Δεδομένου ότι το Google Shopping ανακοίνωσε πρόσφατα την ενημέρωση του αρχείου δεδομένων προϊόντων (δηλαδή της διάταξης της τροφοδοσίας), λάβαμε τα κατάλληλα μέτρα και ενημερώσαμε την τροφοδοσία Google Shopping στη βάση δεδομένων του Koongo. Παρόλο που τα τρέχοντα κανάλια Google που έχετε δημιουργήσει εξακολουθούν να λειτουργούν χωρίς προβλήματα, σας ενθαρρύνουμε να ενημερώσετε τα κανάλια Google για να μείνετε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, καθώς η Google κατατάσσει υψηλότερα τους πωλητές με πιο ακριβή και ενημερωμένη τροφοδοσία δεδομένων προϊόντων και έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσετε την προσοχή νέων πελατών!
Από τις 30 Σεπτεμβρίου, η Google θα αρχίσει να εφαρμόζει τις ενημερωμένες προδιαγραφές τροφοδοσίας σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά οι έμποροι μπορούν να υποβάλουν τις νέες τροφοδοσίες αμέσως.
Αλλαγές στο Google Shopping λεπτομερώς
Όλα τα νέα χαρακτηριστικά της τροφοδοσίας είναι προαιρετικά, οπότε εφόσον δεν θεωρείτε αυτά τα νέα πεδία χρήσιμα, δεν χρειάζεται να τα προσθέσετε. Όλα τα νέα χαρακτηριστικά προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες στους εμπόρους να περιγράφουν τα προϊόντα τους και έτσι επιτρέπουν στους εμπόρους να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, όπως αναφέρθηκε παραπάνω.
availability_date (!)
- Περιγραφή: Εάν δέχεστε παραγγελίες για προϊόντα που είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία, χρησιμοποιήστε αυτό το χαρακτηριστικό για να υποδείξετε πότε το προϊόν θα είναι διαθέσιμο για παράδοση.
- Απομειωμένη αξία: “διαθέσιμο για παραγγελία”.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει το χαρακτηριστικό availability_date, καθώς αυτή η τιμή δεν θα χρησιμοποιείται πλέον.
size_type
- Περιγραφή: Χρησιμοποιήστε αυτό το χαρακτηριστικό για να δηλώσετε την κοπή του αντικειμένου σας.
- Στατικές τιμές: Μητρότητας, Κανονική, Petite, Plus, Big and Tall, Maternity
size_system
- Περιγραφή: Χρησιμοποιήστε αυτό το χαρακτηριστικό για να δηλώσετε το σύστημα διαστασιολόγησης της χώρας στο οποίο υποβάλλετε το προϊόν σας.
- Στατικές τιμές: UK, EU, DE, FR, JP, CN, IT, BR, MEX, AU
mobile_link
- Περιγραφή: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το χαρακτηριστικό για να παρέχετε συνδέσμους σε βελτιστοποιημένες για κινητά τηλέφωνα εκδόσεις των σελίδων προορισμού για τα προϊόντα σας. Η παροχή ενός βελτιστοποιημένου συνδέσμου για κινητά ξεχωριστά από τη διεύθυνση URL που παρέχετε στο χαρακτηριστικό “link” επιτρέπει τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.
is_bundle
- Περιγραφή: Τα πακέτα που ορίζονται από τον έμπορο είναι προσαρμοσμένες ομαδοποιήσεις διαφορετικών προϊόντων που ορίζονται από τον έμπορο και πωλούνται μαζί σε ενιαία τιμή.
- Αξίες: FALSE
age_group
- ΝΕΕΣ διαθέσιμες τιμές: Νεογέννητο, βρέφος, νήπιο
Πώς να ενημερώσετε τις τροφοδοσίες Google Shopping;
Χρήστες SEOshop, Biedmeer και Shopify
Εάν είστε χρήστης των SEOshop, Biedmeer ή Shopify με εγκατεστημένη την εφαρμογή Koongo, το μόνο που χρειάζεται είναι να προσαρμόσετε την αντιστοίχιση χαρακτηριστικών στις λεπτομέρειες του καναλιού σας Google Shopping, καθώς έχουμε ήδη εφαρμόσει όλες τις αλλαγές στην τροφοδοσία Google.
Χρήστες του Magento
Αν είστε χρήστης του Magento, απλά μεταβείτε στο backend σας > Koongo > Export Profiles και κάντε κλικ στο κουμπί Update Feeds and Taxonomies. Δικαιούστε να κατεβάσετε τις τελευταίες τροφοδοσίες και ταξινομίες μόνο για όσο διάστημα ισχύει η περίοδος Υποστήριξης και Ενημερώσεων. Εάν όχι, το σύστημα θα εμφανίσει μια ειδοποίηση και θα σας ενθαρρύνει να παρατείνετε την περίοδο υποστήριξης και ενημερώσεων.
- Μην ξεχάσετε να αναβαθμίσετε το Koongo Connector για το Magento, καθώς μια νέα έκδοση (6.4.0.0) κυκλοφόρησε πριν από μερικές εβδομάδες!