Θέλετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο στη Γαλλία; Η Cdiscount, η δεύτερη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά της Γαλλίας, προσφέρει πρόσβαση σε εκατομμύρια ενεργούς αγοραστές και μια σειρά από ισχυρά εργαλεία για να επιτύχουν οι έμποροι. Με την ενσωμάτωση του Cdiscount με το Koongo, μπορείτε να εκσυγχρονίσετε τις δραστηριότητές σας, να αυτοματοποιήσετε τις ενημερώσεις των δεδομένων των προϊόντων και να βελτιστοποιήσετε τη διαχείριση των παραγγελιών – όλα από μία κεντρική πλατφόρμα.
Αυτός ο οδηγός παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις πωλήσεις στο Cdiscount, τις απαιτήσεις, τις χρεώσεις και τον τρόπο με τον οποίο η Koongo απλοποιεί τη διαδικασία ενσωμάτωσης, βοηθώντας σας να αυξήσετε τις πωλήσεις και να επεκτείνετε την επιχείρησή σας.
Τι είναι το Cdiscount;
Η Cdiscount είναι μια κορυφαία γαλλική διαδικτυακή αγορά με πάνω από 10 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες και 23 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες. Η πλατφόρμα προσφέρει στους εμπόρους πρόσβαση σε μια τεράστια και ποικίλη πελατειακή βάση, που καλύπτει κατηγορίες όπως ηλεκτρονικά είδη, μόδα, είδη σπιτιού και πολλά άλλα.
Από την ίδρυσή της το 1998, η Cdiscount έχει εξελιχθεί σε ένα αξιόπιστο εμπορικό σήμα στο γαλλικό ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας τη δυνατότητα σε τοπικούς και διεθνείς πωλητές να προσεγγίσουν εκατομμύρια αγοραστές. Με το ανταγωνιστικό μοντέλο τιμολόγησης και τις προηγμένες υπηρεσίες εκπλήρωσης, η Cdiscount είναι μια απαραίτητη αγορά για τους πωλητές που στοχεύουν να επεκτείνουν την επιχείρησή τους στην Ευρώπη.
Βασικά χαρακτηριστικά του Cdiscount Αγορά
- Εκτεταμένη εμβέλεια: Cdiscount προσελκύει εκατομμύρια αγοραστές που αναζητούν προσιτά, υψηλής ποιότητας προϊόντα.
- Ποικίλες κατηγορίες προϊόντων: Cdiscount απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών, καθιστώντας το μια ευέλικτη πλατφόρμα για επιχειρήσεις στον τομέα των ηλεκτρονικών, του σπιτιού και του κήπου, της μόδας, της ομορφιάς, του αθλητισμού και των αξεσουάρ αυτοκινήτων.
- Διασυνοριακές πωλήσεις: Με το Cdiscount à l’international, οι πωλητές μπορούν να επεκταθούν σε 22 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ισπανίας, της Γερμανίας, του Βελγίου και της Ιταλίας, με τοπική υποστήριξη για πληρωμές και αποστολή.
- Cdiscount Fulfilment: Το δίκτυο logistics της πλατφόρμας επιτρέπει στους πωλητές να αποθηκεύουν τα προϊόντα στις αποθήκες της Cdiscount, επιτρέποντας την ταχύτερη παράδοση και την απλοποιημένη διαχείριση επιστροφών.
- Ολοκληρωμένα εργαλεία μάρκετινγκ: Cdiscount προσφέρει διαφημιστικές καμπάνιες, χορηγούμενες διαφημίσεις και τοποθετήσεις στην αρχική σελίδα για να βοηθήσει τους πωλητές να ενισχύσουν την προβολή και να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Βασικά στατιστικά στοιχεία για την Cdiscount
- Ακαθάριστος όγκος εμπορευμάτων: 4,2 δισ. ευρώ το 2022
- Κορυφαίες Κατηγορίες: Αλλαγές σε σχέση με το εμπόριο και το εμπόριο: Αξεσουάρ αυτοκινήτου, προϊόντα ομορφιάς και πολλά άλλα.
- Μηνιαίοι επισκέπτες: (κυρίως στη Γαλλία, αλλά με σημαντική διεθνή εμβέλεια)
- Δίκτυο εκπλήρωσης: Cdiscount Fulfilment: Προηγμένες δυνατότητες αποθήκευσης και αποστολής μέσω της Cdiscount Fulfilment
Η τεράστια εμβέλεια της Cdiscount, σε συνδυασμό με τη φήμη της ως αξιόπιστης πλατφόρμας, την καθιστά την ιδανική αγορά για τους πωλητές που επιθυμούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη.
Οφέλη από την πώληση στο Cdiscount Αγορά
Η πώληση στο Cdiscount συνεπάγεται πολλά πλεονεκτήματα, ιδίως για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να αναπτυχθούν σε μια ανταγωνιστική ευρωπαϊκή αγορά.
1. Πρόσβαση σε μαζική πελατειακή βάση
Η Cdiscount διαθέτει εκατομμύρια Γάλλους αγοραστές που εμπιστεύονται την πλατφόρμα για τις καθημερινές τους αγορές. Εισάγοντας τα προϊόντα σας στο Cdiscount, αποκτάτε άμεση πρόσβαση σε μια εξαιρετικά ενεργή, πιστή πελατειακή βάση.
- Πάνω από 10 εκατομμύρια ενεργοί πελάτες αγοράζουν προϊόντα από την Cdiscount ετησίως.
- Με 23 εκατομμύρια μηνιαίους επισκέπτες, η αγορά παρέχει απαράμιλλη έκθεση για την επωνυμία σας.
2. Ευκαιρίες για διασυνοριακές πωλήσεις
Το πρόγραμμα à l’international της Cdiscount ανοίγει τις πόρτες για διεθνείς πωλήσεις σε 22 ευρωπαϊκές χώρες. Οι πωλητές επωφελούνται από τοπικές υπηρεσίες όπως:
- Μετατροπές νομισμάτων
- Περιφερειακές επιλογές αποστολής
- Υποστήριξη για τη συμμόρφωση με τον ΦΠΑ στις ευρωπαϊκές αγορές
Αυτό διευκολύνει τους εμπόρους να επεκταθούν πέρα από τη Γαλλία και να δημιουργήσουν παρουσία σε γειτονικές χώρες.
3. Cdiscount Marketplace Fulfilment Services
Η εφοδιαστική μπορεί να αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η Cdiscount Fulfilment την απλοποιεί παρέχοντας ολοκληρωμένη διαχείριση της αποθήκευσης, της αποστολής και των επιστροφών.
Οφέλη από τη χρήση της Cdiscount Fulfilment:
- Ταχύτερη παράδοση: Τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένα στις αποθήκες της Cdiscount πληρούν τις προϋποθέσεις για επιλογές παράδοσης την επόμενη ημέρα, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών.
- Προτεραιότητα τοποθέτησης: βελτιώνοντας την ορατότητα και τα ποσοστά μετατροπής.
- Επιστροφές χωρίς προβλήματα: Cdiscount χειρίζεται τις επιστροφές για λογαριασμό των πωλητών, εξοικονομώντας χρόνο και πόρους
4. Μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες
Η Cdiscount προσφέρει μια ποικιλία εργαλείων μάρκετινγκ για να βοηθήσει τους πωλητές να αυξήσουν τις πωλήσεις και την προβολή τους. Σε αυτά περιλαμβάνονται:
- Χορηγούμενες διαφημίσεις: Προώθηση των προϊόντων σας σε βασικά αποτελέσματα αναζήτησης
- Χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας: Κερδίστε υψηλή προβολή παρουσιάζοντας τα προϊόντα σας στην αρχική σελίδα του Cdiscount.
- Εποχιακές προσφορές: Συμμετέχετε σε εκδηλώσεις όπως Black Friday, Cyber Monday και Χριστουγεννιάτικες καμπάνιες για να προσελκύσετε περισσότερους αγοραστές.
Οι πωλητές που συμμετέχουν στις προσφορές της Cdiscount συχνά βλέπουν αύξηση των πωλήσεων κατά 30%-50% , γεγονός που τις καθιστά πολύτιμη επένδυση.
5. Βελτιωμένη αξιοπιστία και εμπιστοσύνη
Η φήμη της Cdiscount ως αξιόπιστης αγοράς ενισχύει την αξιοπιστία σας ως πωλητή. Συνδέοντας μια αξιόπιστη μάρκα, μπορείτε να οικοδομήσετε ευκολότερα την εμπιστοσύνη των πελατών και να επωφεληθείτε από την εκτεταμένη προστασία των αγοραστών της Cdiscount.
Τέλη αγοράς Cdiscount: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πωλητές
Η Cdiscount προσφέρει μια διαφανή και ανταγωνιστική δομή τελών που την καθιστά μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.
1. Τέλος συνδρομής
Όλοι οι πωλητές υποχρεούνται να καταβάλλουν ένα πάγιο τέλος συνδρομής ύψους 39,99 ευρώ μηνιαίως (χωρίς ΦΠΑ). Το τέλος αυτό παρέχει πρόσβαση στο Cdiscount:
- Πλατφόρμα αγοράς
- Ενσωματωμένα εργαλεία πωλητή
- Ευκαιρίες προώθησης
Αυτή η κατ’ αποκοπή τιμή είναι ιδιαίτερα προσιτή για τους πωλητές που διαχειρίζονται μεγάλα αποθέματα ή στοχεύουν σε πολλαπλές κατηγορίες προϊόντων.
2. Ποσοστά προμήθειας
Η Cdiscount χρεώνει προμήθεια για κάθε πώληση, η οποία διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία προϊόντων. Τα ποσοστά κυμαίνονται από 5% έως 20%, ανάλογα με το είδος:
- 5%: Ηλεκτρονικά και είδη υψηλού κόστους
- 10%: Μόδα, προϊόντα ομορφιάς και αξεσουάρ
- 15%–20%: Είδη σπιτιού, είδη κήπου και προϊόντα αυτοκινήτου
3. Τέλη εκπλήρωσης
Για τους πωλητές που χρησιμοποιούν Cdiscount Fulfilment, ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις ανάλογα με το μέγεθος και το βάρος του προϊόντος. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν:
- Μικρά αντικείμενα: €2,50 ανά μονάδα
- Μεσαία αντικείμενα: 4,50 € – 7,00 € ανά μονάδα
- Μεγάλα αντικείμενα: ανάλογα με τις διαστάσεις και το βάρος
Αν και οι χρεώσεις αυτές αυξάνουν το λειτουργικό κόστος, ενισχύουν επίσης την ικανοποίηση των πελατών, επιτρέποντας την ταχύτερη παράδοση και την απρόσκοπτη επιστροφή.
4. Κόστος διαφήμισης
Διατίθενται προαιρετικά εργαλεία προώθησης για την ενίσχυση της προβολής του προϊόντος. Το κόστος εξαρτάται από τον τύπο της καμπάνιας:
- Χορηγούμενες διαφημίσεις: €0,10 ανά κλικ.
- Χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας: Η τιμολόγηση ποικίλλει ανάλογα με το πεδίο εφαρμογής και τη διάρκεια της εκστρατείας.
Η διαφήμιση μπορεί να αποφέρει υψηλή απόδοση επένδυσης, ειδικά κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής των αγορών.
5. ΦΠΑ και συμμόρφωση
Οι πωλητές πρέπει να συμμορφώνονται με τους γαλλικούς κανονισμούς ΦΠΑ και να εισπράττουν ΦΠΑ για όλες τις πωλήσεις εντός της χώρας. Εργαλεία όπως το Koongo απλοποιούν τη διαχείριση του ΦΠΑ, αυτοματοποιώντας τους υπολογισμούς φόρων και την υποβολή εκθέσεων.
Γιατί το Koongo είναι το καλύτερο εργαλείο για την ενσωμάτωση του Cdiscount
Το Koongo απλοποιεί τις πωλήσεις στο Cdiscount παρέχοντας μια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των δεδομένων των προϊόντων, τη δημιουργία προσφορών και το συγχρονισμό των παραγγελιών. Με εργαλεία σχεδιασμένα για να χειρίζονται τις μοναδικές απαιτήσεις της Cdiscount, η Koongo εξασφαλίζει μια ομαλή, αποτελεσματική και συμβατή διαδικασία ολοκλήρωσης.
Βασικά χαρακτηριστικά της ενσωμάτωσης του Cdiscount της Koongo
1. Λίστες προσφορών
Το Koongo σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείτε ή να ενημερώνετε προσφορές για προϊόντα που υπάρχουν ήδη στον κατάλογο Cdiscount. Τα προϊόντα αυτά αναγνωρίζονται από τον αριθμό GTIN (Global Trade Item Number), όπως ο EAN (European Article Number), τον οποίο χρησιμοποιεί η Cdiscount για να συνδέει τις προσφορές με τα είδη στη βάση δεδομένων της.
Εάν το προϊόν υπάρχει ήδη στον κατάλογο, το Koongo σας επιτρέπει να καταχωρίσετε εύκολα τις προσφορές σας, διασφαλίζοντας ότι συνδέονται με ακρίβεια με το κατάλληλο προϊόν στο σύστημα της Cdiscount. Αυτή η λειτουργία εξαλείφει τις διπλές καταχωρίσεις και διασφαλίζει ότι οι καταχωρίσεις σας συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις της Cdiscount.
2. Δημιουργία νέων προϊόντων
Για τα προϊόντα που δεν υπάρχουν ακόμη στον κατάλογο Cdiscount (αυτά που δεν έχουν EAN που αναγνωρίζεται από το Cdiscount), το Koongo παρέχει έναν οδηγό “Δημιουργία νέων προϊόντων”. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στους πωλητές να ανεβάσουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα του προϊόντος, όπως
- Τίτλοι
- Περιγραφές
- Εικόνες
- Προδιαγραφές
Αυτή η λειτουργία είναι ζωτικής σημασίας για τους πωλητές που εισάγουν μοναδικά ή εξειδικευμένα είδη στο Cdiscount, διασφαλίζοντας ότι μπορούν να δημιουργήσουν νέες καταχωρήσεις προϊόντων από το μηδέν, ενώ παράλληλα πληρούν όλα τα τεχνικά πρότυπα και τα πρότυπα συμμόρφωσης του Cdiscount.
3. Συγχρονισμός παραγγελιών
Το Koongo αυτοματοποιεί τη διαχείριση παραγγελιών συγχρονίζοντας τις παραγγελίες του Cdiscount με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Τα βασικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν:
- Εισαγωγή παραγγελιών από το Cdiscount απευθείας στο σύστημα του καταστήματός σας.
- Συγχρονισμός λεπτομερειών αποστολής για την ενημέρωση των πελατών σχετικά με την πρόοδο της παράδοσης.
- Αποτελεσματική διαχείριση των επιστροφών και των επιστροφών για την εξοικονόμηση χρόνου και τη διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών.
4. Οδηγός βήμα προς βήμα για απρόσκοπτη ενσωμάτωση
Το Koongo προσφέρει έναν διαισθητικό οδηγό που σας καθοδηγεί σε όλη τη διαδικασία εγκατάστασης. Αυτό περιλαμβάνει:
- Δημιουργία καταλόγων προσφορών για προϊόντα που υπάρχουν ήδη στον κατάλογο με αναγνωρισμένα EAN.
- Χρήση του οδηγού “Δημιουργία νέων προϊόντων” για είδη που δεν υπάρχουν ακόμη στον κατάλογο Cdiscount.
- Χαρτογράφηση κατηγοριών και διασφάλιση ότι τα δεδομένα των προϊόντων πληρούν τις απαιτήσεις της Cdiscount.
- Αυτοματοποίηση των ενημερώσεων αποθεμάτων και τιμών για την αποφυγή σφαλμάτων και τη διασφάλιση της ακρίβειας σε πραγματικό χρόνο.
Ποιες είναι οι απαιτήσεις της Cdiscount για τα δεδομένα προϊόντων;
Η πώληση στο Cdiscount απαιτεί συμμόρφωση με συγκεκριμένες απαιτήσεις δεδομένων προϊόντων για τη μεγιστοποίηση της ορατότητας και τη διασφάλιση μιας απρόσκοπτης εμπειρίας του πελάτη. Η ποιότητα και η ακρίβεια των δεδομένων των προϊόντων σας επηρεάζουν άμεσα την απόδοση των καταχωρίσεών σας, την εμπιστοσύνη των πελατών και, τελικά, τις πωλήσεις σας. Παρακάτω παρατίθεται μια λεπτομερής επισκόπηση αυτών των απαιτήσεων και του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να τις ικανοποιήσετε αποτελεσματικά.
1. Τίτλοι και περιγραφές προϊόντων
Ένας καλά σχεδιασμένος τίτλος και περιγραφή προϊόντος είναι απαραίτητα για την προσέλκυση πελατών και τη βελτίωση της κατάταξής σας στην αναζήτηση. Αυτά τα στοιχεία βοηθούν τους αγοραστές να κατανοήσουν γρήγορα το προϊόν σας και τα οφέλη του, καθιστώντας τα ζωτικής σημασίας για τις μετατροπές.
Οδηγίες για τους τίτλους προϊόντων:
Οι τίτλοι πρέπει να είναι σαφείς, περιεκτικοί και πλούσιοι σε λέξεις-κλειδιά, με μέγιστο αριθμό 200 χαρακτήρων.
Επικεντρωθείτε στη συμπερίληψη σχετικών λεπτομερειών όπως:
Όνομα μάρκας:
Μοντέλο ή παραλλαγή: Προσδιορίστε το ακριβές μοντέλο ή την παραλλαγή του προϊόντος σας.
Βασικά χαρακτηριστικά: Τονίστε τι κάνει το προϊόν σας μοναδικό (π.χ. μέγεθος, χρώμα, χωρητικότητα).
Παράδειγμα καλού τίτλου: Dyson V15 Ασύρματη ηλεκτρική σκούπα – 60 λεπτά λειτουργίας – Φίλτρο HEPA.
Οδηγίες για την περιγραφή προϊόντος:
Οι περιγραφές θα πρέπει να παρέχουν στους πελάτες λεπτομερείς και χρήσιμες πληροφορίες.
Χρησιμοποιήστε έναν συνδυασμό σημείων με κουκκίδες και σύντομων παραγράφων για μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα.
Περιλάβετε:
Βασικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα (π.χ. αντοχή, χρηστικότητα).
Προδιαγραφές (π.χ. διαστάσεις, υλικά, βάρος).
Οδηγίες χρήσης, κατά περίπτωση.
Αποφύγετε την υπερβολικά τεχνική ορολογία, εκτός εάν το κοινό σας είναι εξειδικευμένο στον κλάδο.
Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία βελτιστοποίησης δεδομένων της Koongo για να αυτοματοποιήσετε τη μορφοποίηση και να διασφαλίσετε ότι οι τίτλοι και οι περιγραφές συμμορφώνονται με τις οδηγίες του Cdiscount. Το Koongo βοηθά επίσης στην ενσωμάτωση σχετικών λέξεων-κλειδιών, βελτιώνοντας την ορατότητά σας στην αναζήτηση.
2. Κώδικες EAN (Ευρωπαϊκοί αριθμοί προϊόντων)
Κάθε προϊόν που παρατίθεται στο Cdiscount πρέπει να έχει έγκυρο EAN (Ευρωπαϊκός Αριθμός Άρθρου). Αυτοί οι κωδικοί είναι ζωτικής σημασίας για την ταυτοποίηση των προϊόντων σε διάφορα κανάλια και την αποφυγή αντιγράφων.
Γιατί οι κωδικοί EAN έχουν σημασία:
Διασφαλίζουν ότι το προϊόν σας είναι σωστά καταχωρημένο στον κατάλογο του Cdiscount.
Οι κωδικοί EAN διευκολύνουν τους αγοραστές να βρίσκουν τα προϊόντα σας κατά την αναζήτηση με βάση τη μάρκα ή το μοντέλο.
Χωρίς κωδικούς EAN, οι καταχωρήσεις σας μπορεί να απορριφθούν ή να έχουν κακή απόδοση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τι γίνεται αν δεν έχετε κωδικούς EAN;
Η Cdiscount παρέχει υπηρεσία δημιουργίας EAN για προϊόντα χωρίς κωδικούς. Ωστόσο, συνιστάται η απόκτηση επίσημων κωδικών EAN από τον GS1 για παγκόσμια αναγνώριση και συμβατότητα με άλλες αγορές.
3. Εικόνες
Οι εικόνες των προϊόντων είναι συχνά ο αποφασιστικός παράγοντας για τους αγοραστές όταν επιλέγουν μεταξύ καταχωρίσεων. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας συμβάλλουν στην απόδοση επαγγελματισμού και αξιοπιστίας, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής.
Cdiscount Απαιτήσεις εικόνας:
Ελάχιστη ανάλυση: 800 x 800 pixels.
Μορφή: JPEG ή PNG.
Φόντο: Χρησιμοποιήστε λευκό φόντο για να εστιάσετε την προσοχή στο προϊόν.
Συμπεριλάβετε πολλαπλές γωνίες για να δώσετε στους αγοραστές μια πλήρη εικόνα. Για παράδειγμα:
Μπροστινές, πίσω και πλευρικές όψεις.
Κοντινά πλάνα βασικών χαρακτηριστικών, όπως κουμπιά, φερμουάρ ή υφές.
Συνήθη λάθη εικόνων που πρέπει να αποφεύγονται:
Χρήση θολών ή pixelated εικόνων.
Προσθήκη υδατογραφημάτων, λογότυπων ή διαφημιστικού κειμένου σε εικόνες.
Συμπερίληψη άσχετων στοιχείων στο πλαίσιο που μπορεί να μπερδέψουν τους αγοραστές.
Με το Koongo, μπορείτε να επαληθεύσετε τις εικόνες σας πριν από τη μεταφόρτωση για να βεβαιωθείτε ότι πληρούν τις απαιτήσεις του Cdiscount, μειώνοντας τον κίνδυνο απόρριψης.
4. Ενημέρωση τιμών και αποθεμάτων
Η ακριβής τιμολόγηση και οι ενημερώσεις αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο είναι απαραίτητες για τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των πελατών και την αποφυγή ακυρωμένων παραγγελιών.
Οδηγίες τιμολόγησης:
Οι τιμές πρέπει να περιλαμβάνουν ΦΠΑ (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας). Το Cdiscount απαιτεί από τους πωλητές να εμφανίζουν τις τιμές με ΦΠΑ για λόγους διαφάνειας.
Διασφαλίστε τη συνέπεια στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και σε άλλα κανάλια για να αποφύγετε τις ασυμφωνίες.
Διαχείριση αποθεμάτων:
Διατηρήστε τα επίπεδα αποθεμάτων ενημερωμένα σε πραγματικό χρόνο για να αποφύγετε τις υπερτιμήσεις ή τις εξαντλήσεις αποθεμάτων.
Χρησιμοποιήστε αυτοματοποιημένα εργαλεία όπως το Koongo για να συγχρονίσετε τα επίπεδα αποθεμάτων σε όλα τα κανάλια πωλήσεών σας, εξασφαλίζοντας ακρίβεια.
Γιατί η ακρίβεια των τιμών και των αποθεμάτων έχει σημασία:
Τα ανακριβή δεδομένα τιμών ή αποθεμάτων μπορούν να οδηγήσουν σε αρνητικές κριτικές, ακυρωμένες παραγγελίες και κυρώσεις από το Cdiscount.
Τα εργαλεία αυτοματοποίησης όπως το Koongo μπορούν να βοηθήσουν ενημερώνοντας άμεσα τις τιμές και τα αποθέματα, εξοικονομώντας σας χρόνο και μειώνοντας τα λάθη.
5. Χαρτογράφηση κατηγοριών
Η σωστή κατηγοριοποίηση των προϊόντων σας είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλίσετε ότι εμφανίζονται σε σχετικές αναζητήσεις και φίλτρα. Τα λανθασμένα ταξινομημένα προϊόντα μπορούν να προκαλέσουν σύγχυση στους αγοραστές και να επηρεάσουν αρνητικά τις πωλήσεις σας.
Βέλτιστες πρακτικές για την αντιστοίχιση κατηγοριών:
Ευθυγραμμίστε τα προϊόντα σας με την προκαθορισμένη ταξινομία του Cdiscount.
Αποφύγετε τις ευρείες κατηγορίες- επιλέξτε την πιο συγκεκριμένη διαθέσιμη κατηγορία. Για παράδειγμα:
Ένα ανδρικό παπούτσι για τρέξιμο θα πρέπει να κατηγοριοποιηθεί ως Αθλητικά & Γυμναστικά > Παπούτσια > Παπούτσια για τρέξιμο > Ανδρικά και όχι ως Υποδήματα.
Επανεξετάζετε και ενημερώνετε τακτικά τις αντιστοιχίσεις κατηγοριών σας, καθώς το Cdiscount ενημερώνει περιστασιακά την ταξινόμησή του.
Το Koongo αυτοματοποιεί την αντιστοίχιση κατηγοριών, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα σας αντιστοιχίζονται σωστά στις πιο σχετικές κατηγορίες στο Cdiscount.
Πώς να ξεκινήσετε να πουλάτε στην αγορά Cdiscount με το Koongo
Βήμα 1: Εγγραφείτε στο Cdiscount
Εγγραφείτε στην Πύλη Πωλητών του Cdiscount και παρέχετε τα απαραίτητα επιχειρηματικά έγγραφα, συμπεριλαμβανομένου του ΑΦΜ σας και των στοιχείων πληρωμής.
Βήμα 2: Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή του Koongo
Εγγραφείτε στη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του Koongo για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες και να δοκιμάσετε την ενσωμάτωση του Cdiscount.
Βήμα 3: Συνδέστε το κατάστημά σας με το Koongo
Συνδέστε την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου σας (Shopify, WooCommerce, PrestaShop, Magento κ.λπ.) με το Koongo για απρόσκοπτο συγχρονισμό προϊόντων.
Βήμα 4: Χρησιμοποιήστε τον οδηγό για να διαμορφώσετε την ολοκλήρωση
Ο οδηγός του Koongo απλοποιεί κάθε βήμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης:
- Λίστα προσφορών: Καταχωρίστε εύκολα τα προϊόντα σας που βρίσκονται ήδη στον κατάλογο Cdiscount, συνδέοντας τις προσφορές σας με τα υπάρχοντα είδη χρησιμοποιώντας αναγνωρισμένα EAN.
- Δημιουργία νέων προϊόντων: Για προϊόντα που δεν υπάρχουν στον κατάλογο Cdiscount, χρησιμοποιήστε τον οδηγό “Δημιουργία νέων προϊόντων” για να ανεβάσετε πλήρη στοιχεία του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων του τίτλου, της περιγραφής και των εικόνων.
- Χαρτογράφηση κατηγορίας: Διασφαλίστε την ακριβή ταξινόμηση των προϊόντων σας για μέγιστη ορατότητα.
- Ενημερώσεις αποθεμάτων και τιμών: Αυτόματες ενημερώσεις για την αποφυγή υπερπώλησης, λαθών τιμολόγησης και ασυμφωνιών απογραφής.
Βήμα 5: Αυτοματοποιήστε την επεξεργασία παραγγελιών
Το Koongo συγχρονίζει τις παραγγελίες, τις αποστολές και τις επιστροφές σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας την ομαλή εκτέλεση και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
Συμβουλές για επιτυχία στο Cdiscount Αγορά
Συμμετοχή σε προωθητικές ενέργειες: Ενισχύστε την προβολή σας συμμετέχοντας στις εποχιακές εκστρατείες της Cdiscount, όπως οι Flash Sales και η Black Friday.
Βελτιστοποίηση καταχωρίσεων προϊόντων: Χρησιμοποιήστε τίτλους πλούσιους σε λέξεις-κλειδιά, εικόνες υψηλής ποιότητας και λεπτομερείς περιγραφές για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στην αναζήτηση και να προσελκύσετε περισσότερους αγοραστές.
Εστίαση στα Logistics: Η γρήγορη αποστολή είναι ζωτικής σημασίας για την ικανοποίηση των πελατών. Χρησιμοποιήστε το Cdiscount Fulfilment ή συνεργαστείτε με αξιόπιστους παρόχους logistics για να ικανοποιήσετε τις προσδοκίες παράδοσης.
Μείνετε ανταγωνιστικοί: Παρακολουθήστε τις τιμές των ανταγωνιστών και προσαρμόστε τη στρατηγική τιμολόγησης για να παραμείνετε μπροστά. Τα εργαλεία τιμολόγησης της Koongo μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε αυτή τη διαδικασία.
Προσφέρετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών: Απαντήστε άμεσα στα ερωτήματα των πελατών και επιλύστε τα ζητήματα γρήγορα για να χτίσετε εμπιστοσύνη και να κερδίσετε θετικές κριτικές.
Γιατί το Koongo ξεχωρίζει
Η Koongo είναι μοναδικά εξοπλισμένη για να χειριστεί τις πολυπλοκότητες της αγοράς της Cdiscount, προσφέροντας εργαλεία που απλοποιούν τόσο τη δημιουργία προσφορών όσο και την καταχώριση προϊόντων. Είτε ανεβάζετε νέα προϊόντα, είτε διαχειρίζεστε προσφορές είτε συγχρονίζετε παραγγελίες, το Koongo διασφαλίζει τη συμμόρφωση, την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα σε κάθε βήμα.
Τα οφέλη περιλαμβάνουν:
- Συγχρονισμός δεδομένων προϊόντων, παραγγελιών και αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο.
- Εργαλεία για τη διαχείριση αναγνωρισμένων και μη αναγνωρισμένων προϊόντων EAN.
- Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για εξοικονόμηση χρόνου και μείωση των σφαλμάτων.
Ξεκινήστε σήμερα
Εγγραφείτε για τη δωρεάν δοκιμή σας και δοκιμάστε την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του Cdiscount με το Koongo!