Menu

Blog

Τα Καλύτερα Πρόσθετα BigCommerce για Βελτίωση της Απόδοσης και των Πωλήσεων

bigcommerce addons

Σε αυτόν τον περιεκτικό οδηγό, εξετάζουμε τα καλύτερα πρόσθετα BigCommerce σε βασικές κατηγορίες: Διαχείριση Δεδομένων Προϊόντων, Ενσωμάτωση Καναλιών Πωλήσεων & Αγοράς, Μάρκετινγκ και Βελτιστοποίηση Μετατροπών, Αποστολή και Εφοδιαστική, Υποστήριξη και Δέσμευση Πελατών, και Ανάλυση και Παρακολούθηση Απόδοσης.

Το BigCommerce αναγνωρίζεται ευρέως ως μία από τις πιο ισχυρές, κλιμακούμενες και φιλικές προς τον χρήστη πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που διατίθενται σήμερα. Σχεδιασμένο ειδικά για την υποστήριξη φιλόδοξων διαδικτυακών επιχειρήσεων, το BigCommerce ενδυναμώνει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων με ισχυρές ενσωματωμένες λειτουργίες, εκτεταμένες επιλογές προσαρμογής και εξαιρετική ευελιξία για επέκταση σε παγκόσμιες αγορές.

Ωστόσο, ακόμη και η πιο ισχυρή πλατφόρμα μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από πρόσθετες βελτιώσεις. Τα κατάλληλα πρόσθετα BigCommerce επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες καταστημάτων να μεγιστοποιήσουν το πλήρες δυναμικό της πλατφόρμας, να εξορθολογίσουν τις επιχειρησιακές διαδικασίες, να ενισχύσουν την απόδοση των πωλήσεων και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.

Ενσωματώνοντας αυτά τα προτεινόμενα εργαλεία, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων BigCommerce μπορούν να αυτοματοποιήσουν εύκολα κρίσιμες εργασίες, να διαχειριστούν πωλήσεις σε πολλαπλά κανάλια, να βελτιστοποιήσουν τα ποσοστά μετατροπών και να διασφαλίσουν ότι οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου τους φτάνουν σε νέα ύψη επιτυχίας.

Βασικές Κατηγορίες Πρόσθετων BigCommerce

Για να απλοποιήσουμε το ταξίδι σας, έχουμε ομαδοποιήσει τα απαραίτητα πρόσθετα BigCommerce σε έξι στρατηγικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία αντιμετωπίζει κρίσιμες πτυχές της λειτουργίας ενός επιτυχημένου διαδικτυακού καταστήματος:

  • Διαχείριση Δεδομένων Προϊόντων: Λύσεις για την αυτοματοποίηση των ροών δεδομένων προϊόντων και τη διαχείριση αποθεμάτων σε πολλαπλά κανάλια.
  • Ενσωμάτωση Καναλιών Πωλήσεων & Αγοράς: Εργαλεία που συνδέουν απρόσκοπτα το κατάστημα BigCommerce σας με παγκόσμιες αγορές και κανάλια πωλήσεων.
  • Μάρκετινγκ και Βελτιστοποίηση Μετατροπών: Εφαρμογές που ενισχύουν την απόκτηση πελατών, τα ποσοστά μετατροπών και τη διατήρηση πελατών.
  • Αποστολή και Εφοδιαστική: Λύσεις για τον εξορθολογισμό της εκπλήρωσης παραγγελιών, της παρακολούθησης και της διαχείρισης επιστροφών.
  • Υποστήριξη και Δέσμευση Πελατών: Πλατφόρμες που σας βοηθούν να παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών.
  • Ανάλυση και Παρακολούθηση Απόδοσης: Εργαλεία που παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών, την απόδοση του ιστότοπου και τα συνολικά επιχειρηματικά μετρικά.

Επιλέγοντας προσεκτικά πρόσθετα από αυτές τις βασικές κατηγορίες, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το κατάστημα BigCommerce σας παραμένει ανταγωνιστικό, αποδοτικό και ιδιαίτερα κερδοφόρο.

πρόσθετα bigcommerce

Κορυφαία Πρόσθετα BigCommerce για Βέλτιστη Απόδοση

Διαχείριση και Αυτοματοποίηση Δεδομένων Προϊόντων

Koongo: Πωλήσεις σε Αγορές:

Όσον αφορά την απλοποίηση της διαχείρισης δεδομένων προϊόντων και τη βελτίωση της απόδοσης στις αγορές, το Koongo ξεχωρίζει ως μια απαραίτητη ενσωμάτωση για κάθε ιδιοκτήτη καταστήματος BigCommerce. Το Koongo είναι ειδικά σχεδιασμένο για να αυτοματοποιεί και να εξορθολογίζει τη διαχείριση των ροών προϊόντων σας, συνδέοντας απρόσκοπτα το κατάστημά σας με πάνω από 500 παγκόσμιες αγορές και κανάλια πωλήσεων. Αυτά περιλαμβάνουν γνωστά ονόματα όπως:

  • Αγορές: Amazon, eBay, Zalando, Bol.com, Wish, Spartoo, Miinto, Fruugo, idealo, Beslist, OnBuy, και άλλα.
  • Κοινωνικά και Αγοραστικά Κανάλια: Google Shopping, Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, και πολλά άλλα.

Η πραγματική ισχύς του Koongo έγκειται στις εξελιγμένες αλλά διαισθητικές δυνατότητες αυτοματισμού του. Το Koongo διασφαλίζει ότι οι καταχωρίσεις προϊόντων σας και τα δεδομένα αποθέματος ενημερώνονται συνεχώς σε όλα τα συνδεδεμένα κανάλια πωλήσεων. Αυτό εξαλείφει συνήθη προβλήματα όπως η υπερπώληση, τα σφάλματα χειροκίνητης καταχώρισης και οι ασυνέπειες στις πληροφορίες προϊόντων, βελτιώνοντας σημαντικά τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Με την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του Koongo στο κατάστημα BigCommerce σας, επωφελείστε από:

  • Ενημερώσεις δεδομένων προϊόντων σε πραγματικό χρόνο: Αυτόματος συγχρονισμός αλλαγών δεδομένων προϊόντων, επιπέδων αποθέματος και τιμολόγησης σε όλες τις αγορές και τα κανάλια χωρίς χειροκίνητη παρέμβαση.
  • Πλήρης αυτοματοποίηση της διαχείρισης παραγγελιών στην αγορά: Συγκέντρωση παραγγελιών από αγορές απευθείας στο σύστημα backend του BigCommerce, διασφαλίζοντας ταχεία εκπλήρωση και μειώνοντας τον διοικητικό φόρτο εργασίας.
  • Εύκολη ενσωμάτωση και διαισθητική διεπαφή: Γρήγορη εγκατάσταση χωρίς την ανάγκη εξειδικευμένης τεχνικής εμπειρογνωμοσύνης. Η σαφής, διαισθητική διεπαφή του Koongo απλοποιεί την ενσωμάτωση, επιτρέποντας στο κατάστημά σας να ξεκινήσει τις πωλήσεις σε νέα κανάλια ταχύτερα.
  • Βελτιωμένη διαδικτυακή προβολή και αυξημένες πωλήσεις: Ενίσχυση της παγκόσμιας εμβέλειας και της διαδικτυακής προβολής του καταστήματός σας μέσω βελτιστοποιημένων καταχωρίσεων προϊόντων, οδηγώντας σε σημαντικά υψηλότερα ποσοστά μετατροπής και απόδοση πωλήσεων.
  • Τεράστια εξοικονόμηση χρόνου και μείωση κόστους: Εξάλειψη των επαναλαμβανόμενων χειροκίνητων εργασιών που παραδοσιακά σχετίζονται με τη διαχείριση δεδομένων προϊόντων, απελευθερώνοντας τους πόρους σας για να επικεντρωθείτε σε στρατηγικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης.
  • Ολοκληρωμένη κλιμάκωση και διαφανής τιμολόγηση: Το Koongo προσφέρει ευέλικτα πακέτα τιμολόγησης προσαρμοσμένα σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών — από αναπτυσσόμενες ΜΜΕ έως εδραιωμένες επιχειρήσεις — καθιστώντας εύκολη την κλιμάκωση καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται. Επιπλέον, το Koongo παρέχει μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών χωρίς κίνδυνο, πλήρως υποστηριζόμενη από αφοσιωμένους ειδικούς ενσωμάτωσης που διασφαλίζουν μια ομαλή, απρόσκοπτη εμπειρία ενσωμάτωσης.

Η λύση του Koongo μετατρέπει το κατάστημα BigCommerce σας από ένα αυτόνομο διαδικτυακό κατάστημα σε μια παγκοσμίως σεβαστή επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας αβίαστα την παρουσία σας στην αγορά και τις ευκαιρίες εσόδων.

Πώς το Koongo οδηγεί στην επιτυχία του καταστήματος BigCommerce

Για να απεικονίσουμε τα πρακτικά οφέλη του Koongo, ας εξετάσουμε έναν επιτυχημένο λιανοπωλητή μόδας που βασίζεται στο BigCommerce. Πριν από την ενσωμάτωση του Koongo, αυτός ο λιανοπωλητής αντιμετώπιζε δυσκολίες στη διατήρηση ακριβών δεδομένων προϊόντων σε πολλαπλές διεθνείς αγορές, με αποτέλεσμα υπερπωλήσεις, χαμηλή ακρίβεια αποθέματος και αρνητικές κριτικές πελατών.

Μετά την εφαρμογή του Koongo:

  • Η ακρίβεια των δεδομένων προϊόντων βελτιώθηκε αμέσως από 78% σε 99,9%.
  • Ο λιανοπωλητής επεκτάθηκε γρήγορα σε πρόσθετες αγορές όπως το Zalando, το Spartoo, το Miinto και το Wish χωρίς να προσλάβει επιπλέον προσωπικό ή τεχνικούς ειδικούς.
  • Τα λειτουργικά κόστη μειώθηκαν κατά πάνω από 40% λόγω του αυτοματισμού.
  • Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 75% σε ετήσια βάση, χάρη στη μεγαλύτερη εμβέλεια στην αγορά και τη μείωση των χειροκίνητων σφαλμάτων.

Αυτή η πραγματική επιτυχία υπογραμμίζει τον απτό αντίκτυπο του Koongo στα καταστήματα BigCommerce, αναδεικνύοντας πόσο αποτελεσματικά το Koongo διευκολύνει την ανάπτυξη, απλοποιεί τη διαχείριση και διασφαλίζει τη βέλτιστη απόδοση στην αγορά.

bigcommerce μάρκετινγκ

Πρόσθετα Μάρκετινγκ και Βελτιστοποίησης Μετατροπών για BigCommerce

Τα αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ και βελτιστοποίησης μετατροπών είναι κρίσιμα για την προσέλκυση νέων πελατών, την εμπλοκή των υπαρχόντων και την αύξηση των πωλήσεων. Αυτά τα πρόσθετα του BigCommerce βοηθούν τους ιδιοκτήτες καταστημάτων να αυτοματοποιήσουν εκστρατείες, να βελτιώσουν την εμπειρία χρήστη και να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπής.

1. Klaviyo – Προηγμένο Μάρκετινγκ μέσω Email SMS για BigCommerce

Το Klaviyo αποτελεί μια κορυφαία πλατφόρμα αυτοματισμού μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS που ενσωματώνεται απρόσκοπτα με το BigCommerce. Επιτρέπει στους εμπόρους να δημιουργούν εξαιρετικά εξατομικευμένες διαδρομές πελατών αξιοποιώντας δεδομένα πραγματικού χρόνου, αυτοματισμό βασισμένο σε τεχνητή νοημοσύνη και συμπεριφορικές γνώσεις.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αυτοματοποιημένες Εκστρατείες Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου SMS – Δημιουργία ροών για εγκατάλειψη καλαθιού, ακολουθίες καλωσορίσματος, επιβεβαιώσεις παραγγελιών και άλλα.
  • Προηγμένη Κατάτμηση – Στόχευση πελατών βάσει προηγούμενων αγορών, συμπεριφοράς περιήγησης ή επιπέδων δέσμευσης.
  • Προτάσεις Προϊόντων – Προτάσεις βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη αυξάνουν τις διασταυρούμενες πωλήσεις και τις αναβαθμίσεις.
  • Λεπτομερής Ανάλυση A/B Δοκιμές – Βελτιστοποίηση εκστρατειών με γνώσεις πραγματικού χρόνου.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Klaviyo;

  • Υψηλότερα ποσοστά μετατροπής μέσω εξατομικευμένων εκστρατειών.
  • Βελτιωμένη διατήρηση πελατών με ροές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ενισχύουν την πιστότητα.
  • Απρόσκοπτη ενσωμάτωση με το BigCommerce για μάρκετινγκ βασισμένο σε δεδομένα.

2. Justuno – Αναδυόμενα Παράθυρα Εξατομίκευση με Τεχνητή Νοημοσύνη

Το Justuno βοηθά στην αύξηση των μετατροπών και την ανάπτυξη των λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δημιουργώντας εξαιρετικά στοχευμένα αναδυόμενα παράθυρα, πανό και σελίδες προορισμού που ενθαρρύνουν τους πελάτες να αναλάβουν δράση.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αναδυόμενα Παράθυρα Εξόδου – Σύλληψη επισκεπτών που εγκαταλείπουν με στοχευμένες προσφορές.
  • Παιχνιδοποιημένη Συλλογή Δεδομένων – Αναδυόμενα παράθυρα τύπου ‘περιστροφής για κέρδος’ και ‘ξύσιμο’ ενισχύουν τη δέσμευση των χρηστών.
  • A/B Δοκιμές Βελτιστοποίηση με Τεχνητή Νοημοσύνη – Συνεχής δοκιμή και βελτίωση εκστρατειών.
  • Ανάκτηση Εγκατάλειψης Καλαθιού – Μείωση χαμένων πωλήσεων με έγκαιρες προσφορές.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Justuno;

  • Μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης με καλά χρονισμένες προσφορές.
  • Βοηθά στην ανάπτυξη λιστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και SMS για μελλοντικό μάρκετινγκ.
  • Ενισχύει την εμπειρία χρήστη με εξατομικευμένες προτάσεις.

3. Smile.io – Πρόγραμμα Πιστότητας και Ανταμοιβών για το BigCommerce

Η οικοδόμηση πιστότητας πελατών είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την αύξηση των επαναλαμβανόμενων συναλλαγών και της αξίας ζωής του πελάτη. Το Smile.io διευκολύνει την εφαρμογή ενός εξατομικευμένου προγράμματος πιστότητας και παραπομπών για το κατάστημά σας στο BigCommerce.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Σύστημα Ανταμοιβών Βάσει Πόντων – Ενθάρρυνση επαναλαμβανόμενων αγορών και δέσμευσης.
  • Πρόγραμμα Παραπομπών – Παροχή κινήτρων σε υπάρχοντες πελάτες για την προσέλκυση νέων.
  • Επίπεδα VIP – Ανταμοιβή των καλύτερων πελατών σας με αποκλειστικά προνόμια.
  • Απρόσκοπτη Ενσωμάτωση – Λειτουργεί με εργαλεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως το Klaviyo για ενισχυμένο αυτοματισμό.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Smile.io;

  • Ενθαρρύνει τη μακροπρόθεσμη δέσμευση και τις επαναλαμβανόμενες αγορές.
  • Αυξάνει τα έσοδα μέσω προγραμμάτων ανταμοιβών.
  • Μετατρέπει τους πελάτες σε πρεσβευτές της μάρκας.

 αποστολή bigcommerce

Πρόσθετα Αποστολής και Εφοδιαστικής για το Bigcommerce

Η αποτελεσματική διαχείριση της αποστολής και εκπλήρωσης παραγγελιών είναι απαραίτητη για τη διατήρηση μιας θετικής εμπειρίας πελάτη. Αυτά τα πρόσθετα του BigCommerce βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιστοποιήσουν τις χρεώσεις αποστολής, να αυτοματοποιήσουν την παρακολούθηση και να μειώσουν τα σφάλματα εκπλήρωσης.

1. ShipStation – Αυτοματισμός Αποστολής Πολλαπλών Μεταφορέων

Το ShipStation είναι ένα κορυφαίο εργαλείο αυτοματισμού εκπλήρωσης παραγγελιών και αποστολής που ενσωματώνεται με το BigCommerce για την απλοποίηση της εφοδιαστικής για εμπόρους όλων των μεγεθών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Υποστήριξη Πολλαπλών Μεταφορέων – Συνδέεται με UPS, FedEx, DHL, USPS και άλλους.
  • Αυτοματοποιημένη Εκτύπωση Ετικετών – Εκτύπωση μαζικών ετικετών αποστολής με ένα κλικ.
  • Πίνακας Ελέγχου Διαχείρισης Παραγγελιών – Κεντρική παρακολούθηση όλων των παραγγελιών.
  • Σελίδες Παρακολούθησης με Επωνυμία – Παροχή ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες για τις αποστολές.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το ShipStation;

  • Εξοικονομεί χρόνο αυτοματοποιώντας τις ροές εργασίας αποστολής.
  • Μειώνει τα σφάλματα στη χειροκίνητη εισαγωγή δεδομένων.
  • Ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών με ενημερώσεις παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο.

2. ShipperHQ – Έξυπνη Διαχείριση Τιμών Αποστολής

Το ShipperHQ βοηθά τους εμπόρους του BigCommerce να βελτιστοποιήσουν τις τιμές και τις μεθόδους αποστολής βάσει δεδομένων μεταφορέων σε πραγματικό χρόνο, της τοποθεσίας του πελάτη και των λεπτομερειών της παραγγελίας.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τιμές Μεταφορέων σε Πραγματικό Χρόνο – Προσαρμόζει δυναμικά τις τιμές αποστολής βάσει δεδομένων πραγματικού χρόνου.
  • Προσαρμοσμένοι Κανόνες Αποστολής – Καθορισμός τιμών βάσει βάρους, τοποθεσίας και τύπου πελάτη.
  • Υποστήριξη Πολλαπλών Αποθηκών – Ανάθεση αποστολών από το πλησιέστερο κέντρο εκπλήρωσης.
  • Προηγμένες Επιλογές Ολοκλήρωσης Αγοράς – Παροχή πολλαπλών επιλογών αποστολής στους πελάτες.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το ShipperHQ;

  • Αποτρέπει την υπερχρέωση ή την υποχρέωση για την αποστολή.
  • Εμφανίζει ακριβείς επιλογές αποστολής κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
  • Βελτιώνει την επιχειρησιακή αποδοτικότητα μειώνοντας τις καθυστερήσεις και τα σφάλματα εκπλήρωσης.

πελάτης ηλεκτρονικού εμπορίου

Υποστήριξη και Δέσμευση Πελατών

Η παροχή εξαιρετικής υποστήριξης πελατών είναι κλειδί για την αύξηση της ικανοποίησης, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και τη βελτίωση της διατήρησης. Αυτά τα πρόσθετα του BigCommerce βοηθούν τους εμπόρους να εξορθολογίσουν την επικοινωνία και να αυτοματοποιήσουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

1. Gorgias – Γραφείο Βοήθειας με Τεχνητή Νοημοσύνη για Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το Gorgias είναι μια κορυφαία πλατφόρμα αυτοματοποίησης εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών σχεδιασμένη για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκεντρώνει τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, κοινωνικών μέσων και τηλεφώνου.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Υποστήριξη Πολλαπλών Καναλιών – Διαχείριση όλων των ερωτημάτων πελατών από ένα ταμπλό.
  • Αυτοματοποίηση με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αυτοματοποίηση απαντήσεων για συχνές ερωτήσεις πελατών.
  • Απρόσκοπτη Ενσωμάτωση με το BigCommerce – Πρόσβαση σε λεπτομέρειες παραγγελιών απευθείας από τη διεπαφή συνομιλίας.
  • Μακροεντολές Έξυπνες Απαντήσεις – Βελτίωση της ταχύτητας και της συνέπειας των απαντήσεων.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Gorgias;

  • Αυτοματοποιεί τις απαντήσεις για ταχύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Ενισχύει την ικανοποίηση των πελατών με απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις.
  • Μειώνει τον φόρτο εργασίας της ομάδας υποστήριξης με αυτοματοποίηση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη.

2. Tidio – Ζωντανή Συνομιλία Chatbot για το BigCommerce

Το Tidio είναι μια ισχυρή λύση ζωντανής συνομιλίας και chatbot που βοηθά τα καταστήματα BigCommerce να παρέχουν υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο και αυτοματοποιημένη βοήθεια.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ζωντανή Συνομιλία – Άμεση επικοινωνία με τους επισκέπτες και απάντηση στις ερωτήσεις τους.
  • Chatbots με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αυτοματοποίηση υποστήριξης με έξυπνες απαντήσεις chatbot.
  • Ενσωμάτωση Ηλεκτρονικού Εμπορίου – Εμφάνιση προτάσεων προϊόντων στη συνομιλία.
  • Προσαρμόσιμα Widgets Συνομιλίας – Προσαρμογή στην επωνυμία και το σχεδιασμό του καταστήματός σας.

Γιατί να Χρησιμοποιήσετε το Tidio;

  • Επιλύει τα ερωτήματα των πελατών άμεσα μέσω ζωντανής συνομιλίας.
  • Μειώνει την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών με προληπτική υποστήριξη.
  • Παρέχει κλιμακούμενη, 24/7 υποστήριξη πελατών.

bigcommerce analytics

Πρόσθετα Ανάλυσης και Παρακολούθησης Απόδοσης για το Bigcommerce

Η παρακολούθηση της συμπεριφοράς των πελατών, των τάσεων των πωλήσεων και της απόδοσης του ιστοτόπου είναι απαραίτητη για τη λήψη τεκμηριωμένων επιχειρηματικών αποφάσεων. Αυτά τα πρόσθετα παρέχουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για να βοηθήσουν τους εμπόρους του BigCommerce να βελτιστοποιήσουν τα καταστήματά τους.

1. Lucky Orange – Θερμικοί χάρτες Ανάλυση συμπεριφοράς χρηστών

Το Lucky Orange βοηθά τους εμπόρους να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι πελάτες με το κατάστημά τους μέσω θερμικών χαρτών, καταγραφών συνεδριών και παρακολούθησης μετατροπών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Θερμικοί χάρτες – Δείτε πού κάνουν κλικ, κύλιση και αλληλεπιδρούν οι πελάτες.
  • Καταγραφές συνεδριών – Αναπαράγετε τη συμπεριφορά των επισκεπτών για να εντοπίσετε σημεία δυσκολίας.
  • Ζωντανή συνομιλία Έρευνες – Συλλέξτε ανατροφοδότηση απευθείας από τους χρήστες.
  • Χοάνες μετατροπής – Εντοπίστε και διορθώστε σημεία εγκατάλειψης.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το Lucky Orange;

  • Βελτιώνει την πλοήγηση και τη χρηστικότητα του καταστήματος.
  • Εντοπίζει και επιλύει σημεία συμφόρησης στη χοάνη μετατροπής.
  • Παρέχει αξιοποιήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών.

2. Google Analytics 4 – Προηγμένες πληροφορίες ηλεκτρονικού εμπορίου

Το Google Analytics 4 είναι το χρυσό πρότυπο για την παρακολούθηση της απόδοσης των καταστημάτων BigCommerce.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αναφορές σε πραγματικό χρόνο – Παρακολουθήστε την κίνηση, τη δέσμευση και τις πωλήσεις.
  • Παρακολούθηση ταξιδιού πελάτη – Κατανοήστε τις αλληλεπιδράσεις πολλαπλών σημείων επαφής.
  • Αναφορές ηλεκτρονικού εμπορίου – Αναλύστε τα έσοδα, τα ποσοστά μετατροπής και την απόδοση των προϊόντων.
  • Πληροφορίες με τεχνητή νοημοσύνη – Εντοπίστε αυτόματα τάσεις και ανωμαλίες.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το GA4;

  • Παρέχει βαθιές πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών.
  • Παρακολουθεί βασικούς δείκτες απόδοσης ηλεκτρονικού εμπορίου.
  • Προσφέρει προσαρμόσιμες αναφορές για καλύτερη λήψη αποφάσεων.

Με την ενσωμάτωση αυτών των ισχυρών πρόσθετων του BigCommerce, οι έμποροι μπορούν να βελτιστοποιήσουν το μάρκετινγκ, να αυτοματοποιήσουν την αποστολή, να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση πελατών και να αξιοποιήσουν την ανάλυση για να αναπτύξουν αποτελεσματικά τις επιχειρήσεις τους.

εργαλεία bigcommerce

Γιατί το Koongo είναι απαραίτητο για τα καταστήματα BigCommerce

Το Koongo είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τους φιλόδοξους ιδιοκτήτες καταστημάτων BigCommerce, καθώς παρέχει απαράμιλλη ευκολία, αξιόπιστο αυτοματισμό και ανώτερες δυνατότητες ενσωμάτωσης σε αγορές. Η εκτεταμένη υποστήριξή του για περισσότερα από 500 κανάλια πωλήσεων διασφαλίζει ότι η επιχείρησή σας μπορεί να επεκταθεί διεθνώς με ταχύτητα χωρίς πρόσθετη πολυπλοκότητα ή κόστος.

Με την διαισθητική ρύθμιση του Koongo, τον ολοκληρωμένο αυτοματισμό και την αφοσιωμένη ομάδα υποστήριξης ενσωμάτωσης, το κατάστημά σας θα επιτύχει υψηλότερη διαδικτυακή προβολή, θα μειώσει σημαντικά τον χειροκίνητο φόρτο εργασίας και θα πραγματοποιήσει επιταχυνόμενη αύξηση εσόδων.

Πώς να ξεκινήσετε: Ενσωμάτωση του Koongo με το BigCommerce

  • Ξεκινήστε τη δωρεάν, χωρίς δέσμευση δοκιμή 30 ημερών με το Koongo.
  • Συνδέστε γρήγορα το Koongo με το κατάστημά σας στο BigCommerce μέσω μιας απλής διαδικασίας ενσωμάτωσης.
  • Επιλέξτε και διαμορφώστε τις αγορές που επιθυμείτε να στοχεύσετε.
  • Ξεκινήστε αμέσως τον αυτοματισμό της διαχείρισης των τροφοδοσιών προϊόντων σας.
  • Αξιοποιήστε την εξειδικευμένη υποστήριξη από τους ειδικούς ενσωμάτωσης του Koongo όποτε χρειάζεστε βοήθεια.

Η επιλογή των κατάλληλων πρόσθετων για το BigCommerce είναι κρίσιμη για την επιτυχία και την ανάπτυξη του διαδικτυακού σας καταστήματος. Το Koongo, ως η κορυφαία λύση αυτοματισμού τροφοδοσίας προϊόντων και αγορών, είναι μοναδικά τοποθετημένο για να οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις στην επιχειρησιακή αποδοτικότητα, τη διαδικτυακή προβολή και την παγκόσμια απόδοση πωλήσεων.

Ξεκινήστε σήμερα τη 30ήμερη δωρεάν δοκιμή του Koongo και ανακαλύψτε πώς η απρόσκοπτη πώληση σε ηλεκτρονικές αγορές μπορεί να μετατρέψει το κατάστημά σας στο BigCommerce σε μια ακμάζουσα παγκόσμια επωνυμία.

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες