Εδώ στην Koongo, διακρίνουμε μεταξύ διαφόρων τύπων ηλεκτρονικών αγορών και πλατφορμών και πιστεύουμε ότι οι διαφορές αυτές έχουν εύλογη σημασία. Συγκεκριμένα, διαφέρουν από την άποψη των δυνατοτήτων ενσωμάτωσης με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας.
Κανάλια πώλησης
Τα κανάλια πώλησης προσφέρουν συνήθως υπηρεσίες API που επιτρέπουν βαθιά ενσωμάτωση σε επίπεδο προϊόντος, παραγγελίας και μερικές φορές και πελάτη. Η ενσωμάτωση βελτιστοποιεί όλες τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της δημοσίευσης προϊόντων, της λήψης παραγγελιών και του συγχρονισμού προσαρμοσμένων προϊόντων.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα καναλιών πώλησης μπορεί να είναι οι αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, Fruugo ή Aukro. Οι δύο τελευταίες υποστηρίζονται εγγενώς από το Koongo!
Ιστοσελίδες αναζήτησης προϊόντων
Οι δικτυακοί τόποι αναζήτησης προϊόντων είναι κυρίως συγκεντρωτές προϊόντων που ανεβάζουν εκεί οι λιανοπωλητές ή οι επιχειρηματικοί εταίροι. Συνήθως προσφέρουν μόνο απλή διεπαφή χρήστη ή σελίδα λογαριασμού πελάτη όπου οι λιανοπωλητές μπορούν να ανεβάζουν αρχείο XML ή CSV που περιέχει όλα τα απαραίτητα δεδομένα προϊόντων. Ο συγχρονισμός παραγγελιών και πελατών δεν είναι συνήθως δυνατός, αν και υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις.
Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών
Οι ιστότοποι σύγκρισης τιμών έχουν την ίδια λειτουργικότητα με τους ιστότοπους αναζήτησης προϊόντων, ωστόσο προσφέρουν ενσωματωμένη λειτουργία “σύγκρισης τιμών” που επιτρέπει στους πελάτες να ταξινομούν και να απαριθμούν τα προϊόντα με βάση την τιμή του προϊόντος.
Επί του παρόντος, το Koongo καλύπτει πάνω από 400 ιστοσελίδες αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως! Δείτε τον πλήρη κατάλογο.
Τροφοδοσίες
Ο όρος Feed αναφέρεται στο αρχείο XML ή CSV που απαιτείται από τους ιστότοπους αναζήτησης προϊόντων ή σύγκρισης τιμών και, ως εκ τούτου, μερικές φορές χρησιμοποιείται ως συνώνυμο αυτών των ιστότοπων.
Τεκμηρίωση Koongo
Επεξηγήσεις άλλων όρων που θα βρείτε στην Τεκμηρίωση του Koongo.
Continue reading →