Menu

Blog

Πώς να πουλήσετε στο Zalando – Πρόγραμμα συνεργατών

Το Zalando ιδρύθηκε το 2008 στο Βερολίνο ως ηλεκτρονικό κατάστημα υποδημάτων. Μέχρι το 2010, είχε γίνει ο ηγέτης της αγοράς στα ηλεκτρονικά παπούτσια και είχε προσθέσει στην πλατφόρμα του όλα τα είδη μόδας. Σήμερα, η Zalando είναι μια κορυφαία ευρωπαϊκή διαδικτυακή πλατφόρμα για τη μόδα και τον τρόπο ζωής. Παραδίδει σε πελάτες σε 23 χώρες. Στο κατάστημα μόδας τους, μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη ποικιλία από περισσότερες από 5.800 μάρκες. Η Zalando αναφέρει πάνω από 7,4B επισκέψεις και περισσότερους από 48 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες το 2021.

Σε αυτό το άρθρο, θα σας εξηγήσουμε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε να πουλάτε στο πρόγραμμα συνεργατών Zalando.

Ποιες είναι οι επιλογές σας για συνεργασία με το Zalando;

Η Zalando προσφέρει τρία προγράμματα:

  1. Zalando Connected Retail – Φυσικό κατάστημα συνδεδεμένο με την πλατφόρμα Zalando για απευθείας πωλήσεις στους καταναλωτές. Αυτό χρησιμοποιείται μόνο για πωλήσεις στη χώρα προέλευσης του καταστήματος.
  2. Πρόγραμμα συνεργατών Zalando – Συνεργάτες που συνδέονται με την πλατφόρμα Zalando για να πωλούν απευθείας στους καταναλωτές.
  3. Χονδρικό εμπόριο – Η Zalando αγοράζει από προμηθευτές, αποθηκεύει σε αποθήκες και πωλεί σε πελάτες.

Η ενσωμάτωση του Koongo είναι διαθέσιμη για το Zalando Connected Retail και το Zalando Partner Program.

Τι είναι το Πρόγραμμα Συνεργατών;

Το Πρόγραμμα Συνεργατών σας δίνει πλήρη έλεγχο όσον αφορά τη λειτουργία της επιχείρησής σας στο Zalando. Μέσω της ειδικής πύλης συνεργατών, zDirect, οι συνεργάτες διατηρούν τον έλεγχο της γκάμας, των τιμών και της εκπροσώπησης της μάρκας για να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις στο Zalando. Το zDirect επιτρέπει στους συνεργάτες να ενσωματώσουν τα αποθέματά τους στην πλατφόρμα του Zalando και να εντάξουν ομαλά νέα είδη, παρέχοντάς τους παράλληλα τα απαραίτητα δεδομένα για να κατανοήσουν την απόδοσή τους. Οι συνεργάτες μπορούν να δουν πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τα προϊόντα τους και πώς τα προϊόντα πωλούνται σε διάφορες αγορές και κατηγορίες, επιτρέποντάς τους να εντοπίσουν πιθανούς τομείς για βελτίωση. Σε αντάλλαγμα, η προκύπτουσα ευρεία γκάμα και η υψηλή διαθεσιμότητα των προϊόντων ενθουσιάζει και διευρύνει την πελατειακή βάση του Zalando. Επιπλέον, η Zalando μπορεί επίσης να βοηθήσει τους συνεργάτες της με το μάρκετινγκ και την εκτέλεση, μέσω των υπηρεσιών Zalando Marketing Services και Zalando Fulfillment Solutions.

Ποια είναι τα οφέλη για τις μάρκες και τους λιανοπωλητές;

  • Ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια κερδοφόρα επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου και να αποκτήσετε άμεση πρόσβαση σε περίπου 49 εκατομμύρια πελάτες σε 25 αγορές στην Ευρώπη.
  • Δημιουργήστε πιστότητα στους πελάτες σας μέσω μιας ειδικής σελίδας στο Zalando για τη μάρκα σας
  • Χρησιμοποιήστε τα δικά σας logistics ή εξοικονομήστε έξοδα αποστολής με τις λύσεις Zalando Fulfillment Solutions
  • Ορίστε τις δικές σας τιμές
  • Πρόσβαση σε όλες τις αναλύσεις, τις επιχειρηματικές πληροφορίες, τα συγκριτικά στοιχεία και τα εργαλεία της πλατφόρμας σας στο zDirect – την πύλη του προγράμματος συνεργατών του Zalando.
  • Οι σύμβουλοι συνεργατών της Zalando είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη. Από την καθοδήγηση σχετικά με την καθοδήγηση της γκάμας μέχρι την επέκταση της αγοράς – σας έχουν καλύψει.
  • Αξιοποιήστε τις κορυφαίες στον κλάδο δημιουργικές λύσεις και λύσεις μέσων ενημέρωσης, καθώς και τις καινοτόμες γνώσεις των υπηρεσιών μάρκετινγκ της Zalando για να αυξήσετε την απόδοση των πωλήσεων και τον αντίκτυπο του εμπορικού σήματος και να κερδίσετε νέους πελάτες σε όλες τις αγορές της Zalando.

Τι χρειάζομαι για να ενταχθώ στο Πρόγραμμα Συνεργατών;

Μέσω του προγράμματος συνεργατών, μπορείτε να προσαρμόσετε το απόθεμά σας απευθείας στην πλατφόρμα Zalando. Ως συνεργάτης, διατηρείτε τον έλεγχο της γκάμας των προϊόντων και των τιμών σας. Η Zalando χειρίζεται την επεξεργασία πληρωμών και την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε πρόσθετες υπηρεσίες, όπως οι Υπηρεσίες Εκπλήρωσης Zalando και διάφορες επιλογές μάρκετινγκ.

Πώς ακριβώς λειτουργεί η ενσωμάτωση των προϊόντων σας στην πλατφόρμα Zalando;

Οι πληροφορίες για κάθε προϊόν του συνεργάτη πρέπει να μεταφορτώνονται στον ηλεκτρονικό κατάλογο του Zalando, ώστε να είναι δυνατή η ροή πληροφοριών από τα αποθέματα και τις παραγγελίες μεταξύ των πελατών και των συνεργατών του Zalando. Μπορείτε να επιλέξετε από 2 μεθόδους ενσωμάτωσης:

1. Δημιουργήστε μια άμεση ενσωμάτωση API: Δημιουργήστε μια απευθείας σύνδεση μεταξύ του αποθέματός σας και του API του Zalando.
2. Χρησιμοποιήστε έναν ολοκληρωτή: μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν εξωτερικό ολοκληρωτή όπως το Koongo, ο οποίος έχει ήδη σύνδεση με την πλατφόρμα Zalando. Ο ολοκληρωτής σας προσφέρει ένα περιβάλλον εργασίας με το οποίο μπορείτε να διαχειρίζεστε τα αποθέματα και τις παραγγελίες σας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ελέγξετε το Εγχειρίδιο ενσωμάτωσης Zalando.

Ποια είναι τα τέλη πώλησης στο Zalando Marketplace;

Η αμοιβή πώλησης στο Zalando χωρίζεται σε 2 κατηγορίες:

  • Προμήθεια πώλησης
  • Σταθερές μηνιαίες χρεώσεις

Η προμήθεια πώλησης στο Zalando βασίζεται στον τύπο και την τιμή του προϊόντος που πωλείται. Συνήθως κυμαίνεται μεταξύ 5% και 25%.

Μιλώντας για τη μηνιαία αμοιβή για την πώληση στο Zalando είναι αρκετά ονομαστική.

Ποιες είναι οι ελάχιστες απαιτήσεις για να πουλήσω στο Zalando Marketplace;

Οι πωλητές που επιθυμούν να αρχίσουν να πωλούν στην αγορά Zalando πρέπει να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Πρέπει να έχετε καταχωρίσει την επιχείρησή σας.
  • Πρέπει να διαθέτει προϊόντα σε ψηφιακή μορφή σε τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες κατηγορίες (ένδυση, υπόδηση, αθλητικά είδη και εξοπλισμός ή αξεσουάρ).
  • Πρέπει να προσφέρει δωρεάν παράδοση και δωρεάν επιστροφές με πολιτική επιστροφής 100 ημερών.

Απολαύστε τον αυτόματο συγχρονισμό παραγγελιών του Koongo

Η Koongo υλοποίησε τη σύνδεση συγχρονισμού παραγγελιών Zalando. Αυτό επιτρέπει την αυτόματη εισαγωγή των παραγγελιών Zalando στο κατάστημά σας μέσα σε λίγα λεπτά μετά τη δημιουργία της παραγγελίας Zalando. Μπορείτε να διεκπεραιώνετε τις παραγγελίες Zalando όπως και τις κανονικές σας παραγγελίες. Μπορείτε να τα εισάγετε στο πληροφοριακό σας σύστημα ή να τα στέλνετε στους συνεργάτες σας στα logistics. Η αυτόματη διαχείριση παραγγελιών του Koongo μειώνει τον φόρτο εργασίας σας και σας εξοικονομεί χρόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο συγχρονισμού παραγγελιών του προγράμματος συνεργατών Zalando.

Θέλετε να συμμετάσχετε;

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στην πλατφόρμα Zalando με το κατάστημά σας μέσω του Προγράμματος Συνεργατών, παρακαλούμε εγγραφείτε στο Πρόγραμμα Συνεργατών Zalando.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Koongo. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση του Zalando.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες