Η Black Friday και η Cyber Monday είναι οι μεγαλύτερες εκδηλώσεις διαδικτυακών αγορών του έτους, οι οποίες οδηγούν σε πωλήσεις δισεκατομμυρίων παγκοσμίως. Το 2023, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν πάνω από 9,12 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο τη Black Friday, με τις διαδικτυακές πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης. Για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων Magento και Magento 2, η BFCM αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για την αύξηση των εσόδων, την προσέλκυση νέων πελατών και την αξιοποίηση της υψηλής ζήτησης.
Η ευελιξία και τα προηγμένα χαρακτηριστικά προσαρμογής του Magento το καθιστούν ιδανική πλατφόρμα για την BFCM. Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων μπορούν να επωφεληθούν από την ικανότητά του να διαχειρίζεται υψηλούς όγκους επισκεψιμότητας, να ρυθμίζει σύνθετες προωθητικές ενέργειες και να ενσωματώνεται με πολλαπλά κανάλια πωλήσεων, όπως το Amazon, το eBay και το Google Shopping. Ωστόσο, η προετοιμασία είναι το κλειδί για να διασφαλίσετε τη βέλτιστη απόδοση του καταστήματός σας κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου πωλήσεων. Ο σωστός προγραμματισμός σας επιτρέπει να μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές, να αποτρέψετε τα αποθέματα και να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία στον πελάτη, προετοιμάζοντας το κατάστημά σας για επιτυχία στην BFCM 2024.
Βελτιστοποίηση επιδόσεων για υψηλή κυκλοφορία κατά τη διάρκεια του BFCM
Καθώς πλησιάζουν η Black Friday και η Cyber Monday, η προετοιμασία της Magento ή το Magento 2 για την αύξηση της επισκεψιμότητας είναι απαραίτητη. Η BFCM είναι μια χρυσή ευκαιρία για να αυξήσετε τις πωλήσεις, αλλά ένας αργός ή μη ανταποκρινόμενος ιστότοπος μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε εγκαταλελειμμένα καλάθια και χαμένα έσοδα. Σύμφωνα με τη Google, το 53% των χρηστών κινητών τηλεφώνων εγκαταλείπουν τους ιστότοπους που χρειάζονται περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσουν. Κατά τη διάρκεια του BFCM, όταν χιλιάδες αγοραστές κατακλύζουν τον ιστότοπό σας, η βελτιστοποίηση των επιδόσεων μπορεί να σημαίνει τη διαφορά μεταξύ της πραγματοποίησης ή της απώλειας πωλήσεων.
Αυτή η ενότητα θα σας καθοδηγήσει με τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές βελτιστοποίησης της απόδοσης για να διασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία του καταστήματός σας Magento κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής επισκεψιμότητας. Εφαρμόζοντας αυτά τα βήματα, θα μειώσετε τους χρόνους φόρτωσης, θα βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών και θα μεγιστοποιήσετε τα ποσοστά μετατροπής.
Γιατί η απόδοση έχει σημασία κατά τη διάρκεια της BFCM
Η σημασία ενός γρήγορου, ευέλικτου ιστότοπου κατά τη διάρκεια της BFCM δεν μπορεί να υπερτιμηθεί. Η ταχύτητα του ιστότοπου επηρεάζει άμεσα τα ποσοστά μετατροπής και ακόμη και μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου στο χρόνο φόρτωσης μπορεί να μειώσει τις μετατροπές κατά 7%. Για τους αγοραστές μέσω κινητών τηλεφώνων, ο αντίκτυπος αυτός είναι ακόμη μεγαλύτερος. Κατά τη διάρκεια της BFCM, όταν χιλιάδες αγοραστές αναζητούν ενεργά προσφορές, οποιαδήποτε καθυστέρηση στη φόρτωση της σελίδας μπορεί να τους κάνει να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας και να αγοράσουν από έναν ανταγωνιστή.
Η βελτιστοποίηση των επιδόσεων είναι ζωτικής σημασίας διότι:
- Αυξημένη κυκλοφορία: BFCM μπορεί να επιβραδύνει τον ιστότοπό σας εάν δεν έχει βελτιστοποιηθεί σωστά.
- Αγοραστές που προτιμούν το κινητό: Η πλειοψηφία των αγοραστών της BFCM χρησιμοποιεί κινητές συσκευές, καθιστώντας τους γρήγορους χρόνους φόρτωσης ακόμη πιο κρίσιμους. Το 2022, το 70% της κίνησης BFCM προέρχεται από κινητές συσκευές.
- Ποσοστά αναπήδησης: Αυτό σημαίνει ότι οι πιθανοί πελάτες φεύγουν πριν καν δουν τα προϊόντα σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων, οι οποίοι είναι λιγότερο ανεκτικοί στις καθυστερήσεις.
Εάν το κατάστημά σας Magento δεν είναι βελτιστοποιημένο για υψηλή επισκεψιμότητα, κινδυνεύετε να χάσετε το δυναμικό πωλήσεων του BFCM.
Πρακτικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του Magento κατά τη διάρκεια του BFCM
1. Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης
Η προσωρινή αποθήκευση δεδομένων είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τη βελτίωση της απόδοσης του Magento κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων υψηλής επισκεψιμότητας όπως το BFCM. Τα ενσωματωμένα εργαλεία προσωρινής αποθήκευσης του Magento σας επιτρέπουν να μειώσετε το φορτίο στο διακομιστή σας αποθηκεύοντας αντίγραφα των ιστοσελίδων. Αυτό επιτρέπει ταχύτερη πρόσβαση στις σελίδες, μειώνοντας τους χρόνους φόρτωσης και βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία του χρήστη.
Πώς να ενεργοποιήσετε την προσωρινή αποθήκευση στο Magento:
- Μεταβείτε στο Σύστημα > Διαχείριση προσωρινής μνήμης στο διαχειριστικό πάνελ.
- Ενεργοποιήστε όλους τους διαθέσιμους τύπους κρυφής μνήμης, συμπεριλαμβανομένης της Full Page Cache (FPC), η οποία αποθηκεύει ολόκληρες σελίδες για ταχύτερη φόρτωση.
Γιατί έχει σημασία: Η προσωρινή αποθήκευση μειώνει την επιβάρυνση του διακομιστή με την εξυπηρέτηση αποθηκευμένου περιεχομένου αντί της δημιουργίας σελίδων από το μηδέν κάθε φορά που ένας χρήστης επισκέπτεται το κατάστημά σας.
2. Ενσωμάτωση CDN
Ένα δίκτυο παράδοσης περιεχομένου (CDN) είναι απαραίτητο για τη βελτίωση της ταχύτητας του ιστότοπου, ειδικά σε περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας όπως η BFCM. Ένα CDN διανέμει το στατικό περιεχόμενο του ιστότοπού σας (όπως εικόνες, CSS και JavaScript) σε ένα παγκόσμιο δίκτυο διακομιστών. Αυτό διασφαλίζει ότι οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενό σας από έναν διακομιστή που βρίσκεται πλησιέστερα σε αυτούς, μειώνοντας τους χρόνους φόρτωσης.
Συνιστώμενα CDN για το Magento:
- Cloudflare
- Γρήγορα
- Akamai
Πώς να ρυθμίσετε ένα CDN στο Magento:
- Πλοηγηθείτε στο Stores > Configuration > Web > Base URLs και ενημερώστε το Base URL for Static View Files με το CDN URL σας.
Γιατί έχει σημασία: Οι CDN βελτιώνουν τους χρόνους φόρτωσης για τους επισκέπτες σε όλο τον κόσμο και παρέχουν ταχύτερη πρόσβαση στον ιστότοπό σας κατά τη διάρκεια της αιχμής της κίνησης BFCM.
3. Βελτιστοποίηση εικόνας
Οι μεγάλες εικόνες μπορούν να επιβραδύνουν δραστικά τον ιστότοπό σας, ειδικά στις κινητές συσκευές. Συμπιέζοντας και βελτιστοποιώντας τις εικόνες σας, μπορείτε να μειώσετε το μέγεθος της σελίδας και τους χρόνους φόρτωσης χωρίς να θυσιάσετε την ποιότητα.
Εργαλεία για συμπίεση εικόνας:
- TinyPNG
- ImageMagick
- JPEGoptim
Πώς να βελτιστοποιήσετε εικόνες στο Magento:
- Χρησιμοποιήστε τα ενσωματωμένα εργαλεία βελτιστοποίησης εικόνων του Magento ή εξωτερικά πρόσθετα όπως το Image Optimizer για την αυτόματη συμπίεση εικόνων.
- Χρησιμοποιήστε σύγχρονες μορφές όπως το WebP, οι οποίες προσφέρουν καλύτερη συμπίεση από το JPEG ή το PNG.
Γιατί έχει σημασία: Βελτιστοποιημένες εικόνες φορτώνουν ταχύτερα και μειώνουν το συνολικό μέγεθος των σελίδων σας, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής επισκεψιμότητας όπως η BFCM.
4. Ελαχιστοποίηση JavaScript/CSS
Η ελαχιστοποίηση των αρχείων JavaScript και CSS του ιστότοπού σας μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τους χρόνους φόρτωσης μειώνοντας το μέγεθος των αρχείων. Το Magento προσφέρει ενσωματωμένα εργαλεία για την ελαχιστοποίηση αυτών των πόρων.
Πώς να ελαχιστοποιήσετε JS και CSS στο Magento:
- Μεταβείτε στην ενότητα Stores > Configuration > Advanced > Developer.
- Στις ενότητες Ρυθμίσεις JavaScript και Ρυθμίσεις CSS, ενεργοποιήστε τις επιλογές Ελαχιστοποίηση αρχείων JavaScript και Ελαχιστοποίηση αρχείων CSS.
Γιατί έχει σημασία: Μειώνοντας τους χρόνους φόρτωσης και επιταχύνοντας τον ιστότοπό σας κατά τη διάρκεια της υψηλής επισκεψιμότητας της BFCM.
Διαχείριση τροφοδοσίας προϊόντων και ενσωμάτωση πολλαπλών καναλιών
Κατά τη διάρκεια της BFCM, η επέκταση των πωλήσεών σας σε πολλαπλά κανάλια μπορεί να αυξήσει δραματικά την εμβέλειά σας. Η καταχώριση των προϊόντων σας σε αγορές όπως το Amazon, το eBay και το Google Shopping διασφαλίζει ότι καταφέρνετε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Το Magento, σε συνδυασμό με Koongo, προσφέρει απρόσκοπτη ενσωμάτωση πολλαπλών καναλιών, διευκολύνοντας τη διαχείριση των καταχωρίσεων προϊόντων και του αποθέματος σε διάφορα κανάλια και πλατφόρμες.
Γιατί η ολοκλήρωση πολλαπλών καναλιών είναι σημαντική
Η επέκταση σε πολλαπλά κανάλια κατά τη διάρκεια της BFCM σας επιτρέπει να:
- Προσεγγίστε ένα ευρύτερο κοινό: Οι αγοραστές αναζητούν προσφορές σε κανάλια που εμπιστεύονται, όπως το Amazon ή το Google Shopping. Η παρουσία σας σε αυτά τα κανάλια αυξάνει τις πιθανότητες να τραβήξετε την προσοχή τους.
- Αύξηση των ευκαιριών πωλήσεων: Περισσότερη ορατότητα οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις. Οι καταχωρίσεις πολλαπλών καναλιών μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των εσόδων έως και 300%.
- Μειώστε τον κίνδυνο: Το να βασίζεστε αποκλειστικά στον δικό σας ιστότοπο περιορίζει την εμβέλειά σας. Με τη διαφοροποίηση σε πολλαπλά κανάλια, ελαχιστοποιείτε τον κίνδυνο αργών πωλήσεων σε ένα κανάλι.
Πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση ζωοτροφών προϊόντων
1. Αυτοματοποιήστε τις τροφοδοσίες προϊόντων με το Koongo
Η χειροκίνητη διαχείριση των τροφοδοσιών προϊόντων κατά τη διάρκεια της BFCM μπορεί να είναι χρονοβόρα και επιρρεπής σε σφάλματα. Η Koongo προσφέρει μια αυτοματοποιημένη λύση για τη διαχείριση των τροφοδοσιών προϊόντων, τον συγχρονισμό των αποθεμάτων και την προσαρμογή της τιμολόγησης σε πολλαπλά κανάλια.
Πώς να αυτοματοποιήσετε τις τροφοδοσίες με το Koongo:
- Εγκαταστήστε την επέκταση Koongo Magento για να αυτοματοποιήσετε την καταχώριση και τις ενημερώσεις προϊόντων.
- Ορίστε αυτοματοποιημένους κανόνες για την ενημέρωση των δεδομένων προϊόντων, των τιμών και των επιπέδων αποθεμάτων.
2. Συχνός συγχρονισμός
Ο συχνός συγχρονισμός είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διάρκεια της BFCM, καθώς τα επίπεδα αποθεμάτων μπορούν να αλλάξουν γρήγορα. Διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας συγχρονίζονται στο Magento, στο Amazon, στο eBay και σε άλλα κανάλια, αποτρέπετε την υπερπώληση και τις εξαντλήσεις αποθεμάτων.
Πώς να ενεργοποιήσετε το συχνό συγχρονισμό:
- Χρησιμοποιήστε το Koongo για να συγχρονίσετε αυτόματα τα δεδομένα των προϊόντων σας και τα επίπεδα αποθεμάτων σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες.
- Δημιουργήστε αποθέματα αποθέματος για να αποφύγετε τα αποθέματα όταν οι παραγγελίες έρχονται γρήγορα.
3. Ενημέρωση τροφοδοσίας προϊόντων για προωθητικές ενέργειες της BFCM
Οι ειδικές προωθητικές ενέργειες της BFCM μπορούν να οδηγήσουν σημαντική επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας. Χρησιμοποιήστε το Koongo για να αυτοματοποιήσετε τις ενημερώσεις στις ροές των προϊόντων σας, ώστε οι εκπτώσεις και οι προσφορές να αντικατοπτρίζονται σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες.
Πρακτική συμβουλή:
- Προγραμματίστε εκ των προτέρων τις ενημερώσεις της τροφοδοσίας για τις προωθητικές ενέργειες του BFCM, διασφαλίζοντας ότι θα μεταδοθούν τη σωστή στιγμή.
Ρύθμιση εκπτώσεων, προσφορών και κουπονιών
Οι προωθητικές ενέργειες βρίσκονται στο επίκεντρο της BFCM. Σύμφωνα με την Adobe Analytics, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν 9,12 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της Black Friday 2022, κυρίως λόγω των επιθετικών προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων. Η προσφορά των σωστών εκπτώσεων και η αποτελεσματική ρύθμιση των προωθητικών ενεργειών μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική επισκεψιμότητα και μετατροπές.
Σημασία των προωθητικών ενεργειών
Κατά τη διάρκεια της BFCM, οι αγοραστές αναζητούν ενεργά προσφορές. Προσφέροντας συναρπαστικές προσφορές, όπως προσφορές buy-one-get-one-free (BOGO), κλιμακωτές εκπτώσεις και flash sales, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τον όγκο των πωλήσεών σας.
Πρακτικές συμβουλές για τη δημιουργία προωθητικών ενεργειών
1. Χρήση των κανόνων τιμής καλαθιού του Magento
Οι κανόνες τιμών καλαθιού του Magento σας επιτρέπουν να δημιουργείτε στοχευμένες προσφορές βάσει συγκεκριμένων συνθηκών, όπως το μέγεθος της παραγγελίας, η ομάδα πελατών ή η κατηγορία προϊόντων.
Examples:
- Προσφορές BOGO: Προσφέρουν ένα δωρεάν προϊόν με την αγορά ενός άλλου.
- Κλιμακωτές εκπτώσεις: $100, 15% για παραγγελίες άνω των $200, και ούτω καθεξής.
Γιατί έχει σημασία: Οι στοχευμένες προωθητικές ενέργειες ενθαρρύνουν μεγαλύτερες αγορές και αυξάνουν τη μέση αξία παραγγελίας (AOV).
2. Flash Sales και εκπτώσεις περιορισμένης διάρκειας
Οι εκπτώσεις flash δημιουργούν επείγοντα και ενθαρρύνουν τις γρήγορες αγορές. Χρησιμοποιήστε τη μηχανή προωθητικών ενεργειών του Magento για να ρυθμίσετε πωλήσεις flash κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής του BFCM. Η προσθήκη χρονομετρητών αντίστροφης μέτρησης στις σελίδες σας μπορεί να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον επείγοντα χαρακτήρα.
Πώς να δημιουργήσετε πωλήσεις flash:
- Δημιουργήστε εκπτώσεις με χρονική ευαισθησία με τα ενσωματωμένα εργαλεία προώθησης του Magento.
- Χρησιμοποιήστε επεκτάσεις όπως το Countdown Timer για να εμφανίζετε αντίστροφες μετρήσεις στις σελίδες των προϊόντων σας.
Γιατί έχει σημασία: Οι προσφορές περιορισμένου χρόνου αυξάνουν τα ποσοστά μετατροπής δημιουργώντας μια αίσθηση επείγοντος.
3. Στρατηγικές κωδικού κουπονιού
Τα κουπόνια είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την ενθάρρυνση επαναλαμβανόμενων αγορών και την επιβράβευση των πιστών πελατών. Προσφέρετε αποκλειστικούς κωδικούς κουπονιών για συνδρομητές email ή πελάτες VIP για να δώσετε κίνητρα για αγορές.
Πρακτική συμβουλή:
- Στείλτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν από την BFCM με αποκλειστικούς κωδικούς κουπονιών για να δημιουργήσετε πρώιμο ενδιαφέρον και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
Γιατί έχει σημασία: Εξατομικευμένες προσφορές ενθαρρύνουν την αφοσίωση των πελατών και οδηγούν σε μετατροπές κατά τη διάρκεια της BFCM.
Βελτιστοποίηση των διαδικασιών πληρωμής και ταμείου για την επιτυχία του BFCM
Γιατί έχει σημασία:
Μια ομαλή και γρήγορη διαδικασία πληρωμής είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής και της Κυβερνο-Δευτέρας. Ακόμη και αν το κατάστημά σας προσελκύει μεγάλη επισκεψιμότητα και οι προσφορές σας είναι επιτυχημένες, μια κακή εμπειρία πληρωμής μπορεί να οδηγήσει σε υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού. Στην πραγματικότητα, τα ποσοστά εγκατάλειψης καλαθιού μπορεί να εκτοξευθούν στο 70% κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής των αγορών, όπως η BFCM.
Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν την εγκατάλειψη του καλαθιού, αλλά η διαδικασία πληρωμής είναι ένας από τους μεγαλύτερους ενόχους. Τα περίπλοκα, αργά ή συγκεχυμένα checkouts μπορούν να απογοητεύσουν τους αγοραστές, απομακρύνοντάς τους από το κρίσιμο τελευταίο βήμα της διαδικασίας αγοράς. Η εξασφάλιση μιας βελτιωμένης, φιλικής προς το χρήστη εμπειρίας πληρωμής είναι απαραίτητη για τη μετατροπή της επισκεψιμότητας σε πραγματικές πωλήσεις κατά τη διάρκεια της BFCM.
Πρακτικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών ταμείου και πληρωμής
Ενεργοποίηση του Guest Checkout
Οι αγοραστές βιάζονται κατά τη διάρκεια της BFCM, κυνηγούν προσφορές και μετακινούνται γρήγορα μεταξύ των καταστημάτων. Το να τους αναγκάζετε να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό προσθέτει τριβές στη διαδικασία πληρωμής, αυξάνοντας την πιθανότητα να εγκαταλείψουν το καλάθι τους. Στην πραγματικότητα, το 24% των Αμερικανών online αγοραστών εγκαταλείπουν το καλάθι τους όταν τους ζητείται να δημιουργήσουν λογαριασμό πριν από την αγορά.
Το checkout με επισκέπτες μειώνει τις τριβές, επιτρέποντας στους χρήστες να ολοκληρώσουν την αγορά τους χωρίς περιττά εμπόδια. Μετά την αγορά, μπορείτε να εξακολουθείτε να προσφέρετε τη δυνατότητα δημιουργίας λογαριασμού στη σελίδα επιβεβαίωσης. Για να το ενεργοποιήσετε αυτό στο Magento, μεταβείτε στη διεύθυνση Stores > Configuration > Customers > Customer Configuration και ορίστε την επιλογή Enable Guest Checkout (Ενεργοποίηση πληρωμής επισκεπτών ) σε Yes (Ναι).
Βελτιστοποίηση πύλης πληρωμής
Η προσφορά πολλαπλών μεθόδων πληρωμής είναι απαραίτητη για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής κατά τη διάρκεια της BFCM. Οι αγοραστές έχουν ποικίλες προτιμήσεις και αν δεν βλέπουν τη μέθοδο πληρωμής που προτιμούν, είναι πιθανό να εγκαταλείψουν το καλάθι τους και να ψωνίσουν από αλλού. Σύμφωνα με τη Statista, το PayPal αντιπροσωπεύει πάνω από το 22% των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου. Άλλες δημοφιλείς μέθοδοι πληρωμής περιλαμβάνουν το Apple Pay, το Google Pay και το Stripe.
Η προσαρμογή στις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών με την ενσωμάτωση δημοφιλών πυλών πληρωμής μπορεί να συμβάλει στη μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης και στην αύξηση των ποσοστών μετατροπής. Η προσφορά ασφαλών και αναγνωρίσιμων επιλογών πληρωμής δημιουργεί εμπιστοσύνη, ενθαρρύνοντας τους αγοραστές να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους. Για να το υλοποιήσετε αυτό στο Magento, μεταβείτε στη διεύθυνση Καταστήματα > Διαμόρφωση > Πωλήσεις > Μέθοδοι πληρωμής και ενσωματώστε δημοφιλείς πύλες πληρωμών, όπως PayPal, Stripe, Apple Pay και Google Pay.
Ταμείο μίας σελίδας
Μια απλοποιημένη διαδικασία πληρωμής που επιτρέπει στους χρήστες να ολοκληρώσουν την αγορά τους σε μία μόνο σελίδα μπορεί να μειώσει σημαντικά την εγκατάλειψη του καλαθιού. Η επέκταση checkout μιας σελίδας του Magento συνδυάζει τις πληροφορίες χρέωσης, αποστολής και πληρωμής σε ένα ενιαίο, εύχρηστο περιβάλλον εργασίας, μειώνοντας το χρόνο που χρειάζονται οι χρήστες για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Ένα checkout μίας σελίδας ελαχιστοποιεί τον αριθμό των βημάτων και των επαναφορτώσεων σελίδων, βελτιώνοντας το ταξίδι του πελάτη. Το Ινστιτούτο Baymard αναφέρει ότι μια πιο ομαλή διαδικασία checkout μπορεί να μειώσει τα ποσοστά εγκατάλειψης έως και 35%. Για να ενεργοποιήσετε το One-Page Checkout του Magento, μεταβείτε στην ενότητα Stores > Configuration > Sales > Checkout και ενεργοποιήστε τη ρύθμιση One-Page Checkout.
Αυτοματοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων και παραγγελιών για την BFCM
Γιατί η αυτοματοποίηση είναι το κλειδί:
Η BFCM βλέπει ένα κύμα παραγγελιών, το οποίο μπορεί εύκολα να υπερφορτώσει τις διαδικασίες διαχείρισης αποθεμάτων και παραγγελιών, εάν δεν είναι αυτοματοποιημένες. Χωρίς συχνό συγχρονισμό αποθεμάτων και αποτελεσματική εκτέλεση παραγγελιών, μπορεί να προκύψουν ελλείψεις αποθεμάτων ή υπερπώληση, με αποτέλεσμα δυσαρεστημένους πελάτες και χαμένες πωλήσεις. Στην πραγματικότητα, η υπερπώληση ευθύνεται για σημαντικό αριθμό επιστροφών και αρνητικών εμπειριών πελατών, τα οποία πλήττουν τη φήμη της μάρκας σας.
Η αυτοματοποίηση είναι ζωτικής σημασίας για την κλιμάκωση κατά τη διάρκεια περιόδων υψηλής ζήτησης όπως η BFCM, καθώς διασφαλίζει ότι τα επίπεδα αποθεμάτων είναι ακριβή, οι διαδικασίες εκπλήρωσης εκσυγχρονίζονται και οι προσδοκίες των πελατών ικανοποιούνται.
Πρακτικές συμβουλές για την αυτοματοποίηση της διαχείρισης αποθεμάτων και παραγγελιών
Χρησιμοποιήστε το Koongo για συχνό συγχρονισμό αποθεμάτων
Κατά τη διάρκεια της BFCM, τα επίπεδα αποθεμάτων αλλάζουν γρήγορα και ο συχνός συγχρονισμός είναι απαραίτητος για την αποφυγή υπερπώλησης ή εξαντλήσεων αποθεμάτων. Η επέκταση Magento της Koongo παρέχει συχνό συγχρονισμό αποθεμάτων σε πολλαπλά κανάλια πωλήσεων, όπως το Amazon, το eBay και το Google Shopping, διασφαλίζοντας ότι τα επίπεδα αποθεμάτων σας παραμένουν ακριβή ανεξάρτητα από το πού οι πελάτες πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Ο συχνός συγχρονισμός αποθεμάτων διασφαλίζει ότι έχετε πάντα ακριβή εικόνα των επιπέδων αποθεμάτων σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες. Η αυτοματοποίηση μειώνει την ανάγκη για χειροκίνητες ενημερώσεις, βοηθώντας σας να αποφύγετε τις αποκλίσεις αποθεμάτων σε περιόδους υψηλής επισκεψιμότητας. Για να το εφαρμόσετε αυτό στο Magento, εγκαταστήστε την επέκταση Koongo Magento και ρυθμίστε τον συχνό συγχρονισμό αποθεμάτων για όλα τα συνδεδεμένα κανάλια πωλήσεών σας.
Διαχείριση παραγγελιών
Όταν τα είδη υψηλής ζήτησης εξαντλούνται γρήγορα, η ενεργοποίηση των παραγγελιών μπορεί να σας βοηθήσει να συνεχίσετε να κερδίζετε πωλήσεις ενώ αναπληρώνετε το απόθεμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε με σαφήνεια τους αναμενόμενους χρόνους αποστολής για να διαχειρίζεστε τις προσδοκίες των πελατών και να αποφεύγετε τη δυσαρέσκεια.
Η ενεργοποίηση των backorders σάς επιτρέπει να συνεχίσετε τις πωλήσεις, ακόμη και όταν τα προϊόντα είναι προσωρινά εκτός αποθέματος. Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά εάν γνωρίζουν πότε το προϊόν θα είναι ξανά σε απόθεμα. Για να το ενεργοποιήσετε αυτό στο Magento, μεταβείτε στη διεύθυνση Stores > Configuration > Catalog > Inventory και ενεργοποιήστε την επιλογή Allow Backorders (Επιτρεπόμενες παραγγελίες ) στην ενότητα Product Stock Options (Επιλογές αποθέματος προϊόντων).
Αυτοματοποίηση της εκτέλεσης παραγγελιών
Η αυτοματοποίηση της εκτέλεσης παραγγελιών διασφαλίζει ότι οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται γρήγορα και με ακρίβεια, ακόμη και σε περιόδους αιχμής των πωλήσεων όπως η BFCM. Το σύστημα διαχείρισης παραγγελιών του Magento σας επιτρέπει να αυτοματοποιείτε βασικές εργασίες εκτέλεσης, όπως η τιμολόγηση, η αποστολή και η ενημέρωση της κατάστασης της παραγγελίας, μειώνοντας τον κίνδυνο σφαλμάτων και επιταχύνοντας τους χρόνους παράδοσης.
Η αυτοματοποίηση της εκτέλεσης παραγγελιών μειώνει τα χειροκίνητα σφάλματα, εξασφαλίζοντας μια ομαλότερη διαδικασία και ταχύτερη παράδοση για τους πελάτες σας. Η γρήγορη εκτέλεση είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών κατά τη διάρκεια της BFCM. Για να το ρυθμίσετε αυτό στο Magento, ρυθμίστε την αυτόματη τιμολόγηση και αποστολή στα Καταστήματα > Διαμόρφωση > Πωλήσεις > Πωλήσεις.
Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη για την BFCM
Γιατί η CX είναι κρίσιμη:
Μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη μπορεί να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας κατά τη διάρκεια της BFCM. Στην πραγματικότητα, το 86% των πελατών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη και όσοι λαμβάνουν άριστη εξυπηρέτηση είναι πιο πιθανό να γίνουν επαναλαμβανόμενοι πελάτες(PWC). Η βελτίωση της CX μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής, αυξημένη αφοσίωση πελατών και υψηλότερη μέση αξία παραγγελίας (AOV).
Κατά τη διάρκεια της BFCM, είναι σημαντικό να παρέχετε εξατομικευμένες συστάσεις, ευέλικτη υποστήριξη πελατών και βολικά εργαλεία για την ανάκτηση των εγκαταλελειμμένων καλαθιών. Κάθε μία από αυτές τις προσπάθειες συμβάλλει σε μια θετική εμπειρία αγορών που κρατά τους πελάτες να επιστρέφουν και μετά το τέλος της BFCM.
Πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη
Εξατομικευμένες συστάσεις
Οι αγοραστές είναι πιο πιθανό να κάνουν μετατροπή όταν λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις με βάση το ιστορικό περιήγησής τους ή τις προηγούμενες αγορές τους. Τα εργαλεία συστάσεων προϊόντων του Magento με βάση την τεχνητή νοημοσύνη σας επιτρέπουν να προσφέρετε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας τους πελάτες να ανακαλύψουν σχετικά προϊόντα.
Οι εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων μπορούν να αυξήσουν τη μέση αξία παραγγελίας (AOV) και τα ποσοστά μετατροπής έως και 20%(McKinsey). Οι αγοραστές αισθάνονται μεγαλύτερη αξία όταν λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις, βελτιώνοντας τη συνολική τους εμπειρία. Για να το εφαρμόσετε αυτό στο Magento, ενεργοποιήστε το εργαλείο συστάσεων προϊόντων του Magento στον πίνακα διαχείρισης και ρυθμίστε τις εξατομικευμένες προτάσεις με βάση τη συμπεριφορά περιήγησης και αγοράς.
Ζωντανή συνομιλία και υποστήριξη πελατών
Η υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο είναι ζωτικής σημασίας κατά τη διάρκεια της BFCM, καθώς οι πελάτες μπορεί να έχουν ερωτήσεις σχετικά με τις προσφορές, τη ναυτιλία ή τις επιστροφές. Η εφαρμογή μιας λύσης ζωντανής συνομιλίας, όπως το Zendesk ή το Tawk.to, σας επιτρέπει να παρέχετε άμεση βοήθεια, μειώνοντας τις πιθανότητες εγκατάλειψης του καλαθιού λόγω αναπάντητων ερωτημάτων.
Η ζωντανή συνομιλία αυξάνει τα ποσοστά μετατροπής προσφέροντας άμεση υποστήριξη στους αγοραστές που μπορεί να είναι σε αμφιβολία. Μειώνει την απογοήτευση των πελατών και παρέχει μια προσωπική επαφή, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των πελατών. Για να το ρυθμίσετε αυτό στο Magento, ενσωματώστε λύσεις ζωντανής συνομιλίας όπως το Zendesk ή το Tawk.to και ενεργοποιήστε τη συχνή υποστήριξη κατά τη διάρκεια του BFCM.
Ανάκτηση εγκαταλελειμμένου καλαθιού
Η εγκατάλειψη του καλαθιού είναι ένα συνηθισμένο ζήτημα κατά τη διάρκεια της BFCM, αλλά τα μηνύματα ανάκτησης εγκαταλελειμμένου καλαθιού μπορούν να σας βοηθήσουν να επαναφέρετε αυτούς τους χαμένους πελάτες. Χρησιμοποιήστε την αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να στείλετε υπενθυμίσεις παρακολούθησης στους πελάτες που άφησαν αντικείμενα στο καλάθι τους, προσφέροντάς τους μια πρόσθετη έκπτωση ή ένα κίνητρο για να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εγκαταλελειμμένο καλάθι έχουν ποσοστό ανοίγματος 45%, με σχεδόν 11% των χρηστών να επιστρέφουν για να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Η προσφορά ενός μικρού κινήτρου, όπως μια έκπτωση ή δωρεάν αποστολή, μπορεί να ενθαρρύνει τους αγοραστές να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους. Για να το ρυθμίσετε αυτό στο Magento, ρυθμίστε την αυτοματοποίηση email εγκαταλελειμμένου καλαθιού στο Stores > Configuration > Sales > Sales Emails και προγραμματίστε την παρακολούθηση με εξατομικευμένα κίνητρα.
Προετοιμασία για την περίοδο αγορών διακοπών μετά την BFCM
Γιατί έχει σημασία:
Ενώ η Μαύρη Παρασκευή και η Κυβερνο-Δευτέρα (BFCM) είναι από τις μεγαλύτερες ημέρες αγορών του έτους, η δυναμική δεν τελειώνει εκεί. Οι εβδομάδες που προηγούνται των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς είναι κρίσιμες για τη διατήρηση υψηλών όγκων πωλήσεων. Μετά την BFCM, οι έξυπνοι αγοραστές συνεχίζουν να κυνηγούν προσφορές, γεγονός που καθιστά ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να διατηρούν τα καταστήματά τους βελτιστοποιημένα και έτοιμα για την εορταστική αγοραστική βιασύνη. Σύμφωνα με την Adobe Analytics, οι Αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από 207 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου αγορών το 2022. Μετά το BFCM, οι πωλήσεις δεν επιβραδύνονται – επιταχύνονται. Η προετοιμασία για αυτή τη συνεχή ζήτηση θα διασφαλίσει ότι το κατάστημά σας θα καταγράψει όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου.
Η περίοδος των διακοπών που ακολουθεί την BFCM προσφέρει άλλη μια ευκαιρία για την προσέλκυση πελατών και τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων. Η διατήρηση της δυναμικής είναι απαραίτητη για την εδραίωση των κερδών που επιτεύχθηκαν κατά τη διάρκεια της BFCM και την ομαλή μετάβαση στις πωλήσεις του Δεκεμβρίου. Την περίοδο αυτή παρατηρείται συνεχής επισκεψιμότητα και οι επιχειρήσεις που δεν προετοιμάζονται κινδυνεύουν να χάσουν από τους ανταγωνιστές που είναι καλύτερα βελτιστοποιημένοι. Εφαρμόζοντας τις παρακάτω πρακτικές στρατηγικές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το κατάστημά σας θα παραμείνει κερδοφόρο και μετά το BFCM.
Πρακτικές συμβουλές για την προετοιμασία των διακοπών μετά την BFCM
1. Επανεπιλογή πελατών BFCM
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του BFCM είναι ο όγκος των δεδομένων πελατών που συλλέγετε, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς αγοράς, των προτύπων εγκατάλειψης καλαθιού και των προτιμήσεων των πελατών. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες καμπάνιες επαναστόχευσης που θα δελεάσουν τους πελάτες να επιστρέψουν για τις εορταστικές σας πωλήσεις.
Γιατί λειτουργεί:
Η επαναστόχευση έχει αποδειχθεί ότι είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ, με ποσοστά μετατροπής 10 φορές υψηλότερα από εκείνα των κανονικών διαφημίσεων. Μετά την BFCM, δημιουργήστε τμηματοποιημένες καμπάνιες με στόχο πελάτες που αγόρασαν συγκεκριμένα προϊόντα, εγκατέλειψαν το καλάθι τους ή ασχολήθηκαν με τον ιστότοπό σας αλλά δεν προχώρησαν σε μετατροπή. Μπορείτε να προσφέρετε εξατομικευμένες εκπτώσεις, δωρεάν αποστολή για επαναλαμβανόμενους αγοραστές ή έγκαιρη πρόσβαση σε χριστουγεννιάτικες προσφορές.
Πώς να το εφαρμόσετε:
Χρησιμοποιήστε κανάλια όπως οι διαφημίσεις Google και οι διαφημίσεις Facebook για να επαναπροσανατολίσετε τους πελάτες που συμμετείχαν στις εκστρατείες BFCM. Επιπλέον, αξιοποιήστε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή στοχευμένων προσφορών με βάση τη συμπεριφορά του παρελθόντος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Koongo για να διασφαλίσετε ότι τα δεδομένα των προϊόντων σας είναι συγχρονισμένα σε όλα τα κανάλια, διευκολύνοντας τη διαχείριση των προωθητικών ενεργειών και τη στόχευση του σωστού κοινού.
2. Επανεφοδιασμός ειδών υψηλής ζήτησης
Η BFCM συχνά αναδεικνύει τα προϊόντα σας με τις καλύτερες επιδόσεις. Η ανάλυση των δεδομένων πωλήσεων για τον εντοπισμό των κορυφαίων πωλητών θα σας δώσει πληροφορίες σχετικά με το ποια προϊόντα πρέπει να επανεφοδιαστούν για την επερχόμενη περίοδο διακοπών. Οι πελάτες που αγόρασαν κατά τη διάρκεια της BFCM ενδέχεται να επιστρέψουν για να αγοράσουν συμπληρωματικά προϊόντα ή πρόσθετα προϊόντα για δώρα.
Γιατί αυτό λειτουργεί:
Η ανανέωση των αποθεμάτων ειδών υψηλής ζήτησης μετά την BFCM είναι κρίσιμη για να μην χάσετε τη συνεχιζόμενη ζήτηση. Τα προϊόντα χωρίς απόθεμα μπορεί να οδηγήσουν σε χαμένες πωλήσεις και απογοητευμένους πελάτες, ενώ η ανανέωση των βασικών ειδών μπορεί να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών. Σύμφωνα με την HubSpot, το 79% των πελατών θα σταματήσουν να ασχολούνται με μια μάρκα εάν αντιμετωπίσουν προβλήματα έλλειψης αποθεμάτων.
Πώς να το εφαρμόσετε:
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία ανάλυσης του Magento ή το σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων σας για να παρακολουθείτε τα προϊόντα με τις υψηλότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του BFCM. Βεβαιωθείτε ότι αναπληρώνετε αυτά τα προϊόντα εγκαίρως για τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου. Η Koongo μπορεί να σας βοηθήσει συγχρονίζοντας την απογραφή σας σε όλα τα κανάλια, εξασφαλίζοντας ακριβή επίπεδα αποθεμάτων και αποφεύγοντας υπερπωλήσεις ή εξαντλήσεις αποθεμάτων.
3. Ρύθμιση προωθητικών ενεργειών διακοπών
Μόλις τελειώσει το BFCM, θα πρέπει να μεταβείτε ομαλά στις προωθητικές ενέργειες διακοπών σας, όπως οι πωλήσεις των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Αυτές οι προωθητικές ενέργειες θα πρέπει να είναι συναρπαστικές και ιδανικά να βασίζονται στη δυναμική που δημιουργήθηκε από τις προσπάθειές σας για BFCM. Η προσφορά πακέτων δώρων, εκπτώσεων με θέμα τις διακοπές ή δωρεάν αποστολής σε παραγγελίες της τελευταίας στιγμής μπορεί να δώσει περαιτέρω κίνητρα στους αγοραστές των διακοπών.
Γιατί λειτουργεί:
Οι προωθητικές ενέργειες αυξάνουν το ενδιαφέρον των πελατών και αυξάνουν τη μέση αξία παραγγελίας (AOV). Οι προωθητικές ενέργειες διακοπών, όπως η αγορά ενός προϊόντος με το ένα (BOGO) ή οι ειδικές εκπτώσεις για πακέτα δώρων, βρίσκουν απήχηση στους αγοραστές δώρων και σε όσους αναζητούν προσφορές διακοπών. Σύμφωνα με τη Statista, οι προωθητικές ενέργειες για τις διακοπές μπορούν να αυξήσουν την αξία παραγγελίας κατά 15% ή περισσότερο.
Πώς να το εφαρμόσετε:
Χρησιμοποιήστε τους κανόνες τιμών καλαθιού του Magento και τις λειτουργίες προγραμματισμού για να μετατρέψετε αυτόματα τις προσφορές BFCM σε προσφορές που αφορούν τις διακοπές. Με το Koongo, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι ενημερώσεις των τιμών για τις προσφορές σας αντικατοπτρίζονται σε όλα τα κανάλια πωλήσεων, είτε στο Amazon, είτε στο eBay, είτε στο Google Shopping.
Παρακολούθηση και ανάλυση των επιδόσεων της BFCM
Γιατί τα δεδομένα έχουν σημασία:
Ο μόνος τρόπος για να βελτιώσετε τη στρατηγική BFCM για το επόμενο έτος είναι να κατανοήσετε τι λειτούργησε και τι όχι. Η ανάλυση των επιδόσεων πωλήσεων, της συμπεριφοράς των πελατών και της αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των στρατηγικών σας για μελλοντικές εκστρατείες. Η ανάλυση μετά την BFCM σας βοηθά να αποκαλύψετε τάσεις και ευκαιρίες, επιτρέποντάς σας να βελτιστοποιήσετε τις προωθητικές ενέργειες της εορταστικής περιόδου και τις μελλοντικές εκδηλώσεις BFCM.
Οι αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα είναι πιο αποτελεσματικές και συμβάλλουν στη μείωση του κόστους που συνδέεται με κακές επιδόσεις των εκστρατειών. Οι επιχειρήσεις που παρακολουθούν διεξοδικά τα δεδομένα BFCM τείνουν να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα σε μελλοντικές εκστρατείες. Η κατανόηση του ποια κανάλια απέδωσαν καλύτερα, πώς ανταποκρίθηκαν οι πελάτες στις διάφορες προωθητικές ενέργειες και τι προκάλεσε την εγκατάλειψη καλαθιού μπορεί να καθοδηγήσει τη στρατηγική σας για το επόμενο έτος.
Πρακτικές συμβουλές για την παρακολούθηση και ανάλυση της απόδοσης της BFCM
1. Χρησιμοποιήστε το Koongo Analytics
Το Koongo παρέχει ισχυρά εργαλεία ανάλυσης που σας επιτρέπουν να παρακολουθείτε τις επιδόσεις σε πολλαπλά κανάλια, δίνοντάς σας μια ολιστική εικόνα των πωλήσεών σας κατά τη διάρκεια της BFCM. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να κατανοήσετε πόσο καλά απέδωσαν οι πολυκαναλικές προσπάθειές σας και ποιο κανάλι πωλήσεων απέδωσε τα περισσότερα έσοδα.
Γιατί λειτουργεί:
Με το Koongo, μπορείτε να αναλύετε δεδομένα σε πολλαπλά κανάλια, όπως το Amazon, το Google Shopping και το Facebook, διασφαλίζοντας ότι συλλέγετε πολύτιμες πληροφορίες από κάθε ένα από αυτά. Η κατανόηση του ποια κανάλια απέδωσαν καλύτερα θα σας επιτρέψει να κατανείμετε τους πόρους πιο αποτελεσματικά στο μέλλον.
Πώς να το υλοποιήσετε:
Αποκτήστε πρόσβαση στον πίνακα αναλυτικών στοιχείων του Koongo για να προβάλετε μετρήσεις επιδόσεων, όπως οι συνολικές πωλήσεις, τα ποσοστά μετατροπής και οι επιδόσεις ανά προϊόν σε διάφορα κανάλια πωλήσεων. Τα δεδομένα αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε ποιο κανάλι χρειάζεται περισσότερη προσοχή ή ποιες προωθητικές ενέργειες ήταν πιο αποτελεσματικές.
2. Βυθιστείτε στις αναφορές του Magento
Το Magento προσφέρει ολοκληρωμένες δυνατότητες αναφορών που σας βοηθούν να αναλύσετε τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI), όπως η επισκεψιμότητα, τα ποσοστά μετατροπής, τα προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις και η αποτελεσματικότητα των προωθητικών ενεργειών. Η κατανόηση της απόδοσης των διαφόρων προϊόντων και προωθητικών ενεργειών μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας εκστρατείες.
Γιατί αυτό λειτουργεί:
Η ανάλυση των αναφορών του Magento σας δίνει βαθιές πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του καταστήματός σας. Εξετάζοντας τα ποσοστά μετατροπής, μπορείτε να προσδιορίσετε πόσο καλά λειτούργησε η διαδικασία πληρωμής σας και να εντοπίσετε τυχόν σημεία τριβής που προκάλεσαν την εγκατάλειψη των καλαθιών από τους πελάτες.
Πώς να το υλοποιήσετε:
Χρησιμοποιήστε τα προηγμένα εργαλεία αναφοράς του Magento για να ασχοληθείτε με λεπτομερείς αναφορές σχετικά με την επισκεψιμότητα, τις πωλήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών. Εστιάστε σε βασικές μετρήσεις όπως η μέση αξία παραγγελίας (AOV), τα ποσοστά μετατροπής και η απόδοση των διαφόρων εκστρατειών προώθησης.
3. Ορίστε KPIs για μελλοντικές πωλήσεις
Μόλις αναλύσετε την απόδοση του BFCM, είναι σημαντικό να ορίσετε σαφείς KPIs για την περίοδο των διακοπών και την εκδήλωση BFCM του επόμενου έτους. Είτε πρόκειται για τη μείωση της εγκατάλειψης του καλαθιού, την αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας ή τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής, ο καθορισμός μετρήσιμων στόχων με βάση την ανάλυσή σας θα σας βοηθήσει να καθοδηγήσετε τις μελλοντικές εκστρατείες.
Γιατί αυτό λειτουργεί:
Ο καθορισμός συγκεκριμένων, μετρήσιμων στόχων με βάση τις προηγούμενες επιδόσεις συμβάλλει στη διασφάλιση της συνεχούς βελτίωσης. Εστιάζοντας σε τομείς στους οποίους μπορείτε να βελτιωθείτε, όπως η ταχύτητα του ταμείου ή ο χρόνος προώθησης, θα είστε καλύτερα εξοπλισμένοι για να επιτύχετε υψηλότερες πωλήσεις την επόμενη φορά.
Πώς να το εφαρμόσετε:
Χρησιμοποιήστε την ανάλυση BFCM για να ορίσετε ρεαλιστικούς δείκτες μέτρησης απόδοσης. Για παράδειγμα, εάν το ποσοστό εγκατάλειψης καλαθιού ήταν 70% κατά τη διάρκεια της BFCM, ο στόχος σας θα μπορούσε να είναι να το μειώσετε στο 60% βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες πληρωμής και προσφέροντας κίνητρα όπως δωρεάν αποστολή για τους αγοραστές των διακοπών.
Ένα καλά βελτιστοποιημένο κατάστημα Magento είναι απαραίτητο για τη μεγιστοποίηση της επιτυχίας σας κατά τη διάρκεια της BFCM. Από την επιτάχυνση του ιστότοπού σας και τον εξορθολογισμό του checkout μέχρι την αυτοματοποίηση της διαχείρισης των αποθεμάτων, κάθε λεπτομέρεια παίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή της επισκεψιμότητας σε πωλήσεις. Το διακύβευμα είναι υψηλό κατά τη διάρκεια του BFCM και με τόσα πολλά κινούμενα μέρη, η στήριξη σε εργαλεία αυτοματοποίησης όπως το Koongo μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά.
Τα εργαλεία πολυκαναλικής διαχείρισης και αυτοματοποίησης της Koongo απλοποιούν τη διαδικασία, επιτρέποντάς σας να επικεντρωθείτε στην προώθηση των πωλήσεων, διατηρώντας συγχρόνως τις λίστες προϊόντων, τα αποθέματα και τις παραγγελίες σας σε όλα τα κανάλια και τις πλατφόρμες.
Κάντε το επόμενο βήμα και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών με το Koongo σήμερα για να βελτιώσετε τις προετοιμασίες σας για το BFCM και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας για το BFCM 2024.
Continue reading →