Ένα από τα παλαιότερα, πιο γνωστά και χρησιμοποιούμενα εργαλεία για την εκτέλεση διαφημίσεων και την ανάπτυξη επιχειρήσεων στο διαδίκτυο είναι το Google Shopping που δημιουργήθηκε το 2002. Είναι σημαντικό να πουλάτε στο Google Shopping επειδή έχει υποστηρίξει πολλά καταστήματα και εμπορικά σήματα παγκοσμίως να αναπτυχθούν και να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Αυτό συνέβη επειδή το Google Shopping μπορεί να δημιουργήσει κατά μέσο όρο %-1000% απόδοση επί των διαφημιστικών δαπανών (ROAS). Ως εκ τούτου, θα ήταν πολύ κερδοφόρο και επιτυχημένο για εσάς να πουλάτε στο Google Shopping, επειδή είναι ένα από τα κύρια όπλα στην ψηφιακή αγορά για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το Google Shopping είναι ένας τρόπος για να εμφανίζονται τα προϊόντα σας με τις εικόνες τους στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google ως Διαφημίσεις προϊόντων.
Ως εκ τούτου, βοηθάει πραγματικά τους χρήστες να αναζητούν, να βρίσκουν και να εντοπίζουν συγκεκριμένα προϊόντα σε ιστοσελίδες αγορών.
Και συγκρίνει επίσης τις τιμές μεταξύ διαφορετικών πωλητών.
Ως εκ τούτου, ένας αγοραστής μπορεί απλά να πάει στο Google και να αναζητήσει ένα προϊόν.
Η Google θα εμφανίσει τα αποτελέσματα των αγορών στην κορυφή της σελίδας.
Είναι επίσης δυνατό να μεταβείτε στη σελίδα Google Shopping και να αναζητήσετε συγκεκριμένα προϊόντα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση των διαφημίσεων αγορών;
Όταν αναζητάτε κάτι στο διαδίκτυο, πιθανότατα θα χρησιμοποιήσετε το Google αντί για μια άλλη μηχανή αναζήτησης, επειδή το Google έχει 4 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Έχοντας ένα τόσο μεγάλο κοινό, η Google έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να παράγει πολύ ακριβή αποτελέσματα.
Αυτό ισχύει και για το Google Shopping, εφόσον οι διαφημίσεις έχουν δημιουργηθεί σωστά.
Το ισχυρό στοιχείο σχετικά με το Google Shopping είναι ότι οι διαφημίσεις του θα εμφανίζονται στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων και, με αυτόν τον τρόπο, το κοινό είναι σε θέση να δει τα προϊόντα σας ανάμεσα στον μεγαλύτερο ανταγωνισμό, ακόμη και αν είστε μια μικρή μάρκα.
Άλλα οφέλη από την πώληση στο Google Shopping είναι:
- Πολύ μεγάλη εμβέλεια για μεγάλη ορατότητα.
- Καλύτερη και πιο εξειδικευμένη κυκλοφορία
- Εύκολη εγκατάσταση και διαχείριση.
- Ενημερωτικό και οπτικά ελκυστικό.
- Αποτελεσματικά εργαλεία αναφοράς.
- Υψηλή απόδοση της επένδυσης (ROI).
- Φιλικό για κινητά.
Τι πρέπει να κάνετε για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό Google Shopping:
- Πρώτον, πρέπει να έχετε λογαριασμό Google Ads.
- Στη συνέχεια, δημιουργείτε και συνδέετε έναν λογαριασμό Google Merchant με τις διαφημίσεις Google Ads.
- Τέλος, ρυθμίζετε την τροφοδοσία προϊόντων για το Google
Σε αυτό το σημείο, η Google θα ανακτήσει τις πληροφορίες που δώσατε και θα εμφανιστούν στο κοινό σας.
Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη αν χρησιμοποιείτε το Google Shopping:
Οι διαφημίσεις σας στο Google Shopping μπορούν να εμφανιστούν στις ακόλουθες περιοχές της Google:
- Η ίδια η αναζήτηση Google
- Καρτέλα Αγορές στην Αναζήτηση Google
- Ιστοσελίδες συνεργατών Google Search
- Δίκτυο προβολής Google (συμπεριλαμβανομένων των YouTube, Gmail και Google Discover)
Ως εκ τούτου, είναι πολύ σημαντικό να έχετε κατά νου τα εξής:
- Περιγραφικό περιεχόμενο, Επισημάνετε το εμπορικό σήμα, λέξεις-κλειδιά, χαρακτηριστικά του προϊόντος.
- Εικόνες υψηλής ποιότητας, το Google Shopping είναι πολύ οπτικό, επομένως οι εικόνες θα παίξουν καθοριστικό ρόλο.
- Οι έξυπνες εκστρατείες αγορών, η μηχανική μάθηση θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.
- Shoppable Ads στις εικόνες Google, Οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται στα αποτελέσματα των εικόνων Google.
Τι μπορώ να πουλήσω στο Google Shopping;
Μπορείτε να πουλήσετε σχεδόν τα πάντα στο Google Shopping, αλλά, προφανώς, ορισμένα είδη απαγορεύονται, όπως:
- Παραποιημένα προϊόντα.
- Επικίνδυνα εμπορεύματα.
- Προϊόντα που μπορεί να οδηγήσουν σε ανέντιμη συμπεριφορά.
Εκτέλεση διαφημίσεων στο Google Shopping
Ο κατάλογος με τα προϊόντα σας στο Google Shopping είναι δωρεάν, αλλά θα πρέπει να πληρώσετε για τις διαφημίσεις που τρέχετε.
Οι διαφημίσεις που βρίσκονται στο Google γίνονται μέρος ενός συστήματος δημοπρασιών και προσφορών.
Ως εκ τούτου, εάν δημιουργήσετε μια διαφήμιση στο Google Shopping υπόκεινται σε ένα κόστος ανά κλικ (CPC) που πληρώνετε εάν ένας θεατής κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
Κόστος των διαφημίσεων στο Google Shopping
Όταν ρυθμίζετε τις καμπάνιες σας Google Shopping, μπορείτε να αποφασίσετε τον προϋπολογισμό που θέλετε να διαθέσετε και τη μέγιστη προσφορά που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε.
Ένας κλάδος μπορεί να είναι πολύ ανταγωνιστικός, αλλά δεν θα ξοδέψετε περισσότερα από όσα έχετε ορίσει προηγουμένως για τις καμπάνιες σας Google Shopping.
Ωστόσο, όπως είπαμε παραπάνω, πληρώνετε ανάλογα με το κόστος ανά κλικ που μπορεί να αλλάξει, καθώς οι διαφημίσεις σας υπόκεινται σε δημοπρασία.
Το μέσο CPC στο Google Shopping είναι συνήθως μόλις γύρω στο ένα δολάριο.
Ωστόσο, μπορεί να έχει ένα εύρος που κυμαίνεται από 0,50$ έως μερικά δολάρια ανάλογα με τον ανταγωνισμό στον κλάδο σας.
Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα στο Google Shopping
Αν οι διαφημίσεις σας στο Google Shopping είναι προετοιμασμένες με τον σωστό τρόπο, δεν θα χρειαστείτε πολλά κλικ για να μετατρέψετε το ενδιαφέρον του κοινού σας σε πωλήσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσετε να πουλήσετε πολύ κάτω από το στόχο σας CPC.
Είναι αλήθεια ότι η Google μπορεί να έχει υψηλό CPC σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες, αλλά η απόδοση της επένδυσης μπορεί να είναι επίσης πολύ υψηλή σε σύγκριση με άλλα κανάλια.
Άλλες χρήσιμες πληροφορίες
Σήμερα, είναι πολύ δύσκολο να βρει κανείς μια επιχείρηση στο διαδίκτυο που δεν χρησιμοποιεί το Google για την προώθηση των προϊόντων της.
Η ποσότητα της επισκεψιμότητας και η απόδοση της επένδυσης που μπορεί να δημιουργήσει είναι πολύ σημαντική.
Τις περισσότερες φορές, η Google είναι το κανάλι που οδηγεί τη μεγαλύτερη ποσότητα επισκεψιμότητας, μετατροπών και εσόδων για την εταιρεία σας.
Αν πουλάτε προϊόντα, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε το Google Shopping, καθώς σας επιτρέπει να εμφανίζεστε στην κορυφή της έρευνας, απονέμοντας εμπιστοσύνη και σημασία στα προϊόντα και την επωνυμία σας.
Ωστόσο, το Google Shopping λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του την πολιτική διαφημίσεων, επομένως πρέπει να την τηρείτε αυστηρά.
Ορισμένες πρακτικές, όπως οι ακόλουθες, απαγορεύονται:
- Κατάχρηση του δικτύου διαφημίσεων
- Ανεύθυνη συλλογή και χρήση δεδομένων
- Παραποίηση
- Παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων
- Προώθηση τυχερών παιχνιδιών
- Παραβίαση εμπορικού σήματος
Γιατί η πώληση στο Google Shopping με την Koongo είναι επωφελής;
Εδώ είναι η στιγμή που η Koongo μπορεί να σας βοηθήσει με την πώληση προϊόντων στην αγορά Google Shopping.
Το Koongo χρησιμοποιεί μια απλή τροφοδοσία προϊόντων CSV για να συνδεθεί με το λογαριασμό σας στο Google Shopping.
Με αυτόν τον τρόπο, το Koongo είναι σε θέση να ανεβάζει εμπορικά προϊόντα από το κατάστημά σας στον κατάλογο Google Shopping και να ενημερώνει τις πληροφορίες αποθέματος σε τακτική βάση.
Επομένως, με αυτόν τον τρόπο, δεν κινδυνεύετε να μην έχετε αποθέματα και οι πληροφορίες ενημερώνονται πάντα με ασυναγώνιστη συχνότητα ενημέρωσης.
Όπως ίσως γνωρίζετε, το Koongo προσφέρει πλήρη υποστήριξη για περισσότερες από 500 αγορές και κανάλια πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του Google Shopping, οπότε δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα 3ου μέρους. Απλά πρέπει να εγγραφείτε για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι σε θέση να ενισχύσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, διατίθεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος 30 ημερών.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο ενσωμάτωσης του Google Shopping ή στο Google Feed Optimization: 2024 ή επικοινωνήστε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση του Google Shopping.
Continue reading →