Έχετε σκεφτεί ποτέ να πουλήσετε στο Instagram; Το Instagram, μία από τις πλατφόρμες Meta, είναι μία από τις πιο χρησιμοποιούμενες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο με 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση. Το 90% από αυτούς ακολουθούν τουλάχιστον μία επιχείρηση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, τα δύο τρίτα των χρηστών αυτής της πολύ οπτικής πλατφόρμας είναι κάτω των 35 ετών. Αυτός ο τύπος κοινού καθιστά το Instagram ένα πολύ ενδιαφέρον μέρος για τους εμπόρους και τους πωλητές. Οι περισσότεροι χρήστες του Instagram βρίσκονται στις ΗΠΑ και την Ινδία με 140 εκατομμύρια χρήστες ο καθένας. Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ρωσία, η Τουρκία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των χωρών που κατέχουν την πρώτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά το κοινό.
Το Instagram έχει γίνει πολύ καινοτόμο. Ξεκίνησε ως πλατφόρμα εικόνων και στη συνέχεια σας επέτρεψε να προσθέσετε βίντεο. Τελικά πρόσθεσε το Instagram TV και επινόησε τα reels, μια λειτουργία βίντεο κλιπ που έχει αντιγραφεί από άλλες πλατφόρμες, για τους ανθρώπους στο διαδίκτυο που έχουν επικεντρωθεί στα βίντεο. Μια πλατφόρμα όπως το Instagram είναι πολύ χρήσιμη και ελκυστική για τις επιχειρήσεις, επειδή διευκολύνει την προσέγγιση μεγάλου αριθμού πιθανών αγοραστών και τη μετάδοση αποτελεσματικών μηνυμάτων.
Ποια είναι τα οφέλη της πώλησης στο Instagram;
Με άλλα λόγια, γιατί να πουλήσετε στο Instagram;
- Το Instagram είναι πολύ οπτικό και οι περισσότερες πληροφορίες που έχουμε στη ζωή μας είναι οπτικές. Αυτό διευκολύνει τον εγκέφαλό μας να επεξεργαστεί τις πληροφορίες και να τις θυμηθεί. Μια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί εικόνες και βίντεο για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων είναι ιδανική.
- Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το κοινό είναι νεανικό, οπότε μπορείτε να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας σε πολλούς ανθρώπους που τείνουν να αγοράζουν online.
- Ο αλγόριθμος του Instagram εμφανίζει τα προϊόντα στους ανθρώπους με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
- Είναι μια πολύ ελκυστική πλατφόρμα και είναι αρκετά συνηθισμένο για τους ανθρώπους να σχολιάζουν και να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με αναρτήσεις ή ιστορίες με ετικέτες και hashtags. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα σας θα μπορούσαν να εμφανιστούν στις ροές ή τις ιστορίες ενός τεράστιου αριθμού χρηστών του Instagram.
- Το Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πολύ πολύτιμο στο Instagram. Οι άνθρωποι που έχουν αγοράσει τα προϊόντα σας μπορούν να δημοσιεύσουν τα προϊόντα σας μόνο και μόνο επειδή είναι ευχαριστημένοι με την αγορά.
- Από τη στιγμή που τα προϊόντα σας βρίσκονται στο Instagram, είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε μια σύνδεση με το κοινό σας και να το δελεάσετε να αγοράσει τα προϊόντα σας.
- Η αναγνωρισιμότητα της μάρκας μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλές κορυφές όγκου χωρίς σύνορα. Για παράδειγμα, ένας Ευρωπαίος πωλητής μπορεί να βρει πελάτες στις ΗΠΑ, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορέσετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας εκθετικά.
Πράγματα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής:
- Βρίσκεται η επιχείρησή σας σε μια αγορά όπου λειτουργεί το Instagram; Ο λογαριασμός σας πρέπει να βρίσκεται σε μία από τις χώρες όπου το Instagram σας επιτρέπει να πουλάτε.
- Πουλάτε υλικά αγαθά;
- Συμμορφώνεται η επιχείρησή σας με την πολιτική εμπορίου του Instagram;
- Έχει το Instagram σας επαγγελματικό προφίλ;
- Έχετε συνδέσει τον λογαριασμό σας στο Instagram με μια σελίδα στο Facebook;
Αν μπορείτε να απαντήσετε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις με “Ναι”, μπορείτε να πουλήσετε στο Instagram.
Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πουλάτε στο Instagram:
Κατ’ αρχάς, πρέπει να έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram που να περιλαμβάνει ένα σύντομο βιογραφικό για το κατάστημά σας. Πρέπει να προσθέσετε τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας, το email και τον αριθμό επικοινωνίας. Μπορεί επίσης να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε κάποια επώνυμα hashtags για να βοηθήσετε τους χρήστες να βρουν το λογαριασμό σας.
Nest θα πρέπει να συνδέσετε το λογαριασμό σας στο Instagram με έναν κατάλογο στο Facebook, τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας ή να συνδέσετε με έναν υπάρχοντα. Μετά από αυτό, μπορείτε να εγγραφείτε για αγορές στις ρυθμίσεις του Instagram.
Αφού ρυθμίσετε το κατάστημα, μπορείτε να προσθέσετε τις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας με ετικέτες, hashtags και αυτοκόλλητα για να προωθήσετε τις πωλήσεις. Πρέπει να ανεβάζετε εικόνες και βίντεο υψηλής ποιότητας για να έχετε ελκυστικό περιεχόμενο.
Το Instagram σας επιτρέπει να επισημάνετε έως και πέντε προϊόντα ανά εικόνα, γεγονός που καθιστά εύκολη τη διασταυρούμενη πώληση.
Ρίξτε μια ματιά στις πληροφορίες αγορών σας για να δείτε πώς αποδίδουν οι αναρτήσεις και οι ιστορίες σας. Αυτό σας βοηθά να καταλάβετε τι προτιμούν οι πελάτες σας, ώστε να μπορείτε να προτείνετε πιο συναφή προϊόντα στο κοινό σας.
Τι μπορώ να πουλήσω στο Instagram;
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορείτε να πουλήσετε φυσικά αγαθά, αλλά όχι τα πάντα. Ορισμένα απαγορευμένα στοιχεία φαίνονται προφανή, αλλά ορισμένα μπορεί να είναι λιγότερο διαισθητικά. Για παράδειγμα, δεν μπορείτε να πουλήσετε όπλα, ζώα ή μέρη σώματος (σαφώς). Είναι σημαντικό να διαβάσετε τον πλήρη κατάλογο των απαγορευμένων αντικειμένων πριν ξεκινήσετε να πουλάτε στο Instagram.
Εκτέλεση διαφημίσεων στο Instagram
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι πώλησης στο Instagram χρησιμοποιώντας τις ροές και τις ιστορίες του. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο αν θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα και το κατάστημά σας. Οι τιμές είναι πολύ προσιτές, καλύτερες από τις διαφημίσεις της Google, και μπορείτε να προσεγγίσετε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν ακόμη το εμπορικό σήμα σας.
Ακόμα καλύτερα, μπορείτε να έχετε μια εκπληκτική απόδοση της επένδυσης (ROI) αν τις κάνετε καλά.
Μπορείτε να έχετε διαφημίσεις σε φωτογραφίες, βίντεο, ιστορίες, καρουζέλ, εξερεύνηση και συλλογές.
Επιπλέον, θα σας βοηθήσουν με την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, ώστε οι οργανικές αναρτήσεις σας να έχουν ευρύτερη εμπλοκή και οφέλη.
Το κόστος των διαφημίσεων στο Instagram
Το CPC, δηλαδή το κόστος ανά κλικ, μπορεί να είναι ιδιαίτερα χαμηλό, ακόμη και κάτω από 1,00 δολάριο. Το κόστος ανά χιλιοστό, επίσης γνωστό ως κόστος ανά χίλια και συντομογραφία CPM, μπορεί να είναι τόσο χαμηλό όσο 3,00 δολάρια, το οποίο είναι ακόμη χαμηλότερο από το Facebook.
Αυτά είναι εξαιρετικά καλά νούμερα στη διαφήμιση, αλλά μπορούν να επηρεαστούν από παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν το τελικό κόστος. Αν θέλετε να επιτύχετε μεγάλες επιδόσεις, πρέπει να δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας με συγκεκριμένο τρόπο.
Μια εκστρατεία ευαισθητοποίησης της μάρκας τείνει να είναι πιο βολική από μια εκστρατεία μετατροπής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο στόχος μιας εκστρατείας μετατροπής βρίσκεται κάτω από το χωνί, το οποίο είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί.
Ένα ευρύτερο κοινό μπορεί να ενδιαφερθεί περισσότερο για την καλύτερη γνωριμία με το εμπορικό σήμα σας από ό,τι ένα συγκεκριμένο κοινό για το οποίο πρέπει να πληρώσετε για να επιτύχετε το στόχο μετατροπής.
Ανεξάρτητα από τον στόχο της καμπάνιας, ένα ευρύτερο κοινό δαπανά συνήθως λιγότερα χρήματα από ένα στοχευμένο.
Αυτό συμβαίνει επειδή ο ανταγωνισμός σας ενεργεί στρατηγικά με τον ίδιο τρόπο.
Ο προϋπολογισμός είναι ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να έχετε κατά νου. Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να εγκαταλείψετε τη φάση εκμάθησης και να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια σας, αν έχετε ορίσει μικρό προϋπολογισμό.
Το CTR, ουσιαστικά το ποσοστό των φορών που οι χρήστες είδαν τη διαφήμισή σας και έκαναν κλικ σε αυτήν, είναι επίσης πολύ σημαντικό. Εάν είναι τουλάχιστον πάνω από 2%, το κόστος θα είναι χαμηλό. Για να επιτύχετε αυτό το αποτέλεσμα, πρέπει να προετοιμάσετε μια διαφήμιση που να είναι κατάλληλη για το κοινό σας, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες μετατροπής και να επιτύχετε CTR άνω του 2%.
Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα από τις διαφημίσεις στο Instagram
Χρησιμοποιήστε καμπάνιες επισκεψιμότητας ιστότοπου με ευρύ κοινό, ώστε το pixel να μπορεί να μάθει ποιοι άνθρωποι προτιμούν τα προϊόντα σας.
Επαναπρογραμματίστε το κοινό που δεν μετατράπηκε, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να έχετε μετατροπές.
Ο αλγόριθμος του Instagram είναι πολύ διαισθητικός, οπότε οι αυτόματες τοποθετήσεις είναι ένας καλός τρόπος για να αυξηθεί ο αριθμός των μετατροπών. Το Instagram θα επιλέξει την καλύτερη θέση που χρειάζεστε για να μεταδώσετε τη διαφήμισή σας με το χαμηλότερο διαθέσιμο κόστος.
Άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το Instagram
- Η δημιουργία καταστήματος στο Instagram είναι δωρεάν. Παρόλο που μπορεί να πληρώνετε ένα μικρό ποσό για τις πωλήσεις σας στο Instagram, πρέπει να ξοδέψετε χρήματα για να κερδίσετε χρήματα.
- Δεν χρειάζεστε οπαδούς για να πουλήσετε στο Instagram! Αν και, αν έχετε τουλάχιστον 10.000, μπορείτε να συνδέσετε τις ιστορίες σας με το κατάστημά σας. Αυτή είναι μια πολύ ισχυρή κλήση προς δράση για τη δημιουργία πωλήσεων, επειδή οι χρήστες του Instagram λατρεύουν αυτό το χαρακτηριστικό.
- Αποκτήστε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram, επειδή μπορείτε να εμπλουτίσετε το βιογραφικό σας με χρήσιμες πληροφορίες και κουμπιά κλήσης προς δράση. Σας δίνει επίσης πρόσβαση στην ενότητα στρατηγικών πληροφοριών, όπου μπορείτε να δείτε τις εμφανίσεις, την εμβέλεια, τα κλικ στον ιστότοπο και τη δραστηριότητα των οπαδών.
- Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι μπορούν να κάνουν αγορές από τον επαγγελματικό σας λογαριασμό και θυμηθείτε να προσθέσετε περιεχόμενο με περισσότερα προϊόντα με ετικέτες για να καλύψετε τα πολλαπλά ενδιαφέροντα του κοινού σας.
- Μπορείτε να προγραμματίσετε τις δημοσιεύσεις σας. Υπάρχουν εξαιρετικές εφαρμογές προγραμματισμού που μπορούν να σας βοηθήσουν σε αυτό, ενώ βρίσκεστε σε διακοπές. Να θυμάστε ότι η τακτική δημοσίευση θα βοηθήσει στην επιτυχία του καταστήματός σας.
- Διοργανώστε δώρα και διαγωνισμούς. Βοηθούν στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας και στις μετατροπές. Οι Influencers μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε ένα giveaway πολύ επιτυχημένο και, γενικότερα, να δημιουργήσετε ένα καταπληκτικό buzz για το εμπορικό σήμα και το κατάστημά σας.
- Επίσης, προγραμματίστε κάποιες ζωντανές συνεδρίες με το κοινό σας. Είναι δωρεάν και μπορείτε να έχετε βιντεοσκοπημένες συναντήσεις φιλοξενώντας ακόμη και χιλιάδες άτομα. Θα μάθουν περισσότερα για εσάς, την επωνυμία σας και τα προϊόντα σας. Είναι ένας φανταστικός τρόπος για να δημιουργήσετε γνήσια δέσμευση και να αφήσετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν αρκετά ώστε να προβούν σε αγορά. Μπορείτε να κάνετε ένα behind-the-scenes για τα προϊόντα σας, ώστε να γνωρίζουν πώς δημιουργούνται. Μπορείτε να προσκαλέσετε τους αγοραστές στις ζωντανές συνεδρίες, ώστε να μπορούν να παρακολουθήσουν τις εκπληκτικές εμπειρίες με τη μάρκα σας.
Γιατί είναι επωφελής η πώληση στο Instagram με το Koongo;
Το Koongo χρησιμοποιεί μια απλή τροφοδοσία προϊόντων CSV για να συνδεθεί με τις αγορές σας στο Instagram και να διευκολύνει την πώληση των προϊόντων σας.
Αυτό επιτρέπει στο Koongo να ανεβάζει εμπορικά προϊόντα από το κατάστημά σας στον κατάλογο του Instagram και να ενημερώνει τακτικά τις πληροφορίες αποθέματος. Αυτό μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εξάντλησης των αποθεμάτων σας και ακόμη καλύτερα, οι πληροφορίες ενημερώνονται πάντα με ασυναγώνιστη συχνότητα.
Όπως ίσως γνωρίζετε, το Koongo προσφέρει πλήρη υποστήριξη για περισσότερες από 500 αγορές και κανάλια πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του Instagram. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop και CCV Shop έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα 3ου μέρους. Αρκεί να εγγραφείτε για να διαπιστώσετε ότι το Koongo είναι ικανό να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, διατίθεται περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στο εγχειρίδιο ενσωμάτωσης του Instagram ή επικοινωνήστε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωση του Instagram.
Continue reading →