Με πάνω από 2 εκατομμύρια online λιανοπωλητές να πωλούν στο Amazon δισεκατομμύρια διαφορετικά είδη σε διάφορες χώρες, το Amazon είναι μία από τις πιο ισχυρές, παγκοσμίως αναγνωρισμένες online αγορές στον κόσμο. Τα οφέλη της Amazon περιλαμβάνουν την επεξεργασία πληρωμών, την προστασία από απάτες, μια καινοτόμο πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης, μεγάλο όγκο κίνησης και εξυπηρέτηση πελατών πρώτης γραμμής. Μάθετε πώς μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε στις παγκόσμιες αγορές του Amazon με το Koongo και πώς να νικήσετε τους ανταγωνιστές σας.
Πουλήστε στο Amazon με το Koongo
Είναι περίπου ένα χρόνο όταν ανακοινώθηκε ένταξη Koongo για πρώτη φορά. Από τότε επεκτείνουμε όλες τις δυνατότητες ενσωμάτωσης με την Amazon και σήμερα, το Koongo υποστηρίζει:
- Πουλήστε στο Amazon
- Διαφημίσεις προϊόντων Amazon
Το Koongo συνεργάζεται επί του παρόντος με τις αγορές της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ισπανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γαλλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Αν είστε χρήστης του Magento, σημειώστε ότι πρέπει να κατεβάσετε τις τελευταίες τροφοδοσίες και ταξινομίες. Εάν χρησιμοποιείτε το Koongo ως υπηρεσία (SEOshop, Biedmeer, Shopify, κ.λπ.) έχετε αυτόματα τις τελευταίες τροφοδοσίες.
Συμβουλές για την επιτυχή πώληση του Amazon
- UPC, EAN, barcodes & ASINs – Είναι απολύτως απαραίτητο να έχετε έγκυρο UPC (που μερικές φορές ονομάζεται EAN ή barcodes) ή ASIN (συντομογραφία για το Amazon Standard Identification Number) για τα αντικείμενά σας πριν ξεκινήσετε να πουλάτε στο Amazon.
- Ονόματα προϊόντων – Τα προϊόντα στις αγορές, όπως το Amazon, τοποθετούνται ανάμεσα σε μια θάλασσα από ανταγωνιστές σας. Μαζί με την τιμή σας, ο τίτλος σας είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ένας πελάτης και αποτελεί βασικό πόρο όχι μόνο για τους όρους αναζήτησης. Αλλά είναι επίσης ένας βασικός παράγοντας για να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες θα κάνουν κλικ στην καταχώρησή σας και ελπίζουμε ότι θα κάνουν checkout με το προϊόν σας στο καλάθι τους. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε στον τίτλο σας. Συμπεριλάβετε τη μάρκα, το μέγεθος, το χρώμα και κάθε άλλη σχετική πληροφορία που θεωρείτε ότι θα ωφελήσει τους όρους αναζήτησης. Το Koongo διαθέτει μια ενσωματωμένη λειτουργία Συγχώνευση χαρακτηριστικών που σας επιτρέπει να επιτύχετε αυτή την απαίτηση συγχωνεύοντας τιμές χαρακτηριστικών με στατικό περιεχόμενο.
- Περιγραφές προϊόντων – Το κλειδί για μια καλή περιγραφή στο Amazon είναι η έκταση που πρέπει να είναι περίπου 200 λέξεις. Το Amazon επιτρέπει κάποια πολύ βασική HTML στα πεδία περιγραφής του. Αν λοιπόν είστε σίγουροι για τη χρήση του, βεβαιωθείτε ότι επισημαίνετε τις επικεφαλίδες και τονίζετε τις λέξεις-κλειδιά και τις φράσεις τοποθετώντας τες με έντονη γραφή.
- Χαρακτηριστικά σημεία – Το Amazon συνήθως επιτρέπει την προσθήκη έως και πέντε σημείων αναφοράς στα αντικείμενά σας (αλλά αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία στην οποία είναι καταχωρημένο το αντικείμενο). Βεβαιωθείτε ότι τα bullet points σας αναδεικνύουν τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος σας και ανακεφαλαιώνουν τις σημαντικές πληροφορίες που θα αναζητήσουν οι πελάτες.
- Όροι αναζήτησης – Ακριβώς όπως και στα σημεία αναφοράς, το Amazon επιτρέπει επίσης στους πωλητές να προσθέσουν έως και πέντε επιπλέον όρους αναζήτησης στα προϊόντα τους. Προσπαθήστε να μην επαναλαμβάνετε όρους αναζήτησης που περιλαμβάνονται στον τίτλο σας, αλλά να χρησιμοποιείτε όρους αναζήτησης που συμπληρώνουν το αντικείμενό σας.
- Εικόνες – Μετά την τιμή και τον τίτλο σας, οι εικόνες είναι ο επόμενος καλύτερος πόρος για να εξασφαλίσετε καλές μετατροπές σε πωλήσεις. Η Amazon έχει συγκεκριμένους κανόνες για τις εικόνες που δέχεται. Για να συμμορφωθούν οι εικόνες πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια: Οι εικόνες θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1280 pixels στη μία πλευρά. Η κύρια εικόνα σας θα πρέπει να βρίσκεται σε λευκό φόντο. Και ολόκληρο το προϊόν πρέπει να είναι ορατό και να καταλαμβάνει περίπου το 85% του χώρου. Οι εικόνες δεν πρέπει να περιλαμβάνουν υδατογραφήματα, πλαίσια, URL, κινούμενα σχέδια, λογότυπα πωλητών ή οποιοδήποτε άλλο κείμενο.