Menu

Blog

Πώς να πουλήσετε στο Amazon: Γρήγορα

Ενδιαφέρεστε να πουλήσετε στο Amazon αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε; Ελέγξτε τον οδηγό μας “Πώς να πουλήσετε στο Amazon”. Και θα είστε σε θέση να κάνετε την πρώτη σας πώληση στο Amazon μέσα στις επόμενες ημέρες.

Αυτή η οδηγία Πώς να πουλάτε στο Amazon περιγράφει τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε όταν αρχίζετε να πουλάτε τα προϊόντα σας στην αγορά του Amazon.

Τι είναι η αγορά Amazon;

Η Amazon ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 1995 ως ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο. Και επέκτεινε γρήγορα τις υπηρεσίες του πέρα από τα βιβλία λίγα χρόνια αργότερα. Προσφέρει όλα τα είδη προϊόντων, όπως υπηρεσίες υπολογιστικού νέφους (AWS), μουσική, βίντεο και πολλά άλλα.

Σήμερα, είναι πολύ δύσκολο να βρείτε κάποιο αντικείμενο που να μην είναι διαθέσιμο εκεί. Η αγορά της Amazon είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό είναι εύκολο να ειπωθεί.

Πώς είναι δομημένη η αγορά της Amazon;

Η αγορά της Amazon χωρίζεται σε ζώνες:

  • Αμερική
  • Ευρώπη
  • Ασία-Ειρηνικός
  • Μέση Ανατολή

Μέσα σε αυτές τις κύριες ζώνες, θα μπορείτε να βρείτε την “εθνική” σας αγορά Amazon, όπως Amazon.com (ΗΠΑ – Αμερική), Amazon.co.uk (Ηνωμένο Βασίλειο – Ευρώπη), Amazon.com.au (AU – Ασία-Ειρηνικός) ή Amazon.ae (AE – Μέση Ανατολή).

Ας ξεκινήσουμε με ένα παράδειγμα. Όταν ένας έμπορος από το Ηνωμένο Βασίλειο αποφασίσει να πουλήσει στο Amazon, θα πρέπει πρώτα να καταχωρήσει έναν εμπορικό λογαριασμό στην “εθνική” αγορά Amazon.co.uk. Μόλις ο λογαριασμός εγγραφεί στην αγορά προέλευσης, έχει την επιλογή να επεκτείνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα σε άλλες “εθνικές” αγορές Amazon εντός της ζώνης δράσης της. Στην περίπτωση αυτή, η Ευρώπη και όλες οι “εθνικές” αγορές εντός της Ευρωπαϊκής Ζώνης του Αμαζονίου. Επί του παρόντος, Amazon.de (Γερμανία), Amazon.fr (Γαλλία), Amazon.nl (Κάτω Χώρες), Amazon.es (Ισπανία), Amazon.it (Ιταλία) και Amazon.pl (Πολωνία).

Μόλις ο έμπορος ενσωματώσει τον κατάλογο σε όλες τις επιθυμητές “εθνικές” αγορές του Amazon, μπορεί να επωφεληθεί από τη λειτουργία “Amazon Global Selling”. Και συνδέστε τον κατάλογο και τις καταχωρίσεις με πρόσθετες ζώνες Amazon. Όπως η Μέση Ανατολή, η Αμερική ή η Ασία-Ειρηνικός.

Τι σχέδιο πωλητή Amazon χρειάζομαι;

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ δύο διαφορετικών λογαριασμών πωλητών, ενός ατομικού ή ενός επαγγελματικού λογαριασμού πωλητή. Τα ατομικά σχέδια πωλητή έχουν διάφορους περιορισμούς. Όπως ο αριθμός των ενεργών καταχωρίσεων και των πόρων που είναι διαθέσιμοι στο Amazon. Το ατομικό πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιώτες (όχι εταιρείες) που πωλούν λιγότερα από 40 προϊόντα το μήνα. Δεν υπάρχει μηνιαία συνδρομή. Και απλά αναλαμβάνουν ένα μικρό σταθερό ποσό για κάθε παραγγελία που λαμβάνουν συν τις αμοιβές παραπομπής.

Το σχέδιο επαγγελματία πωλητή περιλαμβάνει ένα μηνιαίο τέλος συνδρομής, καθώς και τα τέλη παραπομπής για κάθε παραγγελία που λαμβάνετε. Η αμοιβή παραπομπής βασίζεται σε μια κατηγορία προϊόντων.

Με τον επαγγελματικό λογαριασμό πωλητή, έχετε πρόσβαση σε όλους τους πόρους του Amazon και μπορείτε να ανεβάζετε καταχωρίσεις μαζικά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συνδέσεις API της Amazon και πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το Amazon for Business ή τις λειτουργίες “Amazon Global Selling “.

Πώς να ενσωματώσω το κατάστημά μου με μια αγορά της Amazon;

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το Επαγγελματικό σχέδιο πωλητή, καθώς το Ατομικό σχέδιο πωλητή σας επιτρέπει να δημιουργείτε μόνο αντικείμενα μεμονωμένα. Με το Επαγγελματικό Σχέδιο Πωλητή, μπορείτε να ανεβάσετε τον κατάλογό σας μαζικά. Και προσθέστε πολλαπλά στοιχεία σε κάθε παρτίδα υποβολής.

Πρέπει πρώτα να ανεβάσετε τα προϊόντα ή τις προσφορές σας στην αγορά προέλευσης. Αυτό που χρησιμοποιείται για την εγγραφή του λογαριασμού. Μόλις τα προϊόντα ή οι προσφορές γίνουν αποδεκτά στην αγορά προέλευσης, θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία “Amazon Global Selling”. Στη συνέχεια, η Amazon θα επιβεβαιώσει την επιλεξιμότητα των προϊόντων στις διάφορες ζώνες ή “εθνικές αγορές” της Amazon.

Θα μπορείτε να προσθέσετε διαφορετικά έξοδα αποστολής, φόρους ή ρυθμίσεις τιμών για να προσαρμόσετε τα προϊόντα ή τις προσφορές σας στις άλλες “εθνικές αγορές” ή Ζώνες της Amazon. Και να διαχειρίζεστε όλα τα αποθέματά σας από την αγορά προέλευσης. Η Amazon θα φροντίσει για την ενημέρωση όλων των άλλων ανάλογα με τις αγορές της Amazon.

Ποιες είναι οι υποχρεωτικές απαιτήσεις της αγοράς Amazon;

Η Amazon θεωρεί ορισμένα χαρακτηριστικά ως υποχρεωτικά. Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα ή οι προσφορές σας δεν θα γίνονται δεκτά για πώληση στο Amazon, εκτός εάν παρέχονται τιμές για τα εν λόγω χαρακτηριστικά. Μπορούμε να διακρίνουμε μεταξύ των γενικών υποχρεωτικών χαρακτηριστικών. Αυτά θα ζητηθούν σε όλους τους τύπους τροφοδοσίας δεδομένων (κωδικοί EAN/UPC, τιμή προϊόντος, τίτλοι προϊόντων κ.λπ…). Και συγκεκριμένα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά που εξαρτώνται από την κατηγορία προϊόντος. Αυτά τα συγκεκριμένα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά δεν θα είναι πανομοιότυπα. Για παράδειγμα, χρειάζεστε το “Είδος μετάλλου” και τη “Σύνθεση” εάν πουλάτε κοσμήματα. Ή τα χαρακτηριστικά “Οθόνη” ή “Οθόνη” όταν πουλάτε ρολόγια.

Το σημαντικότερο γενικό υποχρεωτικό χαρακτηριστικό είναι το καθολικό αναγνωριστικό προϊόντος. Οι κωδικοί EAN ή UPC που χρησιμοποιεί το Amazon για να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις προσφορές σας με τα ASIN του Amazon. Αυτές είναι οι εσωτερικές αναφορές της Amazon. Η Amazon δεν μπορεί να αντιστοιχίσει τις προσφορές σας με οποιοδήποτε ASI χωρίς καθολικό αναγνωριστικό προϊόντος. Και η Amazon μπορεί να απορρίψει τα αντικείμενα χωρίς το καθολικό αναγνωριστικό προϊόντος.

Τύπος διαθέσιμων ενοποιήσεων και τροφοδοσιών δεδομένων

Τις περισσότερες φορές, οι έμποροι ανεβάζουν προϊόντα που υπάρχουν ήδη στη βάση δεδομένων του Amazon. Τα προϊόντα αυτά προσφέρονται από άλλους εμπόρους ή από την ίδια την Amazon. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν απλό τύπο τροφοδοσίας Inventory Loader. Αυτό θα φέρει εύκολα τις προσφορές των προϊόντων σας στο διαδίκτυο χωρίς να χρειάζονται περαιτέρω προσαρμογές. Έτσι, μπορείτε να αρχίσετε να πουλάτε το συντομότερο δυνατό.

Αν όμως προσπαθείτε να ανεβάσετε νέα προϊόντα που δεν υπάρχουν στη βάση δεδομένων της Amazon, πρέπει να χρησιμοποιήσετε την κατάλληλη τροφοδοσία προϊόντος. Η τροφοδοσία προϊόντος είναι πιο σύνθετη. Χρησιμοποιείτε την τροφοδοσία προϊόντων για να δημιουργήσετε προϊόντα στη βάση δεδομένων της Amazon που δεν έχουν οριστεί εκεί. Υπάρχουν διάφορες τροφοδοσίες προϊόντων για διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων της Amazon.

Ενσωμάτωση της αγοράς Koongo Amazon

Το Koongo προσφέρει 20+ προκαθορισμένα προφίλ εξαγωγής Amazon για διάφορες τοποθεσίες του Amazon. Όλες οι τροφοδοσίες δεδομένων του Koongo είναι προκαθορισμένες. Αλλά θα μπορούσατε να κάνετε κάποιες προσαρμογές. Όπως πρέπει να αντιστοιχίσετε τις κατηγορίες του καταστήματός σας με τις κατηγορίες του Amazon. Θα πρέπει επίσης να ορίσετε τις ρυθμίσεις αποστολής, την τιμολόγηση του προϊόντος και άλλα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά.

Συνήθως, θα πρέπει να δώσετε πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος, το χρώμα, το υλικό, το φύλο, την εμφάνιση, τη σύνθεση και πολλά άλλα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Αυτά τα υποχρεωτικά χαρακτηριστικά θα διαφέρουν στους διάφορους διαθέσιμους τύπους τροφοδοσίας προϊόντος με συγκεκριμένη δομή ανάλογα με την κατηγορία προϊόντος που πρέπει να δημιουργηθεί.

Συγχρονισμός παραγγελιών Amazon

Η Koongo προσφέρει την υπηρεσία συγχρονισμού παραγγελιών για τους χρήστες της Amazon. Έτσι, μπορείτε να διαχειρίζεστε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας, όπως η επιβεβαίωση, η αποστολή, η παρακολούθηση και η ακύρωση απευθείας στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Με άλλα λόγια, το Koongo εισάγει αυτόματα τις παραγγελίες σας στην αγορά Amazon στο κατάστημά σας. Και συγχρονίζει την απογραφή σας. Μπορείτε να επεξεργάζεστε τις παραγγελίες Amazon όπως τις κανονικές σας παραγγελίες.

Μπορείτε να εισαγάγετε τις παραγγελίες σας στην αγορά στο πληροφοριακό σας σύστημα ή να τις στείλετε στους συνεργάτες σας στα logistics. Η αυτόματη διαχείριση παραγγελιών μειώνει τον φόρτο εργασίας σας και σας εξοικονομεί χρόνο.

Ο αυτόματος συγχρονισμός παραγγελιών είναι διαθέσιμος για ορισμένες από τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που υποστηρίζει το Koongo, όπως, για παράδειγμα, CCV Shop, BigCommerce, Lightspeed, Magento, Magento 2, Shopify, PrestaShop ή WooCommerce.

Πρόσθετες υπηρεσίες Koongo όταν πουλάτε στο Amazon

Επιπλέον, αν πουλάτε στο Amazon με το Koongo, μπορείτε να έχετε και άλλα πλεονεκτήματα, όπως:

  • Προηγμένα χαρακτηριστικά φιλτραρίσματος: Μπορείτε να φιλτράρετε σχεδόν τα πάντα για να εξάγετε μόνο ό,τι χρειάζεστε. Από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος έως συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Με το Koongo, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα δεδομένα των χαρακτηριστικών σας με προηγμένο φιλτράρισμα.
  • Χαρακτηριστικά χαρτογράφησης κατηγοριών: Μπορείτε να αντιστοιχίσετε τις υπάρχουσες κατηγορίες σας με αυτές που παρέχονται από την αγορά του Amazon με μερικά κλικ.
  • Χαρακτηριστικά μετασχηματισμού: Η μετατροπή νομίσματος και η συναλλαγματική ισοτιμία, οι κανόνες υπό όρους, ο προηγμένος συνδυασμός χαρακτηριστικών και η έκδοση ή η χρήση κανονικών και μαθηματικών εκφράσεων θα βελτιώσουν σίγουρα την ποιότητα της τροφοδοσίας δεδομένων σας χωρίς να χρειαστεί να αλλάξετε τις ρυθμίσεις του καταστήματός σας.
  • Άμεση ενημέρωση των δεδομένων των προϊόντων: Η σύνδεση API θα διατηρεί όλες τις πληροφορίες του καταλόγου σας ενημερωμένες χωρίς κόπο.

Όπως ίσως γνωρίζετε, η Koongo προσφέρει περισσότερες από +500 ηλεκτρονικές αγορές και κανάλια πώλησης παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Amazon. Δεν θα μετανιώσετε που δώσατε μια ευκαιρία στο Koongo. Υποστηρίζει πλήρως οποιαδήποτε υπάρχουσα πλατφόρμα από Shopify, Magento, Prestashop, CCV Shop, Lightspeed, WooCommerce έως οποιαδήποτε προσαρμοσμένη πλατφόρμα. Απλά εγγραφείτε στη δοκιμαστική έκδοση για να ελέγξετε πώς το Koongo είναι ικανό να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, χορηγείται περίοδος δωρεάν δοκιμής 30 ημερών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να δείτε το εγχειρίδιο ενσωμάτωσης της Amazon ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@koongo.com. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με την ενσωμάτωσή σας.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες