεις
ZalandoΑπαιτεί EAN για ακριβή αντιστοίχιση προϊόντων
eBayΣυνιστά έντονα τα EAN για καλύτερη ορατότητα και πωλήσεις

Οι πωλητές χωρίς κωδικούς EAN ενδέχεται να χρειαστεί να υποβάλουν αίτηση για εξαιρέσεις, γεγονός που μπορεί να επιβραδύνει τη διαδικασία καταχώρισης και να περιορίσει την προβολή των προϊόντων.

Πώς οι Κωδικοί EAN των Προϊόντων Επηρεάζουν την Απόδοση στις Αγορές

Βελτιωμένη Αναζήτηση Ανακαλυψιμότητα

Οι αγορές δίνουν προτεραιότητα σε προϊόντα που έχουν αναγνωριστεί με ακρίβεια στους αλγόριθμους αναζήτησής τους. Ένα προϊόν με έγκυρο κωδικό EAN:

  • Εμφανίζεται στα σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης
  • Αντιστοιχίζεται με υπάρχουσες καταχωρίσεις, αυξάνοντας την προβολή
  • Κατατάσσεται υψηλότερα στις σελίδες σύγκρισης προϊόντων, βελτιώνοντας τις μετατροπές

Απρόσκοπτη Διαχείριση Αποθεμάτων Παραγγελιών

Οι κωδικοί EAN βοηθούν τις αγορές να παρακολουθούν αποτελεσματικά το απόθεμα, αποτρέποντας υπερπωλήσεις και αναντιστοιχίες αποθεμάτων. Όταν πολλαπλοί πωλητές καταχωρούν το ίδιο προϊόν με πανομοιότυπο κωδικό EAN, οι αγορές μπορούν να ομαδοποιούν τις προσφορές υπό μία ενιαία καταχώριση προϊόντος, διασφαλίζοντας τη συνέπεια στην παρακολούθηση των αποθεμάτων και μειώνοντας τις διπλές καταχωρίσεις.

Για παράδειγμα, στο Amazon, εάν δύο πωλητές χρησιμοποιούν τον ίδιο κωδικό EAN για ένα προϊόν, το απόθεμά τους συνδυάζεται σε μία σελίδα προϊόντος. Αυτό συμβάλλει στη διατήρηση ακριβούς καταμέτρησης αποθεμάτων, απλοποιεί την εκπλήρωση παραγγελιών και βελτιώνει την εμπειρία αγορών των πελατών προσφέροντας πολλαπλές επιλογές αγοράς για το ίδιο είδος.

Μειωμένα Ποσοστά Επιστροφών

Οι εσφαλμένες καταχωρίσεις προϊόντων οδηγούν σε δυσαρέσκεια των πελατών και υψηλά ποσοστά επιστροφών. Οι κωδικοί EAN:

  • Διασφαλίζουν ότι οι πελάτες λαμβάνουν ακριβώς αυτό που παρήγγειλαν
  • Μειώνουν τις αναντιστοιχίες μεταξύ των περιγραφών προϊόντων και των πραγματικών ειδών
  • Αποτρέπουν την αποστολή λανθασμένων ή διπλών προϊόντων

EAN αγορά

Πώς το Koongo Βοηθά στη Διαχείριση των Κωδικών EAN

Η διαχείριση των κωδικών EAN σε πολλαπλές αγορές μπορεί γρήγορα να γίνει περίπλοκη, ειδικά για τους πωλητές που χειρίζονται μεγάλους καταλόγους προϊόντων. Κάθε πλατφόρμα έχει τις δικές της απαιτήσεις, και τα σφάλματα στην αντιστοίχιση των κωδικών EAN μπορούν να οδηγήσουν σε απορρίψεις καταχωρίσεων, προβλήματα προβολής και απώλεια πωλήσεων.

Το Koongo αυτοματοποιεί ολόκληρη τη διαδικασία, διασφαλίζοντας ότι οι κωδικοί EAN των προϊόντων σας συγχρονίζονται σωστά σε 500+ αγορές και κανάλια πωλήσεων. Δείτε πώς το Koongo απλοποιεί τη διαχείριση των κωδικών EAN και βοηθά τους πωλητές να αποφύγουν συνήθεις παγίδες.

Αυτόματη Αντιστοίχιση Κωδικών EAN

Το Koongo αντιστοιχίζει και συγχρονίζει αυτόματα τους κωδικούς EAN μεταξύ του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και των συνδεδεμένων αγορών. Αυτό διασφαλίζει ότι κάθε πλατφόρμα λαμβάνει τους σωστούς αναγνωριστικούς κωδικούς προϊόντων, μειώνοντας τις ασυμφωνίες μεταξύ των καναλιών.

Για παράδειγμα, εάν το κατάστημά σας στο Shopify περιέχει κωδικούς EAN, το Koongo θα τους αντιστοιχίσει στο Amazon, το Bol.com και το Zalando χωρίς να απαιτούνται χειροκίνητες προσαρμογές. Αυτό εξαλείφει τον κίνδυνο εσφαλμένης αναγνώρισης προϊόντων και επιταχύνει τη διαδικασία έγκρισης των καταχωρίσεων.

Μαζικές Ενημερώσεις Συγχρονισμός Κωδικών EAN

Η χειροκίνητη ενημέρωση των κωδικών EAN για εκατοντάδες ή χιλιάδες SKU σε πολλαπλές αγορές είναι χρονοβόρα και επιρρεπής σε σφάλματα. Το Koongo επιτρέπει στους πωλητές να ενημερώνουν, τροποποιούν ή συγχρονίζουν μαζικά τους κωδικούς EAN, διασφαλίζοντας ότι οποιεσδήποτε αλλαγές γίνονται στο κατάστημα προέλευσης αντανακλώνται αυτόματα σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια πωλήσεων.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζονται πλέον μεμονωμένες προσαρμογές για κάθε αγορά—το Koongo εξασφαλίζει απρόσκοπτη συνέπεια δεδομένων χωρίς επιπλέον προσπάθεια.

Αποφυγή Σφαλμάτων Απορρίψεων Καταχωρίσεων

Οι αγορές επιβάλλουν αυστηρούς κανόνες επικύρωσης των κωδικών EAN. Εσφαλμένοι ή διπλοί κωδικοί EAN μπορούν να οδηγήσουν σε σφάλματα όπως:

  • “Μη έγκυρος αναγνωριστικός κωδικός προϊόντος” – όταν ένας κωδικός EAN δεν αναγνωρίζεται στη βάση δεδομένων της αγοράς.
  • «Ο ΕΑΝ έχει ήδη αποδοθεί σε άλλο προϊόν» – όταν χρησιμοποιείται ένας ασύμβατος ΕΑΝ για διαφορετικό προϊόν.

Το Koongo συμβάλλει στην πρόληψη αυτών των ζητημάτων επικυρώνοντας τις τροφοδοσίες προϊόντων πριν από την υποβολή. Διασφαλίζοντας ότι οι ΕΑΝ έχουν αποδοθεί ορθώς, οι πωλητές μπορούν να μειώσουν τα σφάλματα καταχώρισης, να αποφύγουν την αποκαταχώριση προϊόντων και να βελτιώσουν τη συνολική ποιότητα των δεδομένων.

Ενσωμάτωση Πολλαπλών Πλατφορμών

Το Koongo είναι συμβατό με ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Shopify, WooCommerce, Magento, Lightspeed, PrestaShop, και άλλων. Αυτό επιτρέπει στους πωλητές να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις τροφοδοσίες προϊόντων τους σε πολλαπλά κανάλια πωλήσεων χωρίς να χρειάζεται να διαμορφώνουν χειροκίνητα τους ΕΑΝ για κάθε πλατφόρμα.

Αυτοματοποιώντας τον συγχρονισμό δεδομένων προϊόντων, το Koongo διασφαλίζει ότι το κατάστημά σας είναι πάντα ευθυγραμμισμένο με τις απαιτήσεις της αγοράς, βελτιώνοντας την ακρίβεια και μειώνοντας τον διοικητικό φόρτο εργασίας.

Εξοικονόμηση Χρόνου Μείωση Σφαλμάτων

Αντί να εισάγουν και να επαληθεύουν χειροκίνητα τους ΕΑΝ για κάθε αγορά, το Koongo επιτρέπει στους πωλητές να αυτοματοποιούν τη διαδικασία, διασφαλίζοντας ακρίβεια και συμμόρφωση με τους κανόνες της αγοράς. Αυτό μειώνει τη χειροκίνητη προσπάθεια, ελαχιστοποιεί τα σφάλματα και απελευθερώνει πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Χρησιμοποιώντας την αυτοματοποιημένη διαχείριση ΕΑΝ του Koongo, οι πωλητές μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους καταχωρούνται σωστά, εγκρίνονται ταχύτερα και είναι εύκολα ανιχνεύσιμα από τους αγοραστές.

ean gtin

Πώς να Αποκτήσετε έναν ΕΑΝ Προϊόντος;

Για τους πωλητές που είναι νέοι στις διαδικτυακές αγορές ή αυτούς που λανσάρουν νέα προϊόντα, η απόκτηση έγκυρων ΕΑΝ είναι ένα ουσιώδες βήμα. Πολλές αγορές απαιτούν ΕΑΝ για να επαληθεύσουν την αυθεντικότητα του προϊόντος, να αποτρέψουν τα διπλότυπα και να διασφαλίσουν την ομαλή διαχείριση του καταλόγου. Εδώ είναι οι καλύτεροι τρόποι για να αποκτήσετε έγκυρους ΕΑΝ.

Αγορά Επίσημων ΕΑΝ από τον GS1

Ο πιο αξιόπιστος τρόπος για να αποκτήσετε έναν έγκυρο, παγκοσμίως αναγνωρισμένο ΕΑΝ είναι μέσω του GS1, του επίσημου οργανισμού που είναι υπεύθυνος για την έκδοση GTIN, συμπεριλαμβανομένων των ΕΑΝ και UPC. Ο GS1 διασφαλίζει ότι κάθε ΕΑΝ είναι μοναδικός, αποτρέποντας συγκρούσεις με άλλους πωλητές.

Σημαντικές αγορές όπως το Amazon, το Bol.com και το Google Shopping συνιστούν έντονα τη χρήση ΕΑΝ που εκδίδονται από τον GS1 για την αποφυγή προβλημάτων καταχώρισης. Οι πωλητές μπορούν να εγγραφούν στον GS1 και να αγοράσουν ΕΑΝ απευθείας, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τα πρότυπα της αγοράς.

Έλεγχος εάν ο Κατασκευαστής σας Διαθέτει ΕΑΝ

Πολλοί κατασκευαστές ήδη αποδίδουν ΕΑΝ στα προϊόντα τους. Πριν αγοράσουν έναν νέο ΕΑΝ, οι λιανοπωλητές και οι μεταπωλητές θα πρέπει να ελέγχουν εάν υπάρχει ήδη ένας επίσημος ΕΑΝ για τα προϊόντα που πωλούν.

Εάν ένα προϊόν έχει ήδη υπάρχοντα ΕΑΝ, οι πωλητές θα πρέπει να τον χρησιμοποιούν αντί να δημιουργούν έναν νέο, καθώς οι αγορές αντιστοιχίζουν τις καταχωρίσεις βάσει των επίσημων αναγνωριστικών. Η χρήση ενός ΕΑΝ που έχει αποδοθεί από τον κατασκευαστή βοηθά επίσης στη βελτίωση της ορατότητας του προϊόντος και μειώνει τον κίνδυνο σφαλμάτων καταχώρισης.

Χρήση Παρόχων Γραμμωτού Κώδικα Τρίτων Μερών (Προσοχή!)

Ορισμένοι πωλητές αγοράζουν ΕΑΝ από ιστότοπους τρίτων που προσφέρουν χαμηλότερες τιμές από τον GS1. Ωστόσο, αυτοί οι ΕΑΝ συχνά δεν είναι εγγεγραμμένοι στον GS1 και ενδέχεται να μην αναγνωρίζονται από τις αγορές.

Το Amazon, για παράδειγμα, έχει αυστηρές διαδικασίες επαλήθευσης ΕΑΝ και διασταυρώνει τα αναγνωριστικά προϊόντων με τα αρχεία του GS1. Εάν ένας ΕΑΝ δεν συνδέεται με μια νόμιμη βάση δεδομένων του GS1, το Amazon ενδέχεται να απορρίψει την καταχώριση του προϊόντος ή να απαιτήσει πρόσθετη επαλήθευση.

Για την αποφυγή επιπλοκών, είναι πάντα καλύτερο να αποκτάτε ΕΑΝ από τον GS1 ή έναν επίσημα εξουσιοδοτημένο πάροχο.

Πότε Μπορείτε να Πωλήσετε Χωρίς ΕΑΝ;

Ορισμένες κατηγορίες προϊόντων εξαιρούνται από τις απαιτήσεις EAN. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι πωλητές δύνανται να αιτηθούν εξαιρέσεις GTIN (Global Trade Item Number) από αγορές όπως το Amazon. Αυτό ισχύει για:

  • Χειροποίητα ή εξατομικευμένα προϊόντα που δεν διαθέτουν EAN εκδοθέν από τον κατασκευαστή.
  • Ιδιωτικές ετικέτες που δεν έχουν ακόμη καταχωρήσει τα δικά τους EAN.
  • Εξειδικευμένες κατηγορίες προϊόντων όπου τα EAN δεν είναι υποχρεωτικά.

Ωστόσο, οι εξαιρέσεις δεν είναι εγγυημένες και συχνά απαιτούν πρόσθετη τεκμηρίωση για την απόδειξη της γνησιότητας του προϊόντος. Οι πωλητές οφείλουν να ελέγχουν τις πολιτικές της αγοράς προτού υποθέσουν ότι δύνανται να καταχωρήσουν προϊόντα χωρίς EAN.

EAN και Koongo – Το Ιδανικό Ζεύγος για Επιτυχία στην Αγορά

Τα EAN διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην αναγνώριση προϊόντων, την ορατότητα στην αγορά και την απόδοση των πωλήσεων. Διασφαλίζουν ακριβείς καταχωρήσεις προϊόντων, μειώνουν τα σφάλματα και βελτιώνουν την κατάταξη στις αναζητήσεις. Χωρίς έγκυρα EAN, οι πωλητές ενδέχεται να αντιμετωπίσουν απορρίψεις καταχωρήσεων, αφαιρέσεις προϊόντων και χαμηλότερη ορατότητα σε πλατφόρμες όπως το Amazon, το eBay, το Bol.com και το Google Shopping.

Η διαχείριση των EAN σε πολλαπλές αγορές μπορεί να είναι προκλητική, αλλά το Koongo την καθιστά απλή. Με αυτοματοποιημένο συγχρονισμό τροφοδοσίας, μαζικές ενημερώσεις και απρόσκοπτη ενσωμάτωση στην αγορά, το Koongo βοηθά τους πωλητές να:

  • Διασφαλίσουν την ακριβή αντιστοίχιση EAN σε όλα τα κανάλια πωλήσεων
  • Αποφύγουν σφάλματα και απορρίψεις καταχωρήσεων
  • Εξοικονομήσουν χρόνο αυτοματοποιώντας τη διαχείριση τροφοδοσίας προϊόντων

Για τους πωλητές που επιδιώκουν να επεκτείνουν την επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου τους, η απλοποίηση της διαχείρισης EAN είναι απαραίτητη. Το Koongo παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την απλοποίηση της διαδικασίας και τη μεγιστοποίηση της επιτυχίας στην αγορά.

Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών με το Koongo σήμερα για να αυτοματοποιήσετε τη διαχείριση EAN προϊόντων και να βελτιστοποιήσετε τις καταχωρήσεις σας στην αγορά.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες