Menu

Blog

Τα καλύτερα πράγματα για να πουλήσετε στο Amazon

good product to sell on amazon

Γνωρίζατε ότι η Amazon πούλησε πάνω από 12 εκατομμύρια προϊόντα μόνο το 2023;

Αυτός ο οδηγός έχει ως στόχο να βοηθήσει τους νέους επιχειρηματίες να ανακαλύψουν τα καλύτερα πράγματα που μπορούν να πουλήσουν στο Amazon.

Θα καλύψουμε τις γνώσεις της αγοράς, τους λόγους για τους οποίους η πώληση στο Amazon είναι συμφέρουσα και τα κριτήρια για την επιλογή των καλύτερων προϊόντων.

καλύτερα αντικείμενα για να πουλήσετε στο amazon

Κατανόηση της αγοράς

Επισκόπηση της αγοράς της Amazon

Η Amazon είναι ένας γίγαντας του λιανικού εμπορίου με τεράστια παγκόσμια εμβέλεια. Εκατομμύρια πελάτες ψωνίζουν καθημερινά από το Amazon, καθιστώντας το μια πρώτης τάξεως πλατφόρμα για την πώληση μιας μεγάλης ποικιλίας προϊόντων.

Γιατί να πουλήσετε στο Amazon;

Η πώληση πραγμάτων στο Amazon προσφέρει πολλά οφέλη:

  • Μεγάλη πελατειακή βάση: Πρόσβαση σε εκατομμύρια δυνητικούς αγοραστές.
  • Εύκολη εκπλήρωση: FBA (Fulfillment by Amazon) της Amazon για αποστολή και εξυπηρέτηση πελατών χωρίς προβλήματα.

Πολλές μικρές επιχειρήσεις έχουν ευδοκιμήσει στην Amazon. Για παράδειγμα, μια νεοσύστατη επιχείρηση που πωλούσε οικολογικά προϊόντα κουζίνας σημείωσε αύξηση 200% στις πωλήσεις της μέσα σε ένα χρόνο.

Κριτήρια για την επιλογή προϊόντων

Ζήτηση στην αγορά

Εντοπισμός προϊόντων με υψηλή ζήτηση:

  • Εργαλεία έρευνας: Amazon Best Sellers και Google Trends για να μετρήσετε τη δημοτικότητα.

Περιθώρια κέρδους

Τα υψηλά περιθώρια κέρδους είναι ζωτικής σημασίας:

  • Υπολογισμός κόστους: Εξετάστε το κόστος του προϊόντος, τα έξοδα αποστολής και τα τέλη της Amazon. Τιμολογήστε τα προϊόντα σας για να εξασφαλίσετε ένα υγιές κέρδος.

Ανάλυση ανταγωνισμού

Αξιολογήστε τον ανταγωνισμό:

  • εξειδικευμένες αγορές: Αναζητήστε εξειδικευμένες αγορές με λιγότερο ανταγωνισμό για να ξεχωρίσετε.

Κριτικές και αξιολογήσεις προϊόντων

Οι θετικές κριτικές και οι υψηλές βαθμολογίες ενισχύουν τις πωλήσεις:

  • Διασφάλιση ποιότητας: Διασφαλίστε ότι τα προϊόντα σας είναι υψηλής ποιότητας.
  • Συγκέντρωση κριτικών: Εφαρμόστε στρατηγικές για να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να αφήνουν θετικές κριτικές.

Ακολουθώντας αυτά τα κριτήρια, θα είστε σε καλό δρόμο για την επιλογή των καλύτερων προϊόντων που μπορείτε να πουλήσετε στο Amazon.

καλύτερα πράγματα για να πουλήσετε στο amazon

Καλύτερες κατηγορίες για να πουλήσετε στο Amazon

Ηλεκτρονικά και Gadgets

  • Δημοφιλή προϊόντα:
    • Έξυπνες οικιακές συσκευές: Έξυπνες οικιακές συσκευές: Αντικείμενα όπως έξυπνα βύσματα, κάμερες ασφαλείας και έξυπνοι θερμοστάτες έχουν μεγάλη ζήτηση.
    • Αξεσουάρ τηλεφώνου: Ασύρματοι φορτιστές, θήκες τηλεφώνων και ακουστικά Bluetooth βρίσκονται σταθερά στην κορυφή της λίστας.
    • Φορητή τεχνολογία: Προϊόντα όπως τα έξυπνα ρολόγια και οι ανιχνευτές φυσικής κατάστασης είναι δημοφιλή μεταξύ των καταναλωτών που έχουν συνείδηση της υγείας τους.
    • Συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας: Είναι επίσης περιζήτητα.
    • Γεγονός: Το 2022, οι πωλήσεις έξυπνων οικιακών συσκευών έφτασαν τα 79 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, με αναμενόμενη συνεχή αύξηση.
  • Τάσεις και καινοτομία:
    • Τεχνολογία 5G: Η άνοδος του 5G έχει αυξήσει τη ζήτηση για συμβατές συσκευές.
    • Τεχνητή νοημοσύνη: Οι εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη έχουν κάνει τις έξυπνες οικιακές συσκευές πιο δημοφιλείς.
    • Μένουμε μπροστά: Παρακολουθήστε τις τεχνολογικές ειδήσεις και παρακολουθήστε εκδηλώσεις του κλάδου για να ενημερώνεστε για τις τελευταίες τάσεις.

Υγεία και προσωπική φροντίδα

  • Αντικείμενα με τις υψηλότερες πωλήσεις:
    • Συμπληρώματα: Βιταμίνες, σκόνες πρωτεϊνών και φυτικές θεραπείες είναι σταθερά υψηλές πωλήσεις.
    • Προϊόντα περιποίησης δέρματος: Κρέμες αντιγήρανσης, οροί και αντηλιακά αποδίδουν καλά.
    • Άλλα στοιχεία: Είναι επίσης δημοφιλή προϊόντα περιποίησης μαλλιών, είδη οδοντιατρικής φροντίδας και εξοπλισμός γυμναστικής, όπως ζώνες αντίστασης και στρώματα γιόγκα.
    • Γεγονός: Η παγκόσμια αγορά συμπληρωμάτων διατροφής αποτιμήθηκε σε 140 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 8,2% από το 2023 έως το 2030.
  • Ρυθμιστικά ζητήματα και διασφάλιση ποιότητας:
    • Συμμόρφωση: Τα προϊόντα πρέπει να συμμορφώνονται με τα ρυθμιστικά πρότυπα που θέτουν αρχές όπως ο FDA.
    • Ποιότητα και ασφάλεια: Η παροχή λεπτομερών πληροφοριών για το προϊόν, η διαφανής λίστα συστατικών και η εξασφάλιση των απαραίτητων πιστοποιήσεων μπορούν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των πελατών και να μειώσουν τον κίνδυνο επιστροφών ή αρνητικών κριτικών.

Σπίτι και κουζίνα

  • Προϊόντα υψηλής ζήτησης:
    • Gadgets κουζίνας: Τα είδη όπως οι φριτέζες αέρα, τα στιγμιαία δοχεία και τα μπλέντερ είναι δημοφιλή μεταξύ των οικιακών μαγείρων.
    • Διακόσμηση σπιτιού: Τα έργα τέχνης τοίχου, τα κεριά και τα μαξιλάρια έχουν μεγάλη ζήτηση.
    • Πρακτικά αντικείμενα: Ο κατάλογος των best seller συμπληρώνεται με λύσεις αποθήκευσης, είδη καθαρισμού και σετ κλινοσκεπασμάτων.
    • Γεγονός: Η παγκόσμια αγορά διακόσμησης σπιτιού αποτιμάται σε 582 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, με το τμήμα της κουζίνας να σημειώνει σημαντική ανάπτυξη.
  • Εποχικότητα και τάσεις:
    • Εποχιακές τάσεις: Το φθινόπωρο και το χειμώνα είναι δημοφιλή τα διακοσμητικά για τις γιορτές και τα σκεύη κουζίνας.
    • Προγραμματισμός απογραφής: Η παρακολούθηση των εποχιακών τάσεων και ο προγραμματισμός των αποθεμάτων σας αναλόγως μπορεί να βοηθήσει στη μεγιστοποίηση των πωλήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Μόδα και αξεσουάρ

  • Ρούχα, κοσμήματα και αξεσουάρ που πουλάνε καλά:
    • Μοντέρνα ρούχα: Τα casual ρούχα, τα activewear και τα loungewear είναι δημοφιλή.
    • Αξεσουάρ: Αξεσουάρ: Γυαλιά ηλίου, ζώνες και τσάντες είναι περιζήτητα.
    • Κοσμήματα: Μινιμαλιστικά και εξατομικευμένα κομμάτια τείνουν να προσελκύουν περισσότερους αγοραστές.
    • Γεγονός: Η αξία της παγκόσμιας διαδικτυακής αγοράς μόδας αποτιμήθηκε σε 759,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και αναμένεται να φτάσει τα 1,2 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027.
  • Σημασία της επωνυμίας και της παρουσίασης:
    • Εικόνες υψηλής ποιότητας: Οι λεπτομερείς περιγραφές των προϊόντων και τα ακριβή διαγράμματα μεγέθους μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών.
    • Ισχυρή ταυτότητα μάρκας: Η συνεπής συσκευασία, η ελκυστική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα προγράμματα πιστότητας πελατών μπορούν να σας διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές.

Παιχνίδια και παιχνίδια

  • Μπεστ σέλερ στην κατηγορία Παιχνίδια:
    • Εκπαιδευτικά παιχνίδια: Τα επιτραπέζια παιχνίδια και τα παζλ είναι αιώνια αγαπημένα.
    • Διαδραστικά παιχνίδια: STEM κιτ απολαμβάνουν μεγάλη ζήτηση.
    • Εποχιακές επιτυχίες: Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, τα πιο πρόσφατα παιχνίδια γίνονται συχνά κορυφαία σε πωλήσεις.
    • Γεγονός: Η παγκόσμια αγορά παιχνιδιών αποτιμάται σε 94,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια να αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό τμήμα.
  • Σημασία των προτύπων ασφαλείας και των κατάλληλων για την ηλικία προϊόντων:
    • Ασφάλεια: Η διασφάλιση της ασφάλειας και της καταλληλότητας των παιχνιδιών για τις διάφορες ηλικιακές ομάδες είναι υψίστης σημασίας.
    • Συμμόρφωση: Η τήρηση των προτύπων ασφαλείας και η παροχή σαφών συστάσεων για την ηλικία μπορεί να αποτρέψει πιθανούς κινδύνους και να εξασφαλίσει την ικανοποίηση των πελατών.
    • Ενημερωτικό περιεχόμενο: Περιλαμβάνονται λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων, εκπαιδευτικά βίντεο και κριτικές χρηστών, που μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.

Εστιάζοντας σε αυτές τις κατηγορίες και ακολουθώντας τις στρατηγικές που περιγράφονται, μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας στο Amazon. Να θυμάστε να ενημερώνεστε για τις τάσεις της αγοράς, να συμμορφώνεστε με τα ρυθμιστικά πρότυπα και να δίνετε προτεραιότητα στην ικανοποίηση των πελατών για να χτίσετε μια κερδοφόρα επιχείρηση.

καλύτερα προϊόντα για να πουλήσετε στο amazon

Στρατηγικές επιτυχίας

Αποτελεσματικές λίστες προϊόντων

Δημιουργία συναρπαστικών τίτλων και περιγραφών προϊόντων: Η δημιουργία μιας αποτελεσματικής λίστας προϊόντων ξεκινά με έναν συναρπαστικό τίτλο και μια περιγραφή. Ο τίτλος σας θα πρέπει να είναι σαφής, συνοπτικός και γεμάτος με σχετικές λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσει την ορατότητα αναζήτησης. Για παράδειγμα, αντί για “Θήκη τηλεφώνου”, χρησιμοποιήστε “Αντικραδασμική λεπτή θήκη τηλεφώνου για iPhone 12 – Μαύρο”. Αυτό όχι μόνο περιγράφει το προϊόν, αλλά περιλαμβάνει επίσης σημαντικές λέξεις-κλειδιά που μπορεί να χρησιμοποιήσουν οι πιθανοί πελάτες.

Η περιγραφή του προϊόντος θα πρέπει να επεκτείνει τον τίτλο, παρέχοντας λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη. Επισημάνετε τι κάνει το προϊόν σας μοναδικό και γιατί οι πελάτες θα πρέπει να το επιλέξουν έναντι των ανταγωνιστών. Χρησιμοποιήστε σημεία με κουκκίδες για να αναλύσετε τα βασικά χαρακτηριστικά και να κάνετε τις πληροφορίες ευανάγνωστες. Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά με φυσικό τρόπο στην περιγραφή για να ενισχύσετε το SEO.

Χρήση εικόνων και βίντεο υψηλής ποιότητας: Το οπτικό περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για τις ηλεκτρονικές αγορές. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας που παρουσιάζουν το προϊόν σας από πολλές οπτικές γωνίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις αποφάσεις αγοράς. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι καθαρές, καλά φωτισμένες και υψηλής ανάλυσης. Συμπεριλάβετε εικόνες τρόπου ζωής που δείχνουν το προϊόν σε χρήση, βοηθώντας τους πελάτες να φανταστούν πώς ταιριάζει στη ζωή τους.

Τα βίντεο μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω τις καταχωρίσεις σας, παρέχοντας μια δυναμική εικόνα του προϊόντος. Δημιουργήστε σύντομα, ελκυστικά βίντεο που αναδεικνύουν τα βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη. Δείξτε πώς λειτουργεί το προϊόν και, αν είναι δυνατόν, συμπεριλάβετε μαρτυρίες πελατών. Το οπτικό περιεχόμενο όχι μόνο βελτιώνει την αισθητική ελκυστικότητα της καταχώρησής σας, αλλά και δημιουργεί εμπιστοσύνη στους δυνητικούς αγοραστές.

Στρατηγικές τιμολόγησης

Ανταγωνιστική τιμολόγηση έναντι τιμολόγησης Premium: Η σωστή τιμολόγηση των προϊόντων σας είναι μια πράξη εξισορρόπησης μεταξύ ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας. Η ανταγωνιστική τιμολόγηση περιλαμβάνει τον καθορισμό τιμών στα επίπεδα ή κάτω από τις τιμές των ανταγωνιστών σας για να προσελκύσετε πελάτες με ευαισθησία στο κόστος. Η στρατηγική αυτή μπορεί να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων, αλλά μπορεί να μειώσει τα περιθώρια κέρδους. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τακτικά τους ανταγωνιστές σας και να προσαρμόζετε τις τιμές σας αναλόγως για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί.

Από την άλλη πλευρά, η premium τιμολόγηση περιλαμβάνει τον καθορισμό υψηλότερων τιμών για να δημιουργηθεί μια αντίληψη υψηλότερης ποιότητας ή αποκλειστικότητας. Αυτή η στρατηγική μπορεί να λειτουργήσει καλά αν το προϊόν σας προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά ή ανώτερη ποιότητα. Βεβαιωθείτε ότι η επωνυμία, η συσκευασία και η εξυπηρέτηση των πελατών σας αντικατοπτρίζουν τον premium χαρακτήρα του προϊόντος σας, ώστε να δικαιολογείται η υψηλότερη τιμή.

Στρατηγικές για εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες: Η προσφορά εκπτώσεων και προωθητικών ενεργειών μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις σας, ιδίως κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής ή κατά την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος. Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε προσφορές περιορισμένου χρόνου, συνδυαστικές προσφορές ή προσφορές buy-one-get-one-free για να προσελκύσετε πελάτες. Οι λειτουργίες “Αστραπιαίες προσφορές” και “Κουπόνια” της Amazon μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αύξηση της ορατότητας και στην αύξηση της επισκεψιμότητας στις καταχωρήσεις σας.

Ο συγχρονισμός είναι ζωτικής σημασίας όταν πραγματοποιείτε προωθητικές ενέργειες. Ευθυγραμμίστε τις εκπτώσεις σας με τις αργίες, τα εμπορικά γεγονότα όπως η Black Friday ή τις περιόδους χαμηλών πωλήσεων για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπό τους. Παρακολουθήστε τις επιδόσεις των προωθητικών ενεργειών σας για να καταλάβετε τι λειτουργεί καλύτερα για τα προϊόντα σας και να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας ανάλογα.

Μάρκετινγκ και διαφήμιση

Αξιοποίηση των διαφημιστικών εργαλείων της Amazon: Η Amazon προσφέρει διάφορα διαφημιστικά εργαλεία για να βοηθήσει τους πωλητές να αυξήσουν την προβολή τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Τα Χορηγούμενα Προϊόντα είναι διαφημίσεις pay-per-click που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις σελίδες προϊόντων, στοχεύοντας σε σχετικές λέξεις-κλειδιά. Τα χορηγούμενα εμπορικά σήματα σας επιτρέπουν να προβάλλετε το εμπορικό σήμα σας και μια συλλογή προϊόντων σε ένα banner στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτές οι διαφημίσεις μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος και στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο κατάστημά σας.

Χρησιμοποιήστε τις επιλογές στόχευσης του Amazon για να προσεγγίσετε το σωστό κοινό. Μπορείτε να στοχεύσετε σε λέξεις-κλειδιά, προϊόντα ή ακόμη και καταχωρίσεις ανταγωνιστών. Παρακολουθήστε τακτικά τις διαφημιστικές σας καμπάνιες, αναλύοντας μετρήσεις όπως τα ποσοστά κλικ και τα ποσοστά μετατροπής για να βελτιστοποιήσετε τις επιδόσεις σας. Προσαρμόστε τις προσφορές και τους προϋπολογισμούς σας με βάση το τι λειτουργεί καλύτερα.

Εξωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ: Εξωτερικό μάρκετινγκ μπορεί να συμπληρώσει τις διαφημιστικές σας προσπάθειες στο Amazon. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram, το Facebook και το TikTok είναι εξαιρετικές για την προώθηση των προϊόντων σας και την επικοινωνία με πιθανούς πελάτες. Δημιουργήστε περιεχόμενο που παρουσιάζει τα προϊόντα σας σε χρήση, μοιράζεται μαρτυρίες πελατών και προσφέρει μια ματιά στα παρασκήνια της μάρκας σας.

Οι συνεργασίες επιρροής μπορούν επίσης να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στις λίστες σας στο Amazon. Συνεργάζεστε με influencers που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες της μάρκας σας και έχουν οπαδούς που ταιριάζουν με το κοινό-στόχο σας. Οι influencers μπορούν να δημιουργήσουν αυθεντικό περιεχόμενο που αναδεικνύει τα προϊόντα σας και ενθαρρύνει τους οπαδούς τους να προβούν σε αγορά.

Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σημασία της άριστης εξυπηρέτησης πελατών: Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές και να δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση. Απαντήστε στα ερωτήματα των πελατών άμεσα και επαγγελματικά. Παρέχετε λεπτομερείς, χρήσιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα σας. Μια θετική αλληλεπίδραση μπορεί να μετατρέψει έναν δυνητικό αγοραστή σε πιστό πελάτη.

Επαγγελματικός χειρισμός επιστροφών και αρνητικών κριτικών: Αλλά ο τρόπος με τον οποίο τα χειρίζεστε μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Δεχτείτε τις επιστροφές με αξιοπρέπεια και παρέχετε σαφείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα. Προσφέρετε άμεσα επιστροφές χρημάτων ή αντικαταστάσεις για την επίλυση ζητημάτων.

Όταν αντιμετωπίζετε αρνητικές κριτικές, απαντήστε με επαγγελματισμό και ενσυναίσθηση. Αναγνωρίστε τις ανησυχίες του πελάτη και προτείνετε μια λύση. Η δημόσια αντιμετώπιση των προβλημάτων δείχνει στους πιθανούς αγοραστές ότι ενδιαφέρεστε για την ικανοποίηση των πελατών και ότι δεσμεύεστε να επιλύσετε τα προβλήματα.

προϊόντα για πώληση στο amazon

Η πώληση στο Amazon αποτελεί μια επικερδή ευκαιρία για νέους επιχειρηματίες. Καλύψαμε βασικές στρατηγικές επιτυχίας, όπως η δημιουργία ελκυστικών καταχωρίσεων προϊόντων, η χρήση εικόνων και βίντεο υψηλής ποιότητας, η εφαρμογή αποτελεσματικών στρατηγικών τιμολόγησης, η αξιοποίηση των διαφημιστικών εργαλείων της Amazon και η άριστη εξυπηρέτηση πελατών.

Η έναρξη του ταξιδιού σας στο Amazon μπορεί να φαίνεται τρομακτική, αλλά με τη σωστή προσέγγιση και αφοσίωση, μπορείτε να επιτύχετε μεγάλη επιτυχία. Μείνετε ενημερωμένοι, να είστε ευέλικτοι και να αναζητάτε συνεχώς τρόπους βελτίωσης της επιχείρησής σας.

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να κάνετε το πρώτο βήμα. Πραγματοποιήστε έρευνα αγοράς, εντοπίστε κερδοφόρα προϊόντα και εγγραφείτε για λογαριασμό πωλητή Amazon. Βυθιστείτε στον συναρπαστικό κόσμο των πωλήσεων στο Amazon και αρχίστε να χτίζετε την επιχείρησή σας σήμερα.

Πρόσθετοι πόροι

Χρήσιμοι σύνδεσμοι:

Περαιτέρω ανάγνωση:

  • “Η ζούγκλα του Αμαζονίου: Boyce” του Jason R. Boyce
  • “Mastering Amazon Ads: Meeks: “Ο οδηγός ενός συγγραφέα” του Brian D. Meeks
  • “Ξεκινήστε και κλιμακωθείτε σε 7 αριθμούς στο Amazon: Janson Stone

Αξιοποιώντας αυτούς τους πόρους και τις στρατηγικές, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία σας στις πωλήσεις στο Amazon και να εργαστείτε για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης, κερδοφόρας επιχείρησης.

Όπως ίσως γνωρίζετε, η Koongo προσφέρει περισσότερες από +500 ηλεκτρονικές αγορές και κανάλια πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Amazon. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop, Lightspeed, WooCommerce έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα. Απλά εγγραφείτε στη δοκιμαστική έκδοση για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι ικανό να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, χορηγείται περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το εγχειρίδιο ενσωμάτωσης της Amazon ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωσή σας.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες