Menu

Blog

7 Τάσεις και εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο από το CCV Shop

Θα θέλαμε να μοιραστούμε ένα guest blog post από τον συνεργάτη μας CCV Shop σχετικά με τις τάσεις και τις εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το CCV Shop είναι μια ολοκληρωμένη λύση webshop από τις Κάτω Χώρες. Το CCV Shop είναι η πλατφόρμα σας για να φιλοξενήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή την online επιχείρησή σας.

7 Τάσεις και εξελίξεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην οικονομία μας. Ο αριθμός των ηλεκτρονικών καταστημάτων αυξάνεται κάθε χρόνο και η διαδικτυακή προβολή είναι πλέον ζωτικής σημασίας για σχεδόν κάθε οργανισμό. Σχεδόν όλοι έχουν παραγγείλει προϊόντα μέσω διαδικτύου. Παρόλο που το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας σημαντικός κλάδος, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές εξελίξεις σε αυτόν τον κλάδο. Σε αυτό το ιστολόγιο, θα εξετάσουμε προσεκτικά αυτές τις νέες τάσεις και θα σας πούμε πώς μπορείτε να τις εκμεταλλευτείτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.

1. Πράσινη μέθοδος αποστολής

Με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυξήθηκε και ο αριθμός των αποστολών. Ο αριθμός των ταχυδρομικών δεμάτων στις Κάτω Χώρες αυξήθηκε κατά 37,7% (περίπου 57 εκατομμύρια δέματα) το 2021. Αυτό έχει σημαντικό αντίκτυπο στα απόβλητά μας. Επί του παρόντος, περίπου το 20% των αποβλήτων μας αποτελείται από τις συσκευασίες αποστολής. Οι μισοί από τους καταναλωτές γνωρίζουν την κατάσταση αυτή και θεωρούν ότι είναι σημαντικό οι εταιρείες να αναλάβουν δράση για τη βιωσιμότητα. Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025 τουλάχιστον το 50% των συσκευασιών να είναι βιώσιμες. Η νομοθεσία και οι κανονισμοί καθιστούν επίσης όλο και πιο σημαντικό για τους οργανισμούς να εφαρμόζουν πιο πράσινες στρατηγικές ναυτιλίας στις δραστηριότητές τους. Ποιες είναι οι επιλογές για αυτό;

2. Πιο βιώσιμη συσκευασία

Μια επιλογή για να κάνετε τις αποστολές σας πολύ πιο φιλικές προς το περιβάλλον είναι να αντικαταστήσετε την τρέχουσα συσκευασία των προϊόντων σας με πιο βιώσιμα υλικά. Για παράδειγμα, επιλέξτε χάρτινες συσκευασίες και χαρτοκιβώτια αντί για πλαστικά. Το χαρτόνι είναι μια φιλική προς το περιβάλλον επιλογή, καθώς το 84% του χαρτονιού ανακυκλώνεται. Επίσης, η πλειονότητα του χαρτονιού (85%) αποτελείται από απορρίμματα χαρτονιού. Το πτυσσόμενο χαρτόνι, το οποίο είναι ιδανικό για συσκευασίες γραμματοκιβωτίων και κουτιά αποστολής, θεωρείται από την Smithers Pira το πιο βιώσιμο υλικό συσκευασίας.

3. Παράδοση με βιώσιμο μέσο μεταφοράς

Δεν έχετε τη δυνατότητα να αντικαταστήσετε τη συσκευασία σας με ένα πιο βιώσιμο υλικό ή πουλάτε μόνο υπηρεσίες; Τότε είναι ακόμα δυνατό να μεταφέρετε “πιο πράσινα”. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε υπηρεσίες μεταφορών που λειτουργούν με βιώσιμα καύσιμα και χρησιμοποιούν σημεία παραλαβής και χρονοθυρίδες για τους καταναλωτές, ώστε η παράδοση να γίνεται συχνά με μία κίνηση.

Διαχειρίζεστε μόνοι σας τις παραδόσεις; Στη συνέχεια, επιλέξτε την ηλεκτρική (μερική) κινητικότητα ή παραδώστε με ποδήλατο. Θα μπορούσε επίσης να υπάρξει δυνατότητα συνεργασίας με (τοπικά) σημεία παραλαβής. Με αυτόν τον τρόπο πρέπει να παραδίδετε λιγότερα και οι πελάτες μπορούν συχνά να παραλαμβάνουν τα δέματά τους σε κοντινή απόσταση.

4. Ευέλικτη πληρωμή

Επί του παρόντος, υπάρχουν πολλές επιλογές για την πληρωμή των προϊόντων που αγοράσατε. Για παράδειγμα, το ποσό μπορεί να χρεωθεί απευθείας από το λογαριασμό σας ή μπορείτε να μεταφέρετε το ποσό εκ των υστέρων (σε δόσεις). Παρόλο που μπορεί να φαίνεται ότι οι πληρωμές δεν μπορούν να γίνουν πιο εύκολες, υπάρχουν ακόμη τάσεις που μπορείτε να εφαρμόσετε στο διαδικτυακό σας κατάστημα ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.

Τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνισή τους εφαρμογές πληρωμών μέσω κινητών τηλεφώνων, όπως το Apple Pay, το Android Pay και το Google Pay. Με αυτά τα εργαλεία, όχι μόνο πληρώνετε εύκολα σε ένα κατάστημα, αλλά μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το smartphone σας για να πληρώσετε για ηλεκτρονικές αγορές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το 2019, το 3% όλων των πληρωμών εξακολουθούσε να γίνεται ανέπαφα μέσω smartphone ή smartwatch. Μέχρι το 2021, εν μέρει λόγω της εισόδου του Apple Pay, το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί έως και 15% στα μέσα του 2021! Έτσι, οι ανέπαφες πληρωμές μέσω smartphone ή smartwatch είναι πλέον πιο δημοφιλείς από τις παραδοσιακές πληρωμές με PIN. Καθώς οι εφαρμογές κινητών τηλεφώνων γίνονται όλο και περισσότερο επιλογή των τραπεζών, ο αριθμός των πληρωμών μέσω κινητών τηλεφώνων, τόσο φυσικών όσο και ηλεκτρονικών, αναμένεται να αυξηθεί.

5. Κοινωνικό εμπόριο

Το όνομα συνδυάζει δύο όρους που δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τώρα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέσω του κοινωνικού εμπορίου, είναι δυνατή η πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχετε ακόμη και τη δυνατότητα να συνδέσετε το λογαριασμό στο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση. Το 2021, ο παγκόσμιος κύκλος εργασιών μέσω του κοινωνικού εμπορίου ανήλθε σε 89,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το ποσό αυτό αναμένεται να ξεπεράσει τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027. Έτσι, η ανάπτυξη του κοινωνικού εμπορίου δεν έχει τελειώσει ακόμη. Αλλά γιατί συμβαίνει αυτό;

Πρώτα απ’ όλα, αυτός ο τρόπος ηλεκτρονικών αγορών καθιστά τις αγορές πιο εξατομικευμένες σε σύγκριση με άλλα κανάλια πωλήσεων. Με βάση τη συμπεριφορά του χρήστη, εμφανίζονται διαφημίσεις. Αυτό καθιστά τον πελάτη πιο πιθανό να προβεί σε αγορά. Επιπλέον, η διαδρομή του πελάτη προς το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τα προϊόντα σας γίνεται συντομότερη. Αντί ο πελάτης να σας αναζητά, προσεγγίζετε τον πελάτη σας νωρίτερα σε μια πλατφόρμα όπου είναι συχνά παρών. Επίσης, ο πελάτης μπορεί ήδη να ολοκληρώσει την παραγγελία του μέσω της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης.

6. Πιστό εμπόριο

Η αφοσίωση είναι ένα σημαντικό θέμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από το γεγονός ότι οι πιστοί πελάτες αγοράζουν περισσότερα προϊόντα από το διαδικτυακό σας κατάστημα ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση, ενισχύει επίσης τη σχέση με τον πελάτη. Συχνά οι πιστοί πελάτες είναι οι καλύτεροι πωλητές του προϊόντος σας. Είναι τόσο ενθουσιασμένοι με τα προϊόντα σας που μιλούν σε άλλους γι’ αυτά. Οι πελάτες του καταστήματός σας γίνονται οι πρεσβευτές σας!

1. Προγράμματα επιβράβευσης

Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης δημιουργείται για να ανταμείψει τους πελάτες που επιστρέφουν μέσω της εκτίμησης. Όσο πιο συχνά ένας πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά, τόσο μεγαλύτερη είναι η εκτίμηση για μια επιπλέον έκπτωση ή ένα δώρο. Αυτή η εκτίμηση θα πρέπει να ενθαρρύνει τον πελάτη να επανέλθει (πιο συχνά).

2. Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Με βάση τα δεδομένα πελατών που διαθέτετε επειδή οι άνθρωποι έχουν ήδη πραγματοποιήσει μια αγορά στο κατάστημά σας, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών σας. Με βάση διαφορετικά (προσωπικά) μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως γενέθλια, γιορτές κ.λπ. είναι δυνατόν να δημιουργήσετε επιπλέον στιγμές επαφής με τον πελάτη σας. Σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε επίσης να παρουσιάσετε δημοφιλή προϊόντα ή εκπτώσεις. Κάνοντας upselling και cross-selling σε αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορείτε να δημιουργήσετε πρόσθετα έσοδα.

7. Μοντέλα συνδρομής

Είτε προσφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες, είτε πουλάτε σε εταιρείες είτε σε καταναλωτές, μέσω του συνδρομητικού μοντέλου μπορείτε εύκολα να διατηρήσετε τους πελάτες σας και να κάνετε σχετικά λίγα πράγματα για να βελτιώσετε την αφοσίωση.

Η Multiscope διαπίστωσε ότι το 15% των Ολλανδών θα έχει συνδρομή σε ένα φυσικό προϊόν που θα βγαίνει από το κατάστημα μέχρι το 2021. Σκεφτείτε μια συνδρομή στο HelloFresh ή στο Bloomon. Το συνδρομητικό μοντέλο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και σε άλλες ομάδες προϊόντων στο μέλλον. Ειδικά δεδομένου ότι το 63% όλων των υφιστάμενων συνδρομητικών μοντέλων κλείνουν το 2020 ή το 2021.

Υπάρχουν διάφορες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο που μπορούν να σας κάνουν να αναπτυχθείτε! Ενθουσιασμένοι με αυτές τις εξελίξεις; Δείτε αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας ταιριάζει και ξεκινήστε με μια δωρεάν δοκιμή 21 ημερών από το CCV Shop. Το CCV Shop είναι η πλατφόρμα σας για να φιλοξενήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή την online επιχείρησή σας. Με τυποποιημένα πρότυπα, ενσωμάτωση του Koongo και ένα εύχρηστο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, το CCV Shop μπορεί να αποτελέσει τη λύση για την επιτυχία σας στο διαδίκτυο. Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δωρεάν δοκιμή μας στη διεύθυνση www.ccvshop.nl .

Continue reading →

Ξεκινήστε να πουλάτε με το Koongo σήμερα

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες