Menu

Blog

Πλοήγηση στον πληθωρισμό με την πλατφόρμα Idealo: Idealo: Χρήση της σύγκρισης τιμών για την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών

Με τον πληθωρισμό σε άνοδο, η συμπεριφορά των πελατών αλλάζει στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ανακαλύψτε πώς οι έμποροι μπορούν να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών και να επιτύχουν χρησιμοποιώντας πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως η idealo.

Ο πληθωρισμός έχει αυξηθεί παγκοσμίως και έχει οδηγήσει σε αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών, ιδίως στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτή η ανάρτηση στο ιστολόγιο θα συζητήσει τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των πελατών και γιατί η χρήση της πλατφόρμας idealo ως κανάλι μάρκετινγκ επιδόσεων είναι η πιο ελπιδοφόρα στρατηγική για τους εμπόρους για να είναι επιτυχημένοι.

Κατανόηση του φαινομένου του κραγιόνκαι των επιπτώσεών του στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιόδους πληθωρισμού.

Το φαινόμενο του κραγιόν, ένας όρος που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της ύφεσης του 2001, περιγράφει το φαινόμενο των καταναλωτών να επιδίδονται σε μικρές πολυτέλειες κατά τη διάρκεια δύσκολων οικονομικών περιόδων. Παρά τον αντίκτυπο των δύσκολων οικονομικών συγκυριών στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η ανάγκη τους για πολυτέλεια ώστε να αισθάνονται καλά δεν έχει αλλάξει. Ωστόσο, οι στρατηγικές των πελατών για την ικανοποίηση των αναγκών τους έχουν αλλάξει, καθώς επικεντρώνονται περισσότερο στην εύρεση καλών προσφορών και μικρών πολυτέλειων – δηλαδή στην αγορά κραγιόν και αρωμάτων.

πλατφόρμα idealo

Η ανάγκη σε αυτό το παράδειγμα είναι να νιώσουμε καλά. Η συμπεριφορά είναι η στρατηγική για την ικανοποίηση αυτής της ανάγκης, και πάλι: π.χ. αγορά κραγιόν και αρωμάτων.

Τα δικά μας συμπεράσματα για την κατανόηση της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου είναι: Ενώ οι ανάγκες παραμένουν οι ίδιες, οι συμπεριφορές – γνωστές και ως στρατηγικές για την ικανοποίηση αυτών των αναγκών – θα αλλάξουν σε περιόδους κρίσης.

Τα παραδείγματα αυτής της αλλαγής στη συμπεριφορά ήταν ιδιαίτερα εμφανή στη συμπεριφορά αγορών στο idealo.de. Όχι μόνο είδαμε μια στροφή προς τη σύγκριση τιμών, αλλά και για μικρότερα εισιτήρια. Περισσότερα για αυτό στο επόμενο κεφάλαιο.

Συνοψίζοντας: Η κατανόηση του φαινομένου του κραγιόν αναδεικνύει τη διαφορά μεταξύ των αναγκών των πελατών και της συμπεριφοράς τους και τονίζει την ανάγκη προσαρμογής των εμπόρων στην μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών. Προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και επιτυχημένοι.

Ηλεκτρονικό εμπόριο το 2023: είναι… ένα ταξίδι. Αλλά η πλατφόρμα idealo θα το κάνει εύκολο

Ας μετατοπίσουμε την προσοχή μας από τα κραγιόν στην κάλυψη του ηλεκτρονικού εμπορίου από τα μέσα ενημέρωσης τους τελευταίους μήνες.

Με λίγα λόγια: Η αύξηση του πληθωρισμού είχε σημαντικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά των καταναλωτών στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Με τη ζήτηση για προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές να αυξάνεται σε όλες τις κατηγορίες. Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να επιλέξουν τη φθηνότερη προσφορά έναντι άλλων παραγόντων, λόγω της ευαισθησίας σε υψηλά κόστη που προκαλεί ο πληθωρισμός.

Τα δεδομένα του idealos το υποστηρίζουν αυτό. Δείχνει απότομη αύξηση σε όλες τις μετρήσεις που σχετίζονται με τους επισκέπτες, αναδεικνύοντας τη στροφή προς τη σύγκριση τιμών. Ας ρίξουμε μια ματιά στη λειτουργία μας Price Alert για να αποκτήσουμε περαιτέρω εικόνα των στρατηγικών του Costumer.

Για όσους δεν γνωρίζουν:

Οποιοσδήποτε χρήστης της πλατφόρμας idealo μπορεί να ενεργοποιήσει μια ειδοποίηση τιμής για οποιοδήποτε προϊόν του αρέσει, το οποίο όμως είναι προς το παρόν πολύ ακριβό. Στη συνέχεια, ο πελάτης ορίζει την επιθυμητή τιμή και λαμβάνει ειδοποίηση μόλις η επιθυμητή τιμή επιτευχθεί ή ακόμη και υποτιμηθεί.

Από τη σκοπιά του εμπόρου, αυτό φαίνεται:

1. Πρόθεση αγοράς και ενδιαφέρον

2. Μια τιμή-στόχος για ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Ο αριθμός των ειδοποιήσεων καθορισμένων τιμών καταδεικνύει τη μετατόπιση της συμπεριφοράς των πελατών προς πιο προσχεδιασμένες αγορές. Η αύξηση κατά 46% των ειδοποιήσεων για καθορισμένες τιμές τη Μαύρη Παρασκευή 2022 δείχνει ότι οι πελάτες είναι πρόθυμοι να περιοριστούν και να περιμένουν να φτάσουν τα προϊόντα στην επιθυμητή τιμή. Ταυτόχρονα, οι εκπτώσεις έπεσαν έξω από τις προσδοκίες με παρόμοιο περιθώριο όπως και το 2021. Υποδεικνύοντας ότι οι έμποροι πρέπει να βασίζονται στα δεδομένα και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

Ας συνοψίσουμε όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής: Το “The Lipstick Effect” υπογραμμίζει τη σημασία της κατανόησης της συμπεριφοράς των πελατών σε δύσκολους οικονομικούς καιρούς και οι έμποροι πρέπει να προσαρμοστούν σε αυτές τις αλλαγές με γνώμονα τα δεδομένα και τη χρήση έξυπνων στρατηγικών μάρκετινγκ. Η αύξηση του πληθωρισμού έχει οδηγήσει σε μετατόπιση της καταναλωτικής συμπεριφοράς προς πιο προσχεδιασμένες αγορές και ευαισθησία στο κόστος. Με τη ζήτηση για προϊόντα αξίας να αυξάνεται σε όλες τις κατηγορίες.

Οι πελάτες σας: Αλλά όλα αυτά;

Αν αισθανθήκατε ότι όλα όσα διαβάσατε μέχρι τώρα ήταν κακά νέα, η επόμενη πληροφορία θα είναι για εσάς. Πέρα από την ευαισθησία στο κόστος, και παρά τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των πελατών, οι ανάγκες των πελατών έχουν παραμείνει σε μεγάλο βαθμό οι ίδιες.

Τα δεδομένα από την πλατφόρμα idealo δείχνουν ελάχιστη μεταβολή στην πλευρά της ζήτησης, με μικρή μετακίνηση στις κορυφαίες κατηγορίες. Και οι πελάτες συνεχίζουν να αγοράζουν αυτό που πάντα αγόραζαν.

πωλούν στο idealo

Αλλά ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτή τη συμπεριφορά χρησιμοποιώντας ένα από τα εργαλεία μας που αναφέρθηκαν παραπάνω. Οι ειδοποιήσεις τιμών μας παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τα συγκεκριμένα προϊόντα που αναζητούν οι αγοραστές, αποδεικνύοντας τη συνέπεια των αναγκών των αγοραστών παρά τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στη συμπεριφορά.

Αυτό που βλέπουμε είναι ότι οι αγοραστές θέλουν να ξοδεύουν λιγότερα από όσα επιτρέπει η αγορά και, ως εκ τούτου, γίνονται πιο ευαίσθητοι στο κόστος και πιο στοχευμένοι στις αγορές τους. Ωστόσο, οι εκπτώσεις δεν ικανοποίησαν τις προσδοκίες με παρόμοιο περιθώριο όπως και το 2021. Αυτό υποδηλώνει τόσο την ισχυρή προθυμία για αγορές όσο και το γεγονός ότι ο πληθωρισμός έχει ήδη συνυπολογιστεί στο πορτοφόλι των μελλοντικών πελατών σας.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι, παρά τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των πελατών, οι ανάγκες των πελατών παρέμειναν σταθερές, με ελάχιστη μεταβολή στην πλευρά της ζήτησης. Οι τιμές στην αγορά δεν είναι πολύ υψηλότερες από τις τιμές-στόχους των πελατών. Μπορεί να υποστηριχθεί ότι αυτό συνέβαινε πάντα. Αλλά να θυμάστε ότι η σχέση των πελατών σας με τα χρήματά τους έχει αλλάξει. Είναι πολύ πιο ευαίσθητοι στο κόστος από ό,τι πριν από 3 χρόνια. Η απώλεια της τιμής-στόχου τους κατά 10 ευρώ σημαίνει κάτι πολύ διαφορετικό τώρα από ό,τι μπορεί να σημαίνει το 2021.

Ως έμπορος λιανικής πώλησης, μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτή τη γνώση της συμπεριφοράς των πελατών, εφαρμόζοντας την τιμολόγησή σας με βάση τα δεδομένα, εξερευνώντας νέα κανάλια και χρησιμοποιώντας έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ για να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους πελάτες.

Σε υψηλή ζήτηση: Έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ για εμπόρους

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια αγορά όπου οι εκπτώσεις είναι ζωτικής σημασίας, οι λιανοπωλητές πρέπει να υιοθετήσουν έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ που να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συμπεριφορές των πελατών. Η χρήση δεδομένων είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι σειρές προϊόντων και η τιμολόγηση παραμένουν έξυπνες και ανταγωνιστικές. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε όλα τα δεδομένα που έχετε.

Η εξερεύνηση νέων καναλιών είναι επίσης ζωτικής σημασίας, καθώς οι πελάτες αναζητούν νέους τρόπους για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους. Το έξυπνο μάρκετινγκ και οι επικοινωνίες μπορούν να κάνουν τη διαφορά, καθώς οι πελάτες εκτιμούν ότι οι λιανοπωλητές κινούνται προς την κατεύθυνσή τους. Η επένδυση στο μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους πελάτες τους. Λέγοντας στους πελάτες ότι οι έμποροι κινούνται προς την κατεύθυνσή τους, οι πελάτες είναι πιο πιθανό να εκτιμήσουν και να ανταποκριθούν θετικά στις προσπάθειες μάρκετινγκ.

Συμπέρασμα: Οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως το idealo είναι ένα μεγάλο στοίχημα

Εν κατακλείδι, οι έμποροι που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και επιτυχημένοι μπροστά στον πληθωρισμό και την ευαισθησία στο κόστος πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους ώστε να αντανακλούν τη μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών. Με γνώμονα τα δεδομένα, την εξερεύνηση νέων καναλιών και τη χρήση του idealo marketplace ως κανάλι μάρκετινγκ επιδόσεων, οι έμποροι μπορούν να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους αποτελεσματικά και αποδοτικά. Τα USPs της Idealo, συμπεριλαμβανομένης της παροχής επισκεψιμότητας υψηλής απόδοσης σε καταστήματα, είναι ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης στην Ευρώπη. Και η προτεραιότητα στην τιμή ως τον υπ’ αριθμόν ένα παράγοντα στη λήψη αποφάσεων από τους πελάτες, το καθιστούν την καλύτερη επιλογή για τους εμπόρους.

Με άλλα λόγια: Για τους πελάτες σας, το idealo είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών στον κόσμο. Για εσάς ως έμπορο, η πλατφόρμα idealo είναι ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια μάρκετινγκ επιδόσεων στην Ευρώπη.

Οι χρήστες μας μπορούν να συγκρίνουν έως και 500 εκατομμύρια προσφορές στο idealo, να διαβάσουν κριτικές και γνώμες χρηστών. Μόλις αποφασίσουν να αγοράσουν, χρησιμοποιούν το κουμπί “Μετάβαση στο κατάστημα” για να μεταβούν στο κατάστημά σας και να ολοκληρώσουν την αγορά.

Ως έμπορος, μπορείτε να επωφεληθείτε από κάτι περισσότερο από την απλή εμβέλεια. Λόγω της σύγκρισης των τιμών, η ποιότητα της επισκεψιμότητάς μας είναι σημαντικά υψηλότερη από άλλα κανάλια μάρκετινγκ επιδόσεων. Οι χρήστες που έρχονται στον ιστότοπό σας μέσω αυτού του καναλιού βρίσκονται στο τέλος του χωνιού. Επιπλέον, οι προσφορές σας κατατάσσονται με βάση την τιμή. Όσο φθηνότερα, τόσο υψηλότερα. Όποιος κι αν είναι ο προϋπολογισμός σας για το μάρκετινγκ.

Αυτό σημαίνει για εσάς ότι θα έχετε πάντα υψηλής ειδίκευσης κυκλοφορία που σας δίνει μεγάλη αξία για τα χρήματά σας. Η τιμολόγηση βάσει επιδόσεων και η γρήγορη και εύκολη διαδικασία εγγραφής κάνουν την πώληση στο idealo ακόμη πιο ελκυστική και κερδοφόρα για εσάς.

Με άλλα λόγια: Οι έμποροι που επενδύουν σε έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ, προσαρμόζονται στην μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των πελατών και χρησιμοποιούν την πλατφόρμα idealo ως κανάλι μάρκετινγκ επιδόσεων, θα είναι σε θέση να επιτύχουν.

Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό Koongo;

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες