Θα θέλατε να πουλήσετε στην πλατφόρμα του Facebook; Λοιπόν, ακόμη και αν δεν ασχολείστε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πιθανότατα θα χρειαστείτε το Facebook για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Ο Ζούκερμπεργκ και οι φίλοι του ξεκίνησαν το Facebook το 2004 μια πλατφόρμα για μια μικρή πανεπιστημιακή κοινότητα. Δεν γνώριζαν ότι το Facebook θα γινόταν η πιο χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα Social Media στον πλανήτη. Για την ακρίβεια, το Facebook έχει σήμερα, παγκοσμίως, 2,80 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Το ηλικιακό εύρος είναι αρκετά διαφορετικό και εκτεταμένο στο Facebook, μπορείτε να βρείτε εφήβους αλλά και παππούδες και γιαγιάδες που χρησιμοποιούν την αμερικανική πλατφόρμα.
Ως εκ τούτου, σας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας σε πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους. Με την πάροδο των ετών, έχει επίσης αποκτήσει το Instagram και το Whatsapp, οπότε το Facebook έχει κυρίαρχη θέση στο περιβάλλον των Social Media, διότι όπως αναφέραμε μπορείτε να τρέξετε διαφημίσεις στο Instagram μέσω του Facebook. Το Facebook έβγαλε 84 δισεκατομμύρια δολάρια από διαφημίσεις το 2020, 21% περισσότερα από ό,τι το 2019 και 200 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Facebook για να παράγουν χρήματα.
Ποια είναι τα οφέλη από την πώληση στο Facebook;
- Η εγγραφή στο Facebook είναι δωρεάν και δεν πληρώνετε καμία συνδρομή.
- Υπάρχει η δυνατότητα προσέγγισης 2,80 δισεκατομμυρίων ανθρώπων για την πώληση αγαθών.
- Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για το Instagram και το Whatsapp.
- Σχεδόν το 60% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προέρχεται από το Facebook.
- Το 98% των χρηστών του έχει πρόσβαση μέσω της εφαρμογής.
- Το 78% των Αμερικανών χρηστών ανακάλυψαν προϊόντα χρησιμοποιώντας το Facebook.
- Εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη.
Πράγματα που χρειάζεστε πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής:
- Να έχετε λεπτομερείς πληροφορίες για το προϊόν, το μέγεθος, το βάρος και τους αριθμούς SKU για τα προϊόντα που επιθυμείτε να πουλήσετε στην πλατφόρμα του Facebook.
- Η περιγραφή του αντικειμένου πρέπει να ταιριάζει με την εικόνα.
- Απαγορεύονται οι φωτογραφίες πριν και μετά.
- Οι παραγγελίες πρέπει να αποστέλλονται εντός 3 ημερών και να παραλαμβάνονται εντός 7 ημερών.
Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν πουλάτε στην πλατφόρμα του Facebook:
Υπάρχουν τρεις διαφορετικοί τρόποι πώλησης στο Facebook:
- Αγορά – Δεν είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να αγοράσετε και να πουλήσετε άμεσα τα αγαθά. Μπορείτε να δείτε τα προϊόντα και να έρθετε σε επαφή με τον πωλητή για να κάνετε την πληρωμή.
- Καταστήματα – Είναι μια ευκαιρία μόνο για τις ΗΠΑ. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κατάστημα για να πουλάτε απευθείας από το κατάστημά σας στο Facebook. Και το κουμπί κλήσης προς δράση (CTA) μπορεί να συνδεθεί με τον ιστότοπό σας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Θα μπορούσε επίσης να συνδεθεί με το κατάστημά σας στο Amazon ή το κατάστημα Shopify.
- Ομάδες – Μπορείτε να πουλάτε τα προϊόντα σας, αλλά δεν είναι το κατάστημά σας.
Κάθε καταχώριση πρέπει να διαχειρίζεστε ξεχωριστά, οπότε θα σας πάρει λίγο χρόνο.
Ωστόσο, εάν μια ομάδα έχει την επιλογή Αγορά και Πώληση μπορείτε να ξεκινήσετε τις καταχωρήσεις σας.
Τι μπορώ να πουλήσω στο Facebook;
Το Facebook χρησιμοποιεί ένα σύστημα κατηγοριών που σας επιτρέπει να πουλάτε διάφορους τύπους αντικειμένων. Καθώς το Facebook και το Instagram ανήκουν στον ίδιο όμιλο και ακολουθούν τους ίδιους κανόνες, τα προϊόντα που μπορείτε να πουλήσετε στο Facebook είναι αυτά που αναφέρουμε στην ανάρτηση στο Instagram. Ως εκ τούτου, μπορείτε να πουλήσετε φυσικά αγαθά στο Facebook, αλλά πρέπει να διαβάσετε τους όρους και τις προϋποθέσεις του, διότι ορισμένα προϊόντα εξαιρούνται.
Εκτέλεση διαφημίσεων στην πλατφόρμα του Facebook
Το Facebook προσφέρει επίσης τη δυνατότητα να τρέξετε διαφημίσεις στην πλατφόρμα του σε διάφορες θέσεις.
Είναι δυνατή η χρήση τόσο εικόνων όσο και βίντεο και μπορείτε να αφήσετε τον αλγόριθμο του Facebook να τρέξει αυτόματα τις διαφημίσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να πληρώσετε το χαμηλότερο διαθέσιμο κόστος.
Έτσι, οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν με ένα σύστημα δημοπρασίας.
Βλέποντας πόσοι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τα αντικείμενά σας στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Οι άνθρωποι θα αρχίσουν να μιλούν για τα προϊόντα σας και θα μοιραστούν τις αναρτήσεις σας στο Facebook.
Κόστος των διαφημίσεων στο Facebook
Το κόστος των διαφημίσεων στο Facebook μπορεί να είναι ευμετάβλητο ανάλογα με την εποχικότητα. Σίγουρα ορισμένες αγορές μπορεί να είναι πιο βολικές από άλλες. Το 4ο τρίμηνο τείνει να είναι πιο ακριβό, πιθανώς επειδή υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός μεταξύ των πωλητών κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής. Το εύρος CPC κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 0,50$ και 2$, ωστόσο οι χρηματοπιστωτικές και ασφαλιστικές βιομηχανίες μπορεί να έχουν υψηλότερο κόστος.
Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα από τις διαφημίσεις στο Facebook
Όπως είπαμε, οι διαφημίσεις στο Facebook λειτουργούν σαν μια δημοπρασία, επομένως όσο καλύτερα φτιάξετε τις διαφημίσεις σας τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε να προσεγγίσετε τα σωστά άτομα που θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα σας.
Πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά το κοινό-στόχο, τον στόχο, τον ανταγωνισμό και τις τοποθετήσεις σας.
Διαφορετικές τοποθετήσεις μπορεί να έχουν περισσότερο ή λιγότερο ακριβό κόστος.
Η μηχανή εκμάθησης του Facebook θα σας βοηθήσει να ελαχιστοποιήσετε το κόστος, επειδή θα επιλέξει τα πιο βολικά σημεία για τις διαφημίσεις σας.
Μπορείτε επίσης να περιορίσετε την προσφορά σας αν θέλετε να είστε σίγουροι ότι δεν θα ξοδέψετε πάνω από ένα συγκεκριμένο ποσό για τις διαφημίσεις σας στο Facebook.
Είναι σημαντικό να εκτελείτε διαχωρισμένες δοκιμές για να αναγνωρίζετε τις διαφημίσεις με τις καλύτερες επιδόσεις.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε τις διαφημίσεις σας και, εν τω μεταξύ, θα μειώσετε το κόστος των διαφημίσεων.
Άλλες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την πλατφόρμα Facebook
- Εάν προετοιμάζετε τις διαφημίσεις στο Facebook, τότε θα μπορούσε να είναι επωφελές να τις χρησιμοποιήσετε και στο Instagram.
- Αν θέλετε να πουλάτε στο Facebook, πρέπει να έχετε μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook.
- Δημιουργήστε περιεχόμενο που μπορεί να είναι ελκυστικό. Δεν θέλετε οι πελάτες σας να νομίζουν ότι σας ενδιαφέρουν μόνο οι πωλήσεις.
- Το Facebook Marketplace δεν επιτρέπει το συγχρονισμό με όλες τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, μπορείτε να συγχρονιστείτε με ορισμένους από τους συνεργάτες μας, όπως το Bigcommerce και το Shopify.
Γιατί η πώληση στο Facebook με το Koongo είναι επωφελής;
Το Koongo μπορεί να σας βοηθήσει αν πουλάτε τα προϊόντα σας στην αγορά του Facebook.
Συνδεόμαστε με τις αγορές σας στο Facebook χρησιμοποιώντας μια απλή τροφοδοσία προϊόντων CSV.
Με αυτόν τον τρόπο, το Koongo είναι σε θέση να ανεβάζει εμπορικά προϊόντα από το κατάστημά σας στον κατάλογό σας στο Facebook και να ενημερώνει τις πληροφορίες αποθέματος σε τακτική βάση.
Επομένως, με αυτόν τον τρόπο δεν κινδυνεύετε να μην έχετε αποθέματα και οι πληροφορίες ενημερώνονται πάντα με ασυναγώνιστη συχνότητα ενημέρωσης.
Όπως ίσως γνωρίζετε, το Koongo προσφέρει πλήρη υποστήριξη για περισσότερες από 500 αγορές και κανάλια πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένου του Facebook. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα 3ου μέρους. Απλά πρέπει να εγγραφείτε για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι σε θέση να ενισχύσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, διατίθεται περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το εγχειρίδιο ενσωμάτωσης του Facebook ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωσή σας στο Facebook.
Continue reading →