“Έχουμε παρατηρήσει απόλυτη αύξηση του αριθμού των παραγγελιών από τότε που εγκαταστήσαμε και ρυθμίσαμε το Koongo App για το κατάστημα SEOshop μας“, λέει ο Tim Broere, ιδιοκτήτης του Ergowerken.nl.
Σε αυτή την ιστορία επιτυχίας, σας παρουσιάζουμε μια συνέντευξη με τον Tim Broere που καλύπτει τις πτυχές του μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο Tim εξηγεί γιατί χρησιμοποιεί το SEOshop και το Koongo και πού βλέπει τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του συνδυασμού SEOshop + Koongo.
Tim, πες μας για το κατάστημα Ergowerken.
Ξεκινήσαμε το διαδικτυακό μας κατάστημα με βάση το SEOshop τον Απρίλιο του 2013 και πουλάμε εργονομικά προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά συμβάλλουν στην υγεία, την παραγωγικότητα και την ευημερία όσων τα χρησιμοποιούν. Επικεντρωνόμαστε κυρίως στους χώρους γραφείων, αλλά σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε την εστίασή μας και στη βιομηχανία. Επιλέγουμε προσεκτικά τα προϊόντα μας από διάφορους προμηθευτές και τα τοποθετούμε στον ιστότοπό μας μόνο όταν πιστεύουμε ότι μπορούν να συμβάλουν στον εργασιακό χώρο. Θα παρουσιάσουμε ένα δικό μας προϊόν στο εγγύς μέλλον, αλλά δεν μπορώ να πω πολλά γι’ αυτό.
Στοχεύουμε τόσο στους τελικούς χρήστες όσο και στο τμήμα B2B. Οι Κάτω Χώρες είναι η κύρια αγορά μας. Πωλούμε σε Βέλγους και Γερμανούς πελάτες, αλλά δεν επικεντρωνόμαστε σε αυτές τις αγορές.
Γιατί χρησιμοποιείτε το SEOshop;
Το SEOshop ήταν η πρώτη μας πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Συγκρίναμε κάποιες πλατφόρμες και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το SEOshop θα ήταν το πιο εύκολο για τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός καταστήματος. Η δωρεάν δοκιμαστική περίοδος μας έκανε να αποφασίσουμε να επιλέξουμε το SEOshop. Η εξυπηρέτηση που λαμβάνετε ως νέος πελάτης είναι εξαιρετική. Μέσα σε 10 λεπτά μετά την εγγραφή μας, μας τηλεφώνησε ένας διαχειριστής λογαριασμού, ο οποίος μας καθοδήγησε στα πρώτα βήματα. Έκανε τα πράγματα πολύ πιο εύκολα.
Πόσο πληρώνετε για το κατάστημα SEOshop σας;
Πληρώνουμε περίπου 90 ευρώ το μήνα. Η αρχική τιμή είναι χαμηλή, αλλά πληρώνετε επιπλέον για πράγματα όπως το πρότυπο και εφαρμογές όπως το Kongoo App. Νομίζω ότι η τιμολόγηση είναι δίκαιη. Σχεδόν κάθε εφαρμογή μπορεί να δοκιμαστεί για ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να έχετε την ευκαιρία να ελέγξετε αν η επένδυση αξίζει ή όχι.
Τι πιστεύετε για την εφαρμογή Koongo για το SEOshop;
Αρχίσαμε να ψάχνουμε για μια τέτοια εφαρμογή όταν διαπιστώσαμε ότι το SEOshop δεν παρέχει 100% λειτουργικές τροφοδοσίες προϊόντων. Το Koongo φάνηκε πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση και όπως είπα νωρίτερα, μπορούσαμε να το δοκιμάσουμε για 30 ημέρες. Οπότε γιατί όχι.
Η Koong παρέχει υψηλής ποιότητας τροφοδοσία προϊόντων από αφοσιωμένους ανθρώπους. Το βίωσα αυτό με την υποστήριξη της Koongo. Οι περισσότερες τροφοδοσίες δεν λειτουργούσαν σωστά στην αρχή. Στην αρχή, σκέφτηκα ότι αυτό θα έπαιρνε για πάντα για να αποκτήσω μια σωστή τροφοδοσία, αλλά η ανατροφοδότηση που παρείχα πήρε γρήγορα και σχεδόν αμέσως μεταφράστηκε σε καλύτερες τροφοδοσίες.
Ποια κανάλια χρησιμοποιείτε σήμερα;
Οι ιστότοποι σύγκρισης τιμών έχουν την υψηλότερη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή, επειδή παράγουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Στο μέλλον θα χρησιμοποιηθούν σίγουρα και τα κανάλια πώλησης και θυγατρικών. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιούμε τις υπηρεσίες Google Shopping, Beslist.nl, Marktplaats και Shopmania.
Έχετε παρατηρήσει αύξηση στον αριθμό των παραγγελιών από τότε που εγκαταστήσατε και ρυθμίσατε την εφαρμογή Koongo;
Απολύτως. Ωστόσο, χρειαζόμαστε περισσότερα δεδομένα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με το ποια τροφή λειτουργεί καλύτερα για εμάς.
Ποιες τροφοδοσίες ή κανάλια σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε στο εγγύς μέλλον;
Δεν είμαι σίγουρος. Με την εξαιρετική υποστήριξη του Koongo, μπορούμε εύκολα να δοκιμάσουμε διάφορα κανάλια και να δούμε ποιο λειτουργεί καλύτερα για το κατάστημα και τα προϊόντα μας. Μπορούμε ήδη να δούμε ότι ορισμένες τροφοδοσίες λειτουργούν καλύτερα σε συγκεκριμένα προϊόντα, οπότε αξίζει να δοκιμάσουμε περισσότερες τροφοδοσίες. Υποθέτω ότι τελικά το Koongo μπορεί επίσης να αναλάβει συμβουλευτικό ρόλο βοηθώντας τα καταστήματα να επιλέξουν τα σωστά και κερδοφόρα κανάλια.
Οποιεσδήποτε άλλες προτάσεις για τη βελτίωση της πλατφόρμας Koongo;
Θα εκτιμούσα την παρακολούθηση της απόδοσης των ζωοτροφών. Δυνατότητα παρακολούθησης του αριθμού των επισκεπτών που προέρχονται από συγκεκριμένο κανάλι αρχής. Πιστεύουμε ότι αυτό θα πρέπει να αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Οι επιδόσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να δικαιολογηθεί η επένδυση στο Koongo και να δοκιμαστούν νέες τροφοδοσίες.
Λέει ο Tim Broere από το https://www.ergowerken.nl/. Ευχαριστώ πολύ, Tim!