Είστε πρόθυμοι να στοχεύσετε στη γαλλική αγορά; Έχετε ακούσει για την αγορά Cdiscount; Είναι η κορυφαία αγορά στη Γαλλία όσον αφορά τον κύκλο εργασιών με ανάπτυξη ανώτερη από τον μέσο όρο της αγοράς. Διαθέτουν ένα ευρύ φάσμα προϊόντων από πολιτιστικά αγαθά, προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, πληροφορικής, οικιακές και προσωπικές συσκευές μέχρι είδη διατροφής. Η γαλλική αγορά έχει τοποθετηθεί ως διαδικτυακός εκπτωτικός λιανοπωλητής και το μεγάλο κοινό της αναζητά πάντα την καλύτερη δυνατή διαδικτυακή προσφορά.
(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →Προσπαθείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Έχετε δοκιμάσει να πουλήσετε στο Bol.com; Το Bol.com είναι το κορυφαίο διαδικτυακό κατάστημα στις Κάτω Χώρες για βιβλία, παιχνίδια, ηλεκτρονικά είδη και πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2015, είναι το ισχυρότερο εμπορικό σήμα λιανικής πώλησης με την υψηλότερη αναμενόμενη ανάπτυξη στις Κάτω Χώρες.
(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →Η Koongo είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την κυκλοφορία της λειτουργικότητας διαχείρισης παραγγελιών για το Magento. Η διαχείριση παραγγελιών Koongo είναι τώρα διαθέσιμη και για τις δύο Υπηρεσία Koongo και Koongo Connector για το Magento .
(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →Θα θέλατε να πουλήσετε στο Wish.com; Στη συνέχεια, διαβάστε το ακόλουθο άρθρο. Θα λάβετε χρήσιμες πληροφορίες για το πώς να ξεκινήσετε να πουλάτε σε μία από τις πιο αστείες διαδικτυακές αγορές.
Πρώτον, τι είναι το Wish.com; Και για ποιο λόγο;
Είναι η επαναστατική εφαρμογή του 2018 και η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για αγορές και πωλήσεις στο διαδίκτυο. Και αυξάνεται εκθετικά. Θα βρείτε σχεδόν τα πάντα, από κινητά τηλέφωνα μέχρι ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές. Η Wish.com εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο (Καλιφόρνια) και είναι αμερικανική αγορά. Ωστόσο, φημίζεται για την πώληση προϊόντων ποιότητας “Made in China” σε προσιτές τιμές.
(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →Σήμερα, η τροφοδοσία δεδομένων προϊόντων αποτελεί βασική προϋπόθεση για την πώληση ή τη διαφήμιση προϊόντων στο διαδίκτυο. Όλες οι αγορές ή οι υπηρεσίες διαφήμισης προϊόντων απαιτούν μια συγκεκριμένη τροφοδοσία δεδομένων ικανή να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές τους. Για τις περισσότερες από τις αγορές, η ενσωμάτωση API με συγχρονισμό παραγγελιών μπορεί να είναι απαραίτητο στοιχείο.
(more…) Συνεχίστε να διαβάζετε →ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες